Produkt

Jak může digitální technologie přinést revoluci ve vytváření pozitivních nákupních zážitků?

Zvyšte produktivitu firmy prostřednictvím účinnější komunikace se zákazníky.

Stáhnout průvodce

Transformace zákaznické zkušenosti pomocí řízení komunikace se zákazníky

Zjistěte, jak mohou řešení CCM pomoci vaší firmě zajistit špičkové uživatelské prostředí

Stáhnout průvodce

Shop assistant helps customer pay at point of sale

Transformujte zákaznické prostředí díky řešení CCM

Digitální technologie navždy změnily prostředí, ve kterém se zákazník pohybuje. Online i offline kontaktních bodů je více než kdy dříve. Hledání dokonalého zákaznického zážitku nebere konce a důvod je jasný: 84 % organizací usilujících o zlepšení CX vykazuje rostoucí tržby.[1]

Zajištění zákaznického prostředí a zážitku, které vynikne, se stalo prioritou číslo jedna. V souladu se strategiemi digitální transformace začínají marketingová oddělení využívat automatizaci, která jim má zajistit informace v reálném čase, s jejichž pomocí zlepší oslovování zákazníků.

Stáhněte si tuto příručku a zjistěte, jak technologie CCM zprostředkovává nástup nové generace zákaznického prostředí.

[1] https://www.dimensiondata.com/en/insights/customer-experience-benchmarking-report-2017#formContainer

Související řešení

Prozkoumat podrobněji

Odhalte nové možnosti efektivnější komunikace se zákazníky

Poraďte se s naším týmem