Společnost i-Pack, sídlící v norském Sarpsborgu, se může pochlubit špičkovými řešeními reklamní grafiky a potisku na podporu prodeje. Od svého založení v roce 1997 sice společnost vystřídala několik názvů a majitelů, ale současně nasbírala zkušenosti při spolupráci s předními výrobci obalů napříč Skandinávii a dalšími evropskými trhy.
V roce 2013 si však její zakladatel Atle Andreassen řekl, že společnost má na víc. Jak sám uvedl: „Ztratili jsme svou identitu.“ Firma spíše plnila úlohu lokálního prodejce pro svou mateřskou společnost, a tak se Andreassen rozhodl ji odkoupit a vrátit se zpět ke kořenům. Následovalo přejmenování na i-Pack AS a snaha zařadit se opět mezi dodavatele a vytvářet vysoce kvalitní reklamní materiály a speciální obaly na podporu prodeje. Dlouhodobým cílem je pak stát se jedničkou ve svém oboru.
„Díky podpoře a technologiím od společnosti Canon jsme na dobré cestě dosáhnout svých obchodních cílů.“
Atle Andreassen, zakladatel
Kratší dodací lhůty pro úkoly s požadovaným termínem dodání – pro některé aplikace ze tří týdnů na jeden týden
Zvýšené měsíční objemy o 300 %
Zaměření na dosažení růstu objemů o 25 % do konce roku 2015 a o dalších 15 % v roce 2016
Byly položeny základy pro zřízení nově vytvářené divize i-Pack Digital a další rozvoj společně s divizí i-Pack Plast pro dřevěné, plastové a ocelové aplikace a divizí i-Pack Design & Communication pro navrhování originálních kampaní
Rozšířit podnikání a stát se jedničkou v materiálech na podporu prodeje
• Vyhovět požadavkům zákazníků na krátkou dobu výroby materiálů na podporu prodeje, které často reagují na aktuální situaci.
• Nižší kvalita koncových produktů zapříčiněná chybějící kontrolou kvality tisku.
• Outsourcing krátkodobých tiskových úloh zatěžující výrobní linku.
• Omezená a nákladná tvorba prototypů.
• Neschopnost přijít s novými řešeními na podporu růstu společnosti.
Společnost Canon analyzovala obchodní strategii a přišla s nejlepším řešením, jak by zákazník mohl do svého portfolia služeb zařadit tisk.
• Nový obchodní partner doporučil pro novou digitální divizi technologie Canon a Arizona.
• Firma obdržela od společnosti Canon pozvánku na představení řady Arizona 6000 ve Vancouveru.
• Byla demonstrována produktivita a všestrannost napříč celou řadou médií pro malosériovou výrobu obalů, reklamních materiálů a komerčního tisku.
• Společnost Canon podpořila instalaci a integraci do stávající dokončovací linky.
Klepnutím na odkazy níže se dočtete více o daných produktech a službách.