Postup opravy
Ceny oprav, postup a formulář. Před odesláním produktu k opravě si přečtěte náš postup opravy.
Naším cílem je poskytnout vám nejlepší a nejefektivnější servis ve chvílích, kdy budete potřebovat opravy a servisní podporu. Proto jsme nedávno zavedli program modernizace a zavádění nových špičkových systémů do našich profesionálních/továrních servisních středisek Canon.
V současné době přecházíme na tento nový systém. Vyřizování žádostí proto může nyní trvat o něco déle. Pokud vaše žádost není naléhavá, doporučujeme, abyste odeslání produktu během tohoto přechodného období odložili.
Snažíme se zajistit, aby požadavky na služby a opravy bylyvyřízeny co nejdříve. Rádi bychom vám poděkovali za ochotu a trpělivost během tohoto přechodu.
Další informace budou průběžně zveřejňovány na této stránce. Velice si vážíme vašeho pochopení a spolupráce během tohoto přechodného období. Vynasnažíme se, aby tento proces proběhl co nejplynuleji.
V případě, že potřebujete naléhavou podporu nebo potřebujete vyřešit konkrétní případ, kontaktujte náš tým podpory, který je vám vždy k dispozici.
Profesionální servisní střediska Canon (PSC) jsou servisní zařízení vlastněná společností Canon. Jako výrobce produktů Canon věříme, že si naši zákazníci zaslouží ty nejlepší zákaznické služby a podporu.
Každé středisko PSC společnosti Canon má k dispozici výborně vyškolené techniky, nejnovější nástroje a vybavení a je nejmodernějším zařízením, které je vybaveno pro poskytování široké škály služeb napříč celou produktovou řadou Canon.
Opravu produktu můžete zařídit následujícím způsobem, podle toho, zda jste firma nebo spotřebitel:
Pokud jste spotřebitel:
V případě, že komerční záruční doba vašeho produktu Canon vypršela, nebo se záruka na povahu závady nevztahuje, nabízíme vám v závislosti na vašem produktu (produktech) řadu zpoplatněných variant opravy (oprava za pevnou cenu, maximální cena opravy nebo časová a cenová nabídka).
Všechny naše možnosti zpoplatněných oprav podléhají našim podmínkám pro služby a opravy.
Ceny oprav, postup a formulář. Před odesláním produktu k opravě si přečtěte náš postup opravy.
Nabídka balíčků péče o produkt, například čištění, kontroly a seřízení, pomáhá udržet vybavení plně funkční.
Vylepšete výkon vybraných fotoaparátů Canon EOS, Cinema EOS a XA/XF a vyprávějte přesvědčivější příběhy.
Zjistěte více o programu recyklace kazet společnosti Canon, který vám poskytne bezplatný, snadný a ekologický způsob recyklace prázdných kazet Canon.
Profesionální servisní střediska Canon opravují širokou škálu produktů společnosti Canon, například:
Upozorňujeme, že u některých produktů nemusíme nabízet určité služby, například pokud pro ně již nejsou k dispozici náhradní díly.
Canon Deutschland GmbH
Professional Service Center
Europark Fichtenhain A10
47807 Krefeld
Tel: +49 (0)2151 / 345 222
Oprava problémy související s opravami – v případě jakýchkoli dalších dotazů navštivte naše webové stránky podpory, kde naleznete užitečné informace.
Po - Čt: | 8.00 - 17.00 Uhr |
Pátek: | 8.00 - 14.00 Uhr |
Před odesláním produktu do profesionálního servisního střediska Canon si přečtěte naše podmínky služeb a oprav.
Máte-li zájem o zapůjčení produktu od nás, přečtěte si prosím naše podmínky použití služby půjčování.
Obraťte se na naši podporu prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky
Registrujte si svůj produkt a spravujte účet Canon ID
Vyhledejte servisní středisko a jiné užitečné informace týkající se našeho procesu oprav