Fotoaparát nelze propojit s počítačem / Počítač nerozpozná fotoaparát (EOS REBEL T6 / EOS 1300D)

ID dotazu: 8202838300

Datum vydání: 01 března 2016

Řešení:

Pokud nelze připojit fotoaparát k počítači, mohou být důvody následující. Ověřte následující položky v zobrazeném pořadí, abyste zjistili příčinu potíží.

1. Položka [Wi-Fi/NFC] je nastavena na možnost [Enable/Povolit]

Pokud je na kartě [] fotoaparátu položka [Wi-Fi/NFC] nastavena na možnost [Enable/Povolit], fotoaparát nelze připojit k počítači. Nastavte položku [Wi-Fi/NFC] na možnost [Disable/Zakázat] a poté připojte propojovací kabel.

2. Fotoaparát není řádně připojen k počítači pomocí dodaného kabelu USB

Pro připojení fotoaparátu k počítači použijte dodaný kabel USB.

3. Aplikace EOS Utility nerozpozná fotoaparát

Pokud aplikace EOS Utility fotoaparát nerozpozná, přečtěte si následující informace, ve kterých můžete najít možné řešení.
  • Verze podporovaného softwaru se může lišit v závislosti na používaném fotoaparátu a operačním systému vašeho počítače. (Je podporována verze 3.4 nebo novější.)
  • Při používání fotoaparátu nebo počítače, který se liší od původně použitého modelu, si stáhněte podporovanou verzi aplikace EOS Utility. Verze aktualizačního programu aplikace EOS Utility pro různé fotoaparáty / operační systémy lze stáhnout z domovské stránky společnosti Canon.
  • Aplikace EOS Utility nepracuje v počítači správně, pokud nejsou splněny její požadavky na systém. Používejte aplikaci EOS Utility v počítači, který je kompatibilní s požadavky na systém. Podrobnosti týkající se požadavků na systém kompatibilních s aplikací naleznete v části Související informace v dolní části této stránky.
  • Aplikace EOS Utility a fotoaparát nemusí komunikovat normálně pomocí jiného kabelu, než je propojovací kabel Canon určený pro fotoaparáty EOS DIGITAL. Připojte fotoaparát přímo k počítači pomocí propojovacího kabelu dodaného s fotoaparátem. Nepřipojujte fotoaparát prostřednictvím rozbočovače. Pokud tak učiníte, můžete znemožnit normální komunikaci mezi aplikací EOS Utility a fotoaparátem.
  • Fotoaparát nemůže komunikovat s aplikací EOS Utility, pokud není baterie fotoaparátu dostatečně nabitá. V takovém případě vyměňte stávající baterii za nabitou baterii nebo použijte sadu napájecího adaptéru ACK-E10 (je dostupná samostatně). Počítač nenapájí fotoaparát přes propojovací kabel.

4. Je používána aplikace CameraWindow

Fotoaparát aplikaci CameraWindow nepodporuje. Používáte-li aplikaci CameraWindow, nainstalujte a používejte aplikaci EOS Utility.

POZNÁMKA
Pokud váš počítač nesplňuje systémové požadavky pro program EOS Utility, můžete snímky importovat pomocí slotu karty v počítači nebo pomocí komerčně dostupné čtečky karet.
Postupy pro import fotografií pomocí čtečky karet nebo slotu pro paměťové karty v počítači naleznete v části Související informace na konci této stránky.

5. Fotoaparát není rozpoznán operačním systémem Windows

Pokud se výše uvedené skutečnosti netýkají vaší situace, zřejmě nebyl fotoaparát rozpoznán operačním systémem vašeho počítače. Další informace týkající se potíží souvisejících s operačním systémem naleznete v níže uvedené části Související informace.

Související informace

Použitelné modely

  • EOS 1300D

Poskytnul vám tento článek požadovanou odpověď?