V minulosti byla fráze „kancelářští pracovníci“ zkratkou nejen pro prostředí, ve kterém lidé pracovali, ale také pro typ práce, kterou dělali – byla závislá na informacích a v posledních dvou desetiletích probíhala prostřednictvím počítačů.
V posledních letech prošel koncept kancelářské práce dalším vývojem. Organizace se nevážou na jedno místo, ale stále častěji umožňují zaměstnancům pracovat kdekoli za předpokladu, že jsou stále produktivní.
Mnoho našich zákazníků se dlouhodobě přiklání směrem k tomuto hybridnímu pracovnímu modelu, který kombinuje několik typů pracovního prostoru: Od centrálního nebo satelitního firemního centra přes domovy zaměstnanců a sdílené pracovní prostory až po vlakové kupé nebo odletovou halu při cestování.
Hybridní práce je stále běžnější a s tím se mění i otázka na rtech lídrů IT: místo toho, jak umožnit práci mimo kancelář, se nyní zabývají tím, jak ji optimalizovat a dosáhnout co nejvyšší produktivity.
Níže se podíváme na čtyři často kladené dotazy organizací, které chtějí udržovat a urychlit produktivitu v hybridním pracovním prostředí, a vysvětlíme, jaké řešení jim může společnost Canon nabídnout.