#selfieless #nejsemtusam

VYFOŤ SVOJI PRVNÍ OPRAVDOVOU FOTKU


PŘI NÁKUPU FOTOAPARÁTŮ, VIDEOKAMER, OBJEKTIVŮ, BLESKŮ A TISKÁREN ZÍSKÁTE CASHBACK AŽ 5 000 Kč

Tyto svátky budeme nesobečtí

Každý den se na světě vyfotí miliony selfie. Ale jde o tohle… přichází období dobré vůle. Čas, kdy bychom měli otočit své objektivy a zaostřit na ostatní. Proto dáme přes milion euro Červenému kříži, abychom mu pomohli podpořit lidi, kteří to nejvíce potřebují. Máme celý rok, abychom zdokonalili své profilové obrázky. Ale o svátcích na selfie zapomeňme.

Autorizovaní prodejci

Často kladené dotazy

Otázka: Kdy dostanu peníze zpět?
Společnost Canon se bude snažit zadat bankovní převod do 28 dní od přijetí platné žádosti o vrácení peněz, NIKOLI do 28 dní od data nákupu. Pokud v žádosti o vrácení peněz budou chybějící nebo nepřesné údaje, dojde ke zdržení procesu, protože bankovní převod proběhne do 28 dní od přijetí správných informací. Upozorňujeme, že neneseme odpovědnost za prodejce, kteří zákazníkům nesprávně tvrdí, že platbu obdrží do 28 dní od data nákupu.

Otázka: Jak se dozvím, že je moje žádost zpožděna kvůli nepřesným nebo chybějícím informacím?
Po úspěšné online registraci do propagační akce vrácení peněz společnosti Canon obdržíte e-mailem potvrzení o přijetí vaší žádosti, v němž bude uvedeno vaše referenční číslo a osobní přihlašovací údaje k webové stránce, kde můžete zkontrolovat stav žádosti a průběh zpracování platby. Pokud jste zaregistrovali nějaké nesprávné informace, projeví se to na této stránce a také obdržíte e-mail se sdělením, že je příslušná informace stále požadována. Nejrychlejším způsobem, jak nám poskytnout chybějící informace, je přihlásit se na tuto stránku a aktualizovat své údaje.

Otázka: Jaké formáty je možné použít při odesílání dokumentů v rámci registračního procesu a platí nějaká omezení ohledně velikosti?
Vezměte prosím na vědomí: Soubor nesmí být větší než 4 MB. Odeslat je možné pouze soubory JPG, TIF a PDF.

Otázka: Jak zjistím, kdy bude provedena platba?
Po úspěšném potvrzení vaší žádosti zahájíme proces vyřízení platby a pošleme vám e-mail s informací o očekávaném datu převedení platby na bankovní účet, jehož podrobnosti jste zadali.

Otázka: Jak se platba objeví na mém bankovním účtu?
Upozorňujeme, že platby v rámci propagační akce vrácení peněz budou provedeny jménem oddělení Sales Promotions, takže v bankovních údajích bude pravděpodobně uvedeno toto jméno, nikoli společnost Canon.

Otázka: Zaplatil(a) jsem produkt kreditní kartou. Proč nelze peníze jednoduše vrátit na stejnou kartu?
Společnost Canon v tuto chvíli provádí platby v rámci propagační akce vrácení peněz výhradně převodem ze své banky na váš osobní bankovní účet, který jste zadali při registraci.

Otázka: Co mám dělat, když se od okamžiku mé registrace do propagační akce vrácení peněz změnily některé údaje a chci je upravit?
Bankovní údaje můžete kdykoli změnit prostřednictvím online systému pro zákazníky s využitím poskytnutých přihlašovacích údajů. Tento způsob aktualizace údajů poskytuje největší zabezpečení. Pokud se blíží termín zaslání platby, měli byste nás také kontaktovat telefonicky a upozornit nás na změnu údajů, aby platba nebyla provedena s využitím původních údajů o bankovním účtu, které máme k dispozici.

Otázka: Jakou mám jistotu, že je bezpečné v rámci propagační akce vrácení peněz společnosti Canon zadávat údaje o bankovním účtu online?
Naše webové stránky jsou chráněny prostřednictvím certifikátu RapidSSL.

Otázka: Co je to SSL?
Secure Sockets Layer (SSL) je protokol, který umožňuje šifrování dat na internetu a pomáhá uživatelům potvrdit identitu vlastníka webových stránek. SSL se nejčastěji používá k ochraně komunikace mezi webovými prohlížeči a servery. Stále častěji se však využívá i při komunikaci mezi servery a ve webových aplikacích.

Otázka: Jak návštěvníci webových stránek poznají, že web používá SSL?
Když se prohlížeč připojí k zabezpečenému serveru, stáhne si certifikát SSL a zkontroluje, zda je platný, vydaný důvěryhodnou autoritou a zda je použitý na webových stránkách, pro které byl vydán. Pokud některá z těchto kontrol selže, uživateli se v prohlížeči zobrazí varování. Pokud kontroly proběhnou úspěšně, moderní prohlížeče disponují několika ukazateli zabezpečení, které signalizují, že je navázáno připojení SSL.
• Začátek adresy URL nebo webové adresy se změní z http:// na https://.
• Ikona zámku v okně prohlížeče se změní z otevřeného na uzavřený zámek.
• Při připojení k webu chráněnému certifikátem SSL s rozšířeným ověřením bude adresní řádek zelený a zobrazí se v něm název vlastníka webových stránek.
Kromě toho se na stránkách zabezpečeného serveru může zobrazovat známka důvěryhodnosti, jako je pečeť RapidSSL.

Otázka: Objednal(a) jsem si produkt Canon ve dnech, kdy se konala tato propagační akce, doručen však bude až po jejím skončení. Mohu přesto zažádat o vrácení peněz v rámci této propagační akce?
Uchovejte si prosím potvrzení objednávky (která je v období propagační akce) a pošlete jej společně s fakturou, když vyplňujete žádost. Po posledním datu nákupu poskytujeme dodatečnou lhůtu v délce jednoho měsíce, abyste mohli dodat příslušné dokumenty.

Otázka: O této propagační akci jsem nevěděl(a) a zakoupil(a) jsem produkt několik týdnů před/po období trvání propagační akce. Může společnost Canon udělat výjimku a schválit vrácení peněz za můj nákup?
Je nám líto, že se vám něco takového stalo, nicméně této propagační akce se můžete zúčastnit, pouze pokud jste produkt zakoupili v období stanoveném v podmínkách.

Otázka: Co je považováno za přípustný doklad o nákupu?
V případě nákupu v prodejně vyžaduje společnost Canon kopii účtenky s platbou a potřebným sériovým číslem produktu.
V případě online nákupů vyžaduje společnost Canon kopii faktury a potřebné sériové číslo a informace o obchodu a produktu.

Otázka: Na jaké transakce/produkty se vrácení peněz nevztahuje?
Vyloučené položky jsou uvedeny v podmínkách. Souhrnně vzato, mezi vyloučené položky patří:
1.Produkty nezařazené do propagační akce (úplný seznam produktů zařazených do propagační akce naleznete ZDE).
2. Produkty zakoupené mimo období nebo území propagační akce
3. Produkty z druhé ruky, renovované či repasované produkty nebo produkty, které jsou padělané a jakkoli porušují práva na duševní vlastnictví skupiny společností Canon (mimo jiné nezákonně dovezené produkty a produkty z černého trhu)

Otázka: Co je míněno výrazem „metoda platby“ uvedeným v online formuláři žádosti?
To znamená způsob, jakým jste produkt původně zakoupili.

Otázka: Kde najdu sériové číslo produktu?
Chcete-li najít sériové číslo, navštivte tento odkaz. Zde se dozvíte, kde jej na vašem produktu hledat. Dejte pozor, abyste sériové číslo NEZAMĚNILI s číslem EAN, resp. čárovým kódem. Na níže uvedené fotografii je zachyceno číslo EAN, resp. čárový kód, který je obvykle umístěn na boční straně krabice produktu. Toto NENÍ sériové číslo produktu, které musíte odeslat pro ověření vaší žádosti. Sériové číslo se nachází na těle vlastního produktu. Pokud potřebujete pomoci s nalezením sériového čísla, prostudujte si zde uvedenou příručku.
faq.jpg
Otázka: Proč se na webovou stránku nemohu přihlásit pomocí svého sledovacího kódu?
Upozorňujeme, že u přihlašovacích údajů se rozlišují velká a malá písmena, proto se ujistěte, že údaje zadáváte přesně (s velkými a malými písmeny).
 
Další problémy, k nimž může dojít při snaze o registraci online:
– Snažím se již nějakou dobu zaregistrovat, ale nedaří se mi to.
– Stále se mi zobrazuje zpráva, že nemám oprávnění.
– Snažím se opakovaně odeslat formulář, ale nedaří se mi to.

Ve VĚTŠINĚ případů spočívá problém v zařízení, z něhož se snažíte získat přístup k webu, jako je mobilní telefon, smartphone, Apple Mac či jiné zařízení. Nejedná se o chybu na webu. V takových případech bude potřebné obrátit se na výrobce používaného produktu. Pokud výše uvedené nejčastější dotazy neposkytly odpověď na vaši otázku, můžete nám poslat e-mail na níže uvedenou e-mailovou adresu. V případě, že je váš dotaz naléhavý, můžete nám zavolat na telefonní číslo +420 296 335 619 nebo můžete navštívit stránku podpory společnosti Canon.

Otázka: Musím zaplatit daně, nebo mohu požádat při vrácení peněz o vrácení DPH?
Účastníci nesou výhradní odpovědnost za uhrazení veškerých daní vyžadovaných zákonem. Společnost Canon nenese odpovědnost ani neručí účastníkům za žádné škody, ztráty nebo výdaje vzniklé v důsledku neuhrazení nebo pozdního uhrazení takových daní.
Stejně tak společnost Canon neposkytuje informace o postupech vracení daní. Obraťte se na místní daňové úřady.

Otázka: Proč mi banka účtuje poplatek za převedení vracených peněz?
Společnost Canon převede přesnou částku vracených peněz v místní měně, jak inzeruje, nemůže však nést odpovědnost za vzniklé bankovní poplatky. Pokud si banka příjemce účtuje zvláštní poplatky nebo provize, musí je uhradit spotřebitel.

Otázka: Kteří prodejci se účastní této propagační akce? Kde si mohu fotoaparát koupit?
Navštivte sekci Autorizovaní prodejci.

Podmínky akce Canon zimní cashback

1. PROPAGOVANÉ PRODUKTY, DOBA TRVÁNÍ AKCE A ÚČASTNÍCI
1.1 Tato propagační akce se vztahuje pouze na níže uvedené produkty zakoupené v České republice u maloobchodního prodejce uvedeného v přehledu na těchto webových stránkách v době od úterý 1. listopadu 2016 do pátku 20. ledna 2017 včetně.
1.2 Všichni účastníci musejí být starší 18 let a mít trvalé bydliště v České republice.
1.3 U všech účastníků se předpokládá, že četli tyto podmínky, souhlasí s nimi a jsou jimi vázáni.
1.4 Všechny produkty musejí být zakoupeny v České republice od místního prodejce, přičemž je nutné, aby tento prodejce odebral produkty od Canon CZ nebo společnosti Canon z Evropského hospodářského prostoru (EHP). Ověřte si prosím u svého prodejce, zda požadovaný produkt splňuje všechny výše uvedené podmínky, ať se vyhnete zklamání.
1.5 Veškeré propagované produkty musejí být nové a musí se jednat o originální produkty Canon. Použité, renovované nebo přepracované produkty, jakož i produkty padělané a produkty porušující intelektuální vlastnictví Canon group jakýmkoliv způsobem (například (mimo jiné) produkty z tzv. šedého dovozu) jsou z této akce vyloučeny.
1.6 Vyloučení specifických prodejců: Veškeré produkty zakoupené přes ebay, bez ohledu na to, zda jsou prodávány jako nové či nikoliv, jsou z této akce vyloučeny. Veškeré produkty zakoupené od nezávislých prodejců na Amazon.com (stejně tak přímo od společnosti Amazon), bez ohledu na to, zda vlastní dodání realizuje Amazon či nikoliv, jsou z této akce vyloučeny.

2. JAK SE ZAPOJIT DO AKCE
2.1. Pro účast v akci je třeba zakoupit Propagovaný produkt v České republice od vybraného prodejce, a to v průběhu Propagačního období. SOUČASNĚ je třeba podat prostřednictvím webových stránek akce platný nárok, a to od úterý 1. listopadu 2016 do půlnoci ve středu 15. února 2017.
2.2. Nároky je třeba podat prostřednictvím úplného a správného vyplnění (včetně zadání platného sériového čísla produktu EEA) webového formuláře pro podání nároku. Za tím účelem je také třeba oskenovat a připojit pokladní doklad nebo potvrzení objednávky z internetového obchodu. Účastníci následně obdrží email s potvrzením o přijetí jejich nároku.
2.3 Akce platí do vyprodání zásob propagovaných produktů. Canon nezodpovídá za to, když maloobchodní prodejci nebudou schopni uspokojit objednávky Propagovaných produktů v rámci Propagačního období.
2.4. Canon nebude zpracovávat žádné nároky přijaté po datu uzávěrky, tedy po půlnoci 15. února 2017. Canon nebude zpracovávat žádné nároky, které uzná za nedostatečně nebo nečitelné vyplněné. Canon nezodpovídá za žádné opožděné přijetí nároku a neúspěšný příjem.
2.5. Lze vznést pouze jeden nárok na jeden propagovaný produkt. Propagační produkty vrácené (bez prodlení) prodejci (ať již z důvodu odstoupení od smlouvy, nebo reklamace) nebudou platné pro propagační akci a účastníci, kteří si tyto produkty budou nárokovat, poruší pravidla propagační akce. Pokud se společnost Canon dozví o takovém zneužití, může proti případným účastníkům podniknout právní kroky.
2.6. Nároky podniků či fyzických osob, které nakupují ve větším množství (více než 10 propagovaných předmětů v průběhu propagačního období, pokud se nejedná o příslušné produkty zahrnuté do sad, jak je popsáno v článku 1.1), jsou vyloučeny z této akce.
2.7. Tuto akci nelze kombinovat s žádnou další propagační akcí Canon.

3. VRÁCENÍ PENĚZ
3.1. Účastníci získají peníze zpět ve výši stanovené pro jednotlivé propagované produkty.
3.2 Po přijetí a potvrzení nároku zajistí Canon přímý BACS převod peněz na bankovní účet účastníka. K tomuto způsobu není poskytována žádná alternativa. Peníze nebudou vypláceny hotově ani šekem.
3.3. Canon se bude snažit převést peníze prostřednictvím BACS do 28 dnů od přijetí úplného a platného nároku.
3.4. Měnou pro vrácení peněz je česká koruna (Kč).
3.5. Peníze budou oproti platným nárokům zasílány výhradně formou bankovního převodu.

4. PROMOTÉR
4.1. Promotérem akce je Canon CZ

5. ODMÍTNUTÍ ODPOVĚDNOSTI
5.1. V maximálním možném rozsahu dle zákona nenese společnost Canon odpovědnost za žádné přímé či nepřímé ztráty, škody či zranění jakékoliv povahy, které účastník utrpí v souvislosti se svou účastí v této akci.
5.2. Canon si vyhrazuje právo kdykoliv zrušit, upravit nebo změnit tuto akci, aniž by z toho pro něj vyplývaly jakékoliv závazky.
5.3. Canon si vyhrazuje právo prověřit jakýkoliv nárok ohledně souladu s těmito podmínkami a vyžádat si dodatečné informace a dokumenty. Canon si vyhrazuje právo vyřadit jakýkoliv nárok či Účastníka z akce, pokud nabude oprávněného podezření, že došlo k jakémukoliv pokusu o zneužití akce. Veškerá rozhodnutí společnosti Canon ohledně této akce jsou konečná a nebudou o nich vedena žádná jednání.

6. DATA
6.1. Správcem všech osobních dat zaslaných pro tuto akci účastníky je společnost Canon CZ s.r.o. Veškerá tato data budou zpracována společností Canon CZ a to výhradně za účelem této akce a/nebo pro marketingové účely, což může zahrnovat i poskytnutí těchto dat třetím stranám za účelem jejich zpracování pro tuto akci v souladu s tuzemským právním řádem
6.2. Pokud si některý účastník nebude přát, aby byly jeho osobní informace použity k marketingovým účelům, nebo si nebude přát, aby ho společnost Canon následně kontaktovala s podobnými nabídkami, je třeba, aby NEZAŠKRTNUL příslušné pole na formuláři podání nároku.