Rozviňte své tiskové služby pomocí multistreamových marketingových inovací
Inovativní technologie tisku reklamních zásilek přispívá k úspornému tisku a přináší skvělé barvy.
Odlište svou firmu a nechte ji růst s novými možnostmi digitálního tisku
Evropská ekonomika ve tvůrčím odvětví vydělává ročně 535,9 miliardy eur – vezměte si svůj podíl a využijte nové zdroje digitálního tisku.
Digitální technologie přinesly do marketingu nepochybně revoluci, ale kvůli skandálům s digitálními daty, ke kterým denně dochází, se cílové značky a spotřebitelé vracejí zpět k tisku – tyto údaje ukazují, proč tomu tak je:
Výroční zpráva o komunikaci reklamních zásilek výboru Joint Industry Committee (JICMAIL) za rok 2018
Tiskový marketing však zdaleka neupadl v zapomnění, zůstává důležitým kanálem k propojení s publikem a i nadále si vede dobře:
Technologie se mění podle toho, co vytvářejí lidé. Společnosti Canon a Microsoft se v roce 2017 na akci D&AD Festival spojily, aby předvedly, jak může tisk s intuitivní technologií a na dotykové bázi podpořit kreativitu a více lidem přiblížit jejich práci.
Z údajů dostupných pro dané odvětví je zřejmé, že tiskový marketing stále odolává i v tomto digitálním věku. Proč spotřebitelé více důvěřují tisku a jak jej mohou poskytovatelé tiskových služeb využít k posílení své tiskové nabídky?
Ashley Norrisová, konzultantka obsahu v asociaci The Content Marketing Association, říká: „Tištěný obsah budí dojem něčeho trvalého a důvěryhodného, který digitálnímu obsahu často chybí. Být spojován s tímto prémiovým obsahem je pro inzerenty stále velmi důležité.“
Asociace DMA zjistila, že „56 % lidí věří, že tištěný marketing je nejdůvěryhodnější formou komunikace“. Rachel Aldighieriová, generální ředitelka DMA, na toto konto uvedla: „Tradiční tisková média poskytují spotřebitelům osobní zážitek – něco hmatatelného, na co mohou reagovat, vzít s sebou a vrátit se k tomu ve volném čase.
Tuto skutečnost podporují zjištění z výroční zprávy JICMAIL, která představuje stupeň důvěry, jakou spotřebitelé stále mají v tištěná média. Osobní spojení, které mohou vytvořit, je něčím, co by marketéři neměli přehlížet.“
S tiskovým marketingem jde ruku v ruce hmatatelnost a důvěra. To je něco, co digitální sdělení naprosto nemůže nabídnout, a dává poskytovatelům tiskových služeb reálnou příležitost poskytnout spotřebitelům z řad firem silný obsah spojený se značkou. Prostřednictvím haptického a kreativního tisku se materiál na jedno použití může stát efektivním a přitažlivým marketingovým materiálem.
Ashley Norrisová, konzultantka obsahu společnosti The Content Marketing AssociationTištěný obsah působí jako něco trvalého a důvěryhodného – digitální obsah tento dojem vždy splnit nemůže.
Nikdo netvrdí, že tisk a digitální technologie se navzájem vylučují. Ve skutečnosti tvoří úžasný tým – zejména, pokud jde o tisková řešení pro podniky. Digitální technologie mohou tisku pomoci ke zrychlení, lepší všestrannosti a jednodušší správě, zatímco tisk může digitální technologii dodat všechno to, co přichází až po letech snahy o autentičnost.
Ashley Norrisová říká: „Ty nejlepší kampaně využívají všechny typy médií. Moc ráda bych vídala více integrovaných kampaní, například tam, kde tištěná inzerce využívá špičkovou fotografii a dlouhý obsah, který se následně zveřejňuje po menších částech napříč digitálními kanály.
Někteří členové asociace CMA (Content Marketing Association) někdy takové skvělé věci vytvářejí.“
Inovativní technologie tisku reklamních zásilek přispívá k úspornému tisku a přináší skvělé barvy.
Vyhovte požadavkům trhu využitím technologie tisku reklamních materiálů pro vnitřní prostory a vytvářejte vysoce kvalitní, přizpůsobené propagační materiály.
Nástroje komunikace na vyžádání vám pomohou lépe reagovat na nové trendy na trhu a zajistí vám konkurenční výhodu.
Rozšiřte všestrannost své firmy, zvyšte produktivitu a reagujte na požadavky trhu s technologií pro tisk venkovních reklamních materiálů.
Nabízejte vynikající flexibilitu a efektivitu technologie tisku materiálů na podporu prodeje a plakátů, která maximalizuje dosah vaší firmy.
Nejnovější vlna influencerů na sociálních médiích podporuje obnovu vydávání tištěných knih – to jsou bookstagrammeři.
Podívejte se, jak někteří výrobci tapet udávají vlastní trendy a řídí revoluci v oblasti digitálně tištěných tapet.