Služby pro komunikaci se zákazníky
Podpořte své podnikání a prozkoumejte nové způsoby oslovování zákazníků prostřednictvím našich řešení pro digitální komunikaci
Zvyšte produktivitu firmy prostřednictvím účinnější komunikace se zákazníky.
Digitální technologie navždy změnily prostředí, ve kterém se zákazník pohybuje. Online i offline kontaktních bodů je více než kdy dříve. Hledání dokonalého zákaznického zážitku nebere konce a důvod je jasný: 84 % organizací usilujících o zlepšení CX vykazuje rostoucí tržby.
Zajištění zákaznického prostředí a zážitku, které vynikne, se stalo prioritou číslo jedna. V souladu se strategiemi digitální transformace začínají marketingová oddělení využívat automatizaci, která jim má zajistit informace v reálném čase, s jejichž pomocí zlepší oslovování zákazníků.
Stáhněte si tuto příručku a zjistěte, jak technologie CCM zprostředkovává nástup nové generace zákaznického prostředí.
Podpořte své podnikání a prozkoumejte nové způsoby oslovování zákazníků prostřednictvím našich řešení pro digitální komunikaci
Nástroje, díky kterým získáte nové zákazníky. Vytvářejte působivé vícekanálové kampaně s vyhodnotitelnou odezvou
Zvyšte efektivitu a snižte množství chyb automatizací procesu podání žádosti a registrace zákazníků
Zjistěte, jak digitalizace transformovala marketing a jak se připravit na další vlnu inovací.
Společnost Canon odpovídá na dotazy ohledně digitální transformace, které klade každý marketingový ředitel
Jsou data skutečně „novou ropou“? Podívejte se, jak můžete zlepšit zákaznické prostředí, podpořit růst podniku a snížit náklady.