Článek

Proč je individuálně přizpůsobená tištěná komunikace vaší tajnou zbraní a novou normou k oslovení zákazníků

Proč je individuálně přizpůsobená tištěná komunikace vaší tajnou zbraní a novou normou k oslovení zákazníků

Canon Camera
V roce 2020 došlo k radikální změně příležitostí, které se firmám otevírají při komunikaci se zákazníky. Mnozí z nás tráví více času online a méně času v kanceláři, což vede k menšímu množství osobních setkání. To se týká nejen práce, ale také kontaktů s přáteli a nakupování. Doba strávená u digitálních médií se ve skutečnosti neustále prodlužuje a v tomto roce dosahuje 7,5 hodiny denně1.

V důsledku tak vysokého procenta času stráveného na digitálních kanálech je stále obtížnější zaujmout. Výzkum naznačuje, že cílové trhy vykazují známky „digitální únavy“, což dokazuje prudký nárůst technologií blokování reklam2. To znovu klade důraz na důležitost alternativní komunikace, jako je tisk, jako nové normy k získání a oslovení zákazníků.
Proměňte tištěné materiály ve svou tajnou zbraň k dosažení úspěchu

Digitální únava a nedůvěra v média

Nedávný výzkum zjistil, že v posledních dvou letech přešlo na digitální komunikaci 95 % odběratelů komunikace3. Na první pohled to dává smysl: digitální komunikace pomáhá snížit náklady, protože tištěné materiály jsou dražší než digitální, a navíc obchodníci chtějí být přítomni tam, kde jejich zákazníci tráví svůj čas. A to je v roce 2020 více, než kdykoli dříve, online. Další výzkum však také ukázal, že je stále obtížnější efektivně prodávat přes digitální mediální kanály, přičemž se zdá, že jde o problém důvěry. Konzultační společnost Kantar, která se zabývá problematikou médií, uvedla, že reklama na webech, a to zejména prostřednictvím sociálních kanálů, je pro marketingové pracovníky nejméně důvěryhodným médiem. Jako nejdůvěryhodnější byl vyhodnocen tisk. 4

Získání a oslovení pomocí tisku

V minulosti se ukázalo, že tištěné materiály představují efektivní způsob spojení se zákazníky, a jejich působení pokračuje i v době, kdy se zdá, že naše pozornost klesá. Přibližně 65 % spotřebitelů uvádí, že pravděpodobně věnuje plnou pozornost tištěným reklamním zásilkám5, což je významná část, kterou je těžké ignorovat. Takže ačkoliv tisk může představovat vyšší počáteční investici, je pravděpodobnější, že tištěná komunikace se zákazníky bude přečtena a považována za důvěryhodnou, což v konečném důsledku zvýší její návratnost investice nad úroveň digitálních strategií.

Proč je při tisku důležitá kvalita

Pokud jde o tisk, na kvalitě opravdu záleží. Studie o dopadu kvality tisku zjistila zvýšené pozitivní mínění a preference značky při vylepšení papírových materiálů6, což dokládá, že kvalita tisku může skutečně ovlivnit vnímání značky. Z tohoto důvodu vždy navrhujeme zařízení s ohledem na poskytování kvality. Například naše nejnovější řada imagePRESS C170 dokáže zpracovat širokou řadu médií a formátů papíru, takže se jedná o dokonalé zařízení pro správu potřeb moderních pracovních prostředí, od plakátů přes lesklé brožury až po materiály pro prodejní místa. Tato zařízení jsou rychlá a přesná, snadno se používají díky mnoha automatizovaným funkcím, jsou robustní a spolehlivá a určená pro celodenní použití ve vytížené kanceláři nebo studiu.

Jednou z výzev, kterým zákazníci čelí při zvažování kreativní strategie komunikace prostřednictvím tištěných materiálů, je rozhodnutí, jak zajistit jejich produkci. Produkce může znamenat buď investici do outsourcingu, nebo do nákupu speciálního zařízení nad rámec vašeho stávajícího kancelářského modelu. Všestrannost systémů nové generace, jako je imagePRESS C170, však umožňuje organizacím kombinovat tradiční tiskové potřeby s možností provádět interně větší řadu různých vysoce kvalitních tiskových úloh.

Komunikaci se zákazníky, jako jsou reklamní pošta, brožury a katalogy, a dokonce i pozvánky a limitované sady obalů, lze vytvářet přímo na pracovišti s vysokou úrovní přesnosti barev a konečných úprav. Kromě větší kontroly nad kvalitou, časovými harmonogramy a zabezpečením to firmám poskytuje větší tvůrčí svobodu.

Individuální přizpůsobení přináší přidanou hodnotu

Vytváření vysoce kvalitní tištěné komunikace přináší přidanou hodnotu tím, že udržuje zprávy relevantní a přitažlivé, čímž zvyšuje spokojenost zákazníků. Interní realizace těchto kampaní také nabízí větší kontrolu nad individuálním přizpůsobením. Digitální tiskárny a softwarové produkty, které v rozsáhlé míře využívají technologii proměnných dat, umožňují uživatelům produkovat malé série neuvěřitelně cílených a individuálně přizpůsobených materiálů. Aplikace, jako jsou katalogy, pozvánky a marketingové materiály, mohou být zaměřeny na konkrétní zákazníky a individuálně přizpůsobeny uvedením jejich jména a dalších informací.

Tištěná komunikace se vyznačuje fyzickými vlastnostmi, které digitální materiály nemohou poskytnout: lidé ji mohou nejen vidět, ale také se jí dotýkat, a mohou si k tisku přivonět – získají tak smyslové zážitky, které dále podněcují upoutání pozornosti. V kombinaci s důvěrou, kterou spotřebitelé stále mají k tištěným materiálům, nabízí kvalitní tištěná komunikace se zákazníky organizacím cennou příležitost k pozitivnímu oslovení a přesvědčení zákazníků a posílení jejich loajality. Zatímco dříve by zajištění kreativního a individuálně přizpůsobeného tisku znamenalo nákup dalšího speciálního zařízení, dnešní univerzálnější zařízení mohou uspokojit vaše požadavky na funkce kancelářských zařízení v kombinaci se schopností dodávat nové profesionální formáty.
  1. https://www.statista.com/statistics/565628/time-spent-digital-traditional-media-usa/
  2. https://www2.deloitte.com/content/dam/Deloitte/global/Images/infographics/technologymediatelecommunications/gx-deloitte-tmt-2018-adblocking-media-report.pdf
  3. Přehledová zpráva společnosti Canon „Vytváření hodnoty pro zákazníky“, 2020
  4. https://www.kantar.com/inspiration/advertising-media/dimension-2020-winning-consumer-trust-in-the-age-of-covid-19/
  5. https://www.marketreach.co.uk/resources/mail-made-easy
  6. Sappi a Eagleman, D. (2015) A Communicators Guide to the Neuroscience of Touch, str. 28–29

Související produkty a řešení

Prozkoumat podrobněji

  • Kvalitní komunikace

    Článek

    Poskytování vysoké kvality bez kompromisů

    Pomáháme vám ohromit zákazníky za přijatelnou cenu.

  • Digitální transformace hybridního pracoviště pomocí tisku

    ČLÁNEK

    Digitální transformace hybridního pracoviště pomocí tisku

    Transformace tisku tak, aby splňoval potřeby vašeho hybridního pracoviště.

  • Nejste si jisti, které produkty potřebujete pro své podnikání?