XEED 4K600STZ Still Lens Promo
alt text goes here

TŘÍLETÁ ZÁRUKA NA LAMPU*

Zakupte si příslušný projektor značky Canon, zaregistrujte jej a uplatněte nárok na tříletou záruku na lampu projektoru značky Canon.

*Platí pro způsobilé produkty uvedené níže

*Na záruku se vztahují podmínky a ustanovení

Zaregistrujte svou tříletou záruku na lampu

Tato promoakce byla ukončena, na produkty zakoupené po 29. únoru se promoakce nevztahuje. Výrobky, které byly zakoupené před tímto datem a u kterých ještě nevypršela 60denní lhůta od zakoupení, je možno zaregistrovat níže.

ZAREGISTRUJTE SE

*Na nabídku se vztahují podmínky

Produkty propagační akce

Vybrané projektory LX

Často kladené dotazy:

Ot.: Kdy obdržím náhradní lampu projektoru?

Naším cílem je poskytnout vám náhradní lampu projektoru do 10 pracovních dnů od obdržení platného nároku.

Ot.: Jak se dozvím, že je moje žádost zpožděna kvůli nepřesným nebo chybějícím informacím?

Po registraci pro tříletou propagační akci na projektor Canon vám budou všechny žádosti o další informace zasílány e-mailem.

Chcete-li získat podrobnější informace nebo máte-li potíže se svou žádostí, klikněte SEM a použijte své osobní přihlašovací údaje, které jsme vám zaslali, když jsme obdrželi vaši žádost.

Ot.: Co je platný doklad o nákupu?

Společnost Canon přijímá jako doklad o nákupu platnou pokladní stvrzenku, objednávku online nebo fakturu.

Ot.: Jaké formáty je možné použít při odesílání dokumentů v rámci registračního procesu a platí nějaká omezení ohledně velikosti?

Můžete odeslat pouze soubory JPG, TIF a PDF, přičemž by soubor neměl být větší než 4 MB.

Další informace o tom, jak to provést, naleznete v našem videu „Odesílání dokumentů“.

Ot.: Jaké transakce a produkty jsou z této nabídky záruky vyloučeny?

Souhrnně vzato, mezi vyloučené položky patří:
1. Produkty nezařazené do propagační akce (projděte si výše uvedený úplný seznam produktů zařazených do propagační akce)
2. Produkty zakoupené mimo období nebo území propagační akce
3. Použité, renovované nebo repasované produkty či produkty, které jsou padělané nebo jakkoli porušují práva k duševnímu vlastnictví skupiny společností Canon (mimo jiné, například nezákonně dovezené produkty a produkty z černého trhu, což jsou originální produkty společnosti Canon, které jsou prodávány mimo zamýšlený trh za zvýhodněnou cenu) Další informace o přístupu k nástroji pro kontrolu sériového čísla naleznete v níže uvedené části.

Úplný přehled vyloučených položek je podrobně uveden v podmínkách a ustanoveních.

Ot.: Kde se nachází sériové číslo produktu?

Chcete-li najít sériové číslo, použijte TENTO ODKAZ. Zde se dozvíte, kde jej na vašem produktu hledat. Dejte pozor, abyste sériové číslo nezaměnili s číslem EAN, resp. čárovým kódem. Sériové číslo se nachází na těle samotného produktu.

Ot.: Proč se nemohu přihlásit na web a sledovat svou žádost?

Může to být jeden z několika důvodů:
• Použijte přihlašovací údaje, které jsme vám zaslali e-mailem v době, kdy jste podali svou žádost. Pokud jste e-mail neobdrželi, zkontrolujte svou nevyžádanou poštu (složku spam).
• U přihlašovacích údajů se rozlišují velká a malá písmena, proto se ujistěte, že údaje zadáváte správně (s velkými a malými písmeny).
• Pokud jste zapomněli své heslo, můžete jej znovu nastavit ZDE.


Zásady ochrany osobních údajů společnosti

Promluvte si s odborníkem v oblasti prodeje

Máte dotaz nebo hledáte informace? Zadejte své údaje níže a jeden z našich odborníků vám zavolá.

Hledáte technickou podporu?

  • Co nejdříve
  • 10:00 - 11:00
  • 11:00 - 12:00
  • 12:00 - 13:00
  • 13:00 - 14:00
  • 14:00 - 15:00
  • 15:00 - 16:00
  • 16:00 - 17:00
  • +420

Zde uveďte jakékoli dodatečné informace, které mohou být pro naše odborníky užitečné

Děkujeme

Jeden z našich odborníků vám zavolá.

[TIME]

Na shledanou

Omlouváme se

Chyba