Proměna personálního oddělení pro digitální svět
Manuální zpracovávání papírových záznamů zaměstnanců je namáhavé, finančně nákladné a časově zdlouhavé. Digitalizace personální oblasti demonstruje sílu bezpapírového řešení.
Identifikujte stupeň své technologické vyspělosti a vydejte se na cestu digitální transformace.
Nejbohatší firmy světa jsou v čele digitální transformace, kterou aplikují ve svých kancelářích. Navzdory tomu zřejmě ostatní firmy nevidí předpovídanou návratnost investic do digitalizace. V roce 2016 průzkum provedený společností Couchbase mezi řediteli informačních technologií odhalil, že 90 procent projektů digitální transformace přineslo pouze drobná zlepšení, nenaplnilo očekávání nebo se naprosto nezdařilo. O rok později společnost IDC předpověděla, že se iniciativy týkající se digitální transformace stále v 70 % případů nepodaří úspěšně zrealizovat.
Důležitými faktory pro firmy, které chtějí uskutečnit transformaci, jsou ambice a motivace. Avšak mnohé z nich narážejí na skutečnost, že digitální transformace není okamžitá. Takže jak mohou firmy vytvářet realistické plány a vyvarovat se zklamání?
Podstatou této výzvy je skutečnost, že většina firem je zatížena těžkopádnou infrastrukturou založenou na starších systémech. V průzkumu* uskutečněném v letošním roce uvedlo tuto skutečnost 42 procent firem mezi třem největšími překážkami, kterým čelí v souvislosti s digitální transformací. Organizace dnes působí v konkurenčním a rychle se měnícím prostředí, které upřednostňuje pružnost, a jsou vystaveny rostoucímu tlaku v souvislosti s modernizací a migrací hlavních systémů, které je učiní pružnějšími.
* Mulesoft, Connectivity Benchmark Report, 2018
Jedním z nejdůležitějších způsobů, jak připravit firmu pro úspěšnou transformaci, je přesně pochopit, jaké úrovně digitální vyzrálosti v současné době dosahuje. Tato úroveň se bude pravděpodobně lišit oddělení od oddělení. Zatímco pracovníci v kancelářích jsou často obeznámeni s rozsahem digitálních procesů v rámci své každodenní práce, finanční a personální oddělení jsou zpravidla spojována s procesy založenými na papírových dokumentech. Posouzení digitální vyzrálosti napříč firmou umožní pochopit, odkud začít a co upřednostnit.
Digitální technologie
Firmy se na začátku své cesty pohybují v prostředí, jehož stav je výrazně nebo převážně manuální, a digitální procesy využívají pouze v případě, že jsou vyžadovány. Příkladem tohoto druhu organizací jsou advokátní kanceláře, které jsou zpravidla zaplaveny papírovými dokumenty, což vede k obrovskému množství času stráveného jejich správou.
Firmy patřící do této kategorie by měly usilovat o digitalizaci většího množství procesů, přičemž by měly věnovat mimořádnou pozornost skenování a digitalizaci dokumentů. Schopnost digitálně vyhledávat ve stozích papírových dokumentů a okamžitě najít požadované dokumenty může advokátním kancelářím ušetřit jejich mimořádně cenný čas.
Automatizace procesů
Automatizace je ve stále větší míře zaváděna na pracoviště, aby odstranila nudné a opakující se práce, které zabírají drahocenný čas. Pro firmy, které již zavedly digitalizaci ve významném rozsahu, je dalším krokem automatizace firemních procesů. Automatizace úkolů, jako jsou třídění v podatelně a výpravně, třídění dotazů vznesených na služby zákazníkům a digitální podpisy, může firmám pomoci zjednodušit pracovní postupy a zvýšit efektivnost.
Optimalizace
Pro firmy s nejvyšší úrovní vyzrálosti by měla být cílem optimalizace firemních procesů. Je důležité zvážit soudržnost v rámci celé firmy: transformace by se měla zaměřit na upřednostnění oblastí, ve kterých může optimalizace procesů zajistit dosažení vyšších standardů zkušeností zákazníků.
Firmy nelze transformovat stiskem spínače – měly by si při plánování transformace stanovit realistické cíle. Než se firma rozhodne, v čem spočívají její příležitosti a priority pro budoucnost, musí jako první krok plně porozumět etapě vyzrálosti. Stejně jako v podobenství o želvě a zajíci není klíčem k úspěchu rychlost, ale stálost.
Manuální zpracovávání papírových záznamů zaměstnanců je namáhavé, finančně nákladné a časově zdlouhavé. Digitalizace personální oblasti demonstruje sílu bezpapírového řešení.
Služby pro komunikaci se zákazníky – jak úspěšně rozvíjet komunikaci se zákazníky
Počet hledání vzrostl pouze za letošní rok o 30 % a nevykazuje žádné známky zpomalení růstu.
Jak digitální transformace usiluje o poskytování relevantních a podmanivých nákupních zážitků zákazníků v rychle se měnícím světě?
Firmy, které se vydaly na cestu kontrolované implementace digitálních inovací do pracovních procesů, budou efektivněji sklízet plody svého rozhodnutí.
Jaký vliv mají tyto trendy na správu informací pracoviště?