Pokud vaše tiskové zařízení nebylo delší dobu připojeno k řešení uniFLOW Online, může být nutné připojení znovu aktivovat. Níže naleznete odkaz, který vysvětluje, jak zjistit, zda je odkaz potřeba obnovit, a jak to můžete vy nebo váš správce IT udělat.
Další informace o řešení uniFLOW Online naleznete na následujících webových stránkách: Průvodce prvními kroky v řešení uniFLOW Online
Níže uvádíme řadu běžných problémů, se kterými se setkáváme po nepoužívání zařízení, a jejich možná řešení.
Papír je přírodní produkt a jako takový je citlivý na kolísání vlhkosti vzduchu. Zejména při vypnutí a zapnutí centrálního vytápění může papír v zařízení navlhnout, protože se náhle změní okolní teplota. Mohlo by dojít k zachycení papíru.
Postupujte podle těchto kroků:
Pokyny naleznete v příručce, která je k dispozici na našich stránkách podpory.
Po prvním zapnutí zařízení nemusí být kvalita tak dobrá, jak by měla být. Během období, kdy zařízení nebylo používáno, se v něm mohl nahromadit kondenzát. Nejvíce si jej můžete všimnout u barevných tiskáren. Tento problém lze vyřešit tak, že necháte zařízení několik hodin aklimatizovat.
Pokud problémy přetrvávají, zkontrolujte níže uvedené kroky:
Restartujte zařízení, protože mohlo dojít ke ztrátě spojení. Počkejte 15 až 45 minut, aby bylo zajištěno, že připojení bylo znovu plně navázáno. To by mohlo problém vyřešit.
Poté by se měla zobrazit zpráva „Communication successful“ (Komunikace byla úspěšná). Pokud se místo této zprávy zobrazí chybový kód, obraťte se na naši zákaznickou podporu.
Další pomoc naleznete na našich webových stránkách podpory.
Zkontrolujte a vyčistěte podavač dokumentů
Pokud se zařízení stále nezapne, kontaktujte nás.
Vysvětlení dalších chybových kódů a zpráv, které se zobrazí, naleznete na naší stránce s chybovými kódy.
Vysvětlení dalších chybových kódů a zpráv, které se zobrazí, naleznete na naší stránce s chybovými kódy.
V rámci našeho standardního procesu podpory naši technici vždy zajistí, aby bylo zařízení následně důkladně vyčištěno podle přísných standardů. Následně doporučujeme dodržovat pokyny pro čištění uvedené v návodu k zařízení. (Kopie návodů jsou k dispozici ke stažení na našich stránkách podpory.)
V současné situaci nás spousta zákazníků žádá o osvědčené postupy při čištění částí zařízení, se kterými přichází lidé do kontaktu. Doporučujeme postupovat podle níže uvedených pokynů. Mějte však na paměti, že tyto pokyny pro čištění nezaručují účinnost proti koronaviru. Účinnost čisticích prostředků na bázi alkoholu byste si měli ověřit u výrobce čistícího prostředku.
Pokud problémy přetrvávají nebo pokud zjistíte, že se po návratu do práce změnily potřeby vašeho podnikání, kontaktujte nás a požádejte o další podporu.
Kvůli vyššímu množství hovorů může být čekací doba mírně delší než obvykle. Žádáme vás o pochopení způsobu, jakým za těchto výjimečných okolností poskytujeme naše služby.
Kontaktujte nás prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky
Najděte sériové číslo svého produktu
Získejte více informací o programu recyklace kazet společnosti Canon