A green cutting mat with printed stickers resting on top, with a smartphone and tablet.

TIPY PRO TISK

Proměňte svůj telefon a mnoho dalšího pomocí tisku

Každý miluje svůj chytrý telefon, tablet a notebook, ale když je vybalíme z krabice, vypadají velmi neosobně. Naštěstí to můžete brzy změnit pomocí svých oblíbených fotografií, návrhů nebo vzorů. Stačí mít opakovaně nalepitelný fotografický papír Canon RP-101tiskárnu Canon PIXMA. A protože opakovaně nalepitelný fotografický papír dělá čest svému jménu, můžete vzhled měnit tak často, jak si budete přát, a dokonce jej sladit se svým oblečením!

Jakmile ozdobíte svůj telefon, tablet a notebook, určitě si všimnete dalších věcí v domácnosti, kterým by prospěla trocha úprav. Například ledničku můžete proměnit pomocí svých oblíbených fotografií vytištěných na opakovaně nalepitelný fotografický papír, nebo můžete dokonce vyzkoušet magnetický fotografický papír MG-101, který je vhodný pro mnoho kovových předmětů.

Co potřebujete

Tvorba výtisků

Magnetický fotografický papíropakovaně nalepitelný fotografický papír od společnosti Canon mají rozměry 4 × 6 palců (10,16 × 15,24 cm), což je ideální pro tisk fotografií, ale můžete je také oříznout a vytvořit menší nálepky a magnety v přizpůsobených tvarech. Pokud budete s rozvržením hospodařit chytře, můžete z jednoho listu papíru vytvořit více nálepek nebo magnetů.

Co je třeba udělat:

1. Vyberte si svůj design

A smartphone showing Creative Park, a tablet with printed stickers on it and a green cutting mat.
Ať už si chcete vytisknout vlastní snímky, nebo grafiku ze služby Creative Park a ozdobit své technické vybavení, máte nekonečně možností.

Z rodinných fotografií lze vytvořit skvělé nálepky, ale můžete také fotografovat věci, jako jsou kresby vašich dětí, ručně psané poznámky nebo jiné předměty, například listy nebo květiny. Pokud nechcete, aby fotografie vypadala jako skutečná, zkuste na obrázek v telefonu nebo počítači použít efekt filtru.

Atraktivní designy ke stažení jsou k dispozici také ve službě Creative Park. Najdete zde řadu pěkných motivů a vzorů spolu s některými standardními šablonami pro kryty chytrých telefonů, které lze pomocí pečlivého oříznutí a zarovnání nastavit tak, aby pokryly zadní část telefonu nebo stávající kryt.

2. Připravte tiskárnu

Související články
A tablet displays the Easy-PhotoPrint App while a printer rests on a table in the background.

TIPY PRO TISK

Aplikace Easy-PhotoPrint Editor

Naučte se ovládat zábavnou a intuitivní aplikaci Canon Easy-PhotoPrint Editor.

A woman wears a cotton tote bag, adorned with an iron-on transfer of a panda.

KREATIVNÍ TISK

Přeměňte svůj šatník

Výrazná trička, tašky na míru… jednoduchý průvodce tisku na textilie.

A printout on a printer tray of an iron-on transfer of a polar bear, and different print applications: smartphone, cloth bag, T-shirt, party glasses

KREATIVNÍ TISK

Dejte pomocí tisku průchod své kreativitě

Zjistěte, jak používat papír, aplikace a tiskárnu od společnosti Canon, proměňte svou domácnost a přizpůsobte si každý prvek, od telefonu až po ledničku.

A woman loading photo paper into a white Canon PIXMA printer.
Než tiskárnu připravíte, nezapomeňte si vybrat média – zda chcete své snímky ukázat v podobě magnetů na ledničce, nebo například jako nálepky na notebooku.

Dále se musíte rozhodnout, které médium chcete použít, a vložit je do tiskárny PIXMA. Opakovaně nalepitelný fotografický papír je skvělou volbou pro širokou řadu povrchů, včetně drobných elektrických předmětů, zatímco magnetický fotografický papír Canon dobře poslouží u mnoha kovových předmětů. Než svůj návrh předáte magnetickému fotografickému papíru, zkontrolujte, zda předmět, který chcete ozdobit, má magnetický povrch.

3. Vytiskněte svůj návrh

A woman holding a printed photo of a flamingo graphic next to a Canon printer.
S funkcemi Wi-Fi řady Canon PIXMA můžete svůj návrh vytisknout přímo z chytrého telefonu.

Díky aplikaci Canon PRINT můžete svůj návrh tisknout na kompatibilních tiskárnách PIXMA přímo z chytrého telefonu – nebo podle potřeby i z počítače. Pokud je vaše tiskárna kompatibilní se softwarem PIXMA Cloud Link od společnosti Canon, můžete prostřednictvím aplikace Canon PRINT tisknout přímo ze svých účtů na sociálních sítích, včetně služeb Instagram a Facebook.

4. Vystřihněte návrh

A printed graphic of a flamingo being cut out on a green cutting mat.
Nezapomeňte výtisk oříznout tak, aby odpovídal velikosti vašeho chytrého telefonu. Pokud chcete ozdobit větší předměty, například notebook nebo tablet, nemusíte nic ořezávat a můžete hned začít zdobit.

Pokud jste fotografii vytiskli přes celý list papíru, můžete přejít přímo k dalšímu kroku, ale pokud je váš návrh menší, bude třeba nálepku zastřihnout na požadovanou velikost. Spolehlivé ostré nůžky budou pro stříhání opakovaně nalepitelného fotografického papíru ideální, ale na stříhání si dejte záležet a stříhejte pomalu, abyste získali elegantní vzhled. Pokud vystřiháváte kryt mobilního telefonu, nezapomeňte zkontrolovat polohu a zarovnání fotoaparátu. Může být dobré nejprve vytvořit šablonu z obyčejného papíru nebo kartonu. Poté můžete tužkou kreslit kolem okrajů šablony a teprve poté výtisk vystřihnout.

Umělecký nůž může být pro stříhání magnetického fotografického papíru Canon lepší volbou, ale pracovní plochu chraňte řezací podložkou, čistou krájecí deskou nebo naskládanými novinami. Při ořezávání jakýchkoli rovných částí se hodí kovové pravítko nebo podobný předmět, snažte se přitom řezat plynulým a stabilním pohybem.

5. Odlepujte a přilepujte

A person peeling a printed sticker off the backing paper.
Opatrně sloupněte nálepku z podkladového papíru a nalepte ji na technické vybavení. Pokud používáte magnetický papír, není třeba nic odlepovat – jednoduše jej umístěte na vhodný povrch.

Nyní je načase sloupnout zadní vrstvu opakovaně nalepitelného fotografického papíru a přilepit jej na chytrý telefon nebo jiné technické vybavení. Začněte od jednoho rohu nebo okraje nálepky, opatrně sloupněte zadní stranu a přilepte ji jedním pomalým pohybem. Zde se může hodit pravítko, které vám pomůže nálepku sloupnout a rovně přilepit, následně pokračujete přes plochu samolepky.

Magnetický fotografický papír nemá podkladový papír, je připraven k umístění ihned, jakmile jej oříznete.

6. Měňte místa

A woman applying a cut-out printed sticker to the back of her smartphone.
Obě média jsou opakovaně nalepitelná a nezanechávají žádné zbytky, takže můžete magnety kdykoli přesunout z ledničky na radiátor a svou novou nálepku na chytrý telefon kdykoli změnit.

Skvělá věc na používání opakovaně nalepitelného fotografického papíru Canon RP-101magnetického fotografického papíru MG-101 je, že můžete výtisky přesouvat tak, aby vaše technické vybavení vypadalo stále svěže a stylově, aniž by na něm zůstaly jakékoli zbytky lepidla. Každý den v týdnu si můžete užívat nový vzhled!

Napsala Angela Nicholsonová

*Kompatibilita s opakovaně nalepitelným fotografickým papírem RP-101: Řada TS/TR/G, MG7700, MG7500, MG7100, MG6800, MG6600, MG6400, MG5700, MG5600, MG5500, MG3600, MG3500, MG3000, MG2900, MG2500, řada MG2400, MX530, MX490, řada MX470, řada iP2800, iP110
Kompatibilita s magnetickým fotografickým papírem MG-101: Řada TS/TR/G, MG7700, MG7500, MG7100, MG6800, MG6600, MG6400, MG5700, MG5600, MG5500, MG3600, MG3500, MG3000, MG2900, MG2500, řada MG2400, MX530, MX490, řada MX470, řada iP8700, iP2800, iP110, řada iX6800

Doporučené aplikace