Warranty_Page_Image

Evropská záruka na vzdálené kamery PTZ společnosti Canon

 

Nejčastější dotazy (FAQ)



Otázka: Jaká záruka se vztahuje na vzdálené produkty PTZ Canon společnosti Canon zakoupené v Evropě?

Odpověď: Společnost Canon obecně nabízí Evropskou záruku pro vzdálené produkty PTZ zakoupené v těchto zemích: Belgie, Bulharsko, Česká republika, Dánsko, Estonsko, Finsko, Francie, Irsko, Island, Itálie, Kypr, Litva, Lotyšsko, Lucembursko, Maďarsko, Malta, Německo, Nizozemsko, Norsko, Polsko, Portugalsko, Rakousko, Rumunsko, Řecko, Slovensko, Slovinsko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko a Velká Británie. Podívejte se na úplné podmínky a ustanovení této záruky.

Otázka: Jaké informace týkající se záruky by měly být obsaženy v balení při zakoupení výrobku společnosti Canon?

Odpověď: V evropských zemích, kde platí záruka na vzdálené produkty PTZ, je obvykle v balení každého produktu obsažen list Evropské záruky na vzdálené produkty PTZ. Bude vypadat obdobně jako následující vzor:

 

Otázka: Je nutné vyplnit a zaslat společnosti Canon zpět nějakou dokumentaci, aby byla zaregistrována moje Evropská záruka?

Odpověď: K registraci Evropské záruky na vzdálené produkty PTZ není nutné společnosti Canon zasílat zpět žádnou dokumentaci. Chcete-li požádat o záruční opravu na základě Evropské záruky na vzdálené produkty PTZ, je vždy nezbytné, abyste poskytli společnosti Canon originální platný doklad o zakoupení (včetně data původního nákupu) pro dotyčný produkt.

Otázka: Jaká dokumentace je vyžadována k uplatnění nároku na záruční opravu v rámci Evropské záruky na vzdálené produkty PTZ?

Odpověď: Chcete-li požádat o záruční opravu na základě Evropské záruky na vzdálené produkty PTZ, je vždy nezbytné, abyste poskytli společnosti Canon originální platný doklad o zakoupení (včetně data původního nákupu) pro dotyčný vzdálený produkt PTZ. Nabídky záruk v rámci propagační akce mohou také stanovit další požadavky, proto si (v případě potřeby) prostudujte konkrétní podmínky příslušných propagačních nabídek.

Otázka: Jak dlouho platí typická Evropská záruka na vzdálené produkty PTZ společnosti Canon?

Odpověď: Obecně platí, že záruční doba pro vzdálené produkty PTZ společnosti Canon je 1 rok.

Otázka: Pokud si zakoupím vzdálený produkt PTZ společnosti Canon v zemi, pro kterou společnost Canon nenabízí Evropskou záruku na vzdálené produkty PTZ, bude se na můj vzdálený produkt PTZ přesto vztahovat Evropská záruka na vzdálené produkty PTZ, jestliže jsem občanem členské země Evropské záruky na vzdálené produkty PTZ?

Odpověď: Obecně platí, že na produkty se bude vztahovat záruka, která platí v konkrétní oblasti jejich prodeje, a koncoví zákazníci budou muset při uplatňování nároku na záruční opravu vrátit produkty v příslušné oblasti. Společnost Canon obecně nenabízí globální záruku, pokud tak není výslovně uvedeno u konkrétních výrobků nebo oblastí.

Mohlo by se vám hodit...

Feedback