PRŮVODCE NÁKUPEM

Průvodce vánočními dárky společnosti Canon

Zde uvádíme několik skvělých nápadů na dárky pro každého, o kom víte, že touží být kreativní: Od zábavných přenosných tiskáren až po plnoformátové bezzrcadlové fotoaparáty!
Canon Camera
Hledáte nápad na vánoční dárky pro všechny kreativní jedince ve vašem životě? Ať už chcete překvapit své blízké instantním fotoaparátem, nebo odměnit fotografického nadšence upgradem na plnoformátový model, katalog od společnosti Canon nabízí něco pro každého.

Tento sváteční průvodce nákupem obsahuje několik návrhů na ty nejlepší dárky od značky Canon pro každého, kdo miluje kreativitu bez ohledu na rozpočet. Najdete v něm nejlepší nápady na dokonalý vánoční dárek: Od zábavných přenosných tiskáren až po bezzrcadlové fotoaparáty!

Pro vloggery, bloggery a tvůrce obsahu: Fotoaparát Canon PowerShot G7 X Mark III

Hvězda kanálu YouTube a vlogger Mike Gray při stisku tlačítka nahrávání na dotykové obrazovce fotoaparátu Canon PowerShot G7 X Mark III.

Fotoaparát Canon PowerShot G7 X Mark III je ideální dárek pro každého, kdo se zajímá o vlogging, protože dokáže zaznamenávat detailní záznamy v rozlišení 4K a je vybaven 3,5mm konektorem pro mikrofon.

Filming a cat with the Canon PowerShot G7 X Mark III.
Fotoaparát PowerShot G7 X Mark III je jedním z nejpokročilejších kompaktních fotoaparátů společnosti Canon a oproti fotoaparátu na telefonu nebo základního fotoaparátu představuje významný krok vpřed: stačí jen zamířit a stisknout spoušť. Díky svým kompaktním rozměrům a mnoha kreativním funkcím je také skvělým doplňkem pro digitální zrcadlovky nebo bezzrcadlové fotoaparáty.

Velký, 20,1MP snímač CMOS fotoaparátu Canon PowerShot G7 X Mark III a ostrý širokoúhlý objektiv se zoomem a světelností f/1,8–2,8 zajišťují vynikající kvalitu obrazu, ať už pořizujete fotografie nebo videa v rozlišení 4K. Díky naklápěcí dotykové obrazovce LCD můžete snadno snímat z kreativních úhlů a obrazovku lze vyklopit směrem dopředu, což pomůže při kompozici dokonalého selfie. Když fotoaparát spárujete s gripem s funkcí stativu Canon HG-100TBR, získáte všestranné možnosti záznamu z ruky díky pohodlné manipulaci nebo použijte stativ pro mimořádně stabilní selfie. Fotoaparát PowerShot G7 X Mark III je také vybaven neustále aktivním připojením Bluetooth a Wi-Fi, které automaticky přenese vaše snímky do telefonu, takže je můžete na cestách okamžitě sdílet.

Funkce záznamu videa je pýchou fotoaparátu PowerShot G7 X Mark III. Dokáže pořizovat detailní záznam v rozlišení 4K a je vybaven 3,5mm vstupem pro mikrofon pro skvěle ostrý zvuk. Můžete také nahrávat filmy v rozlišení Full HD rychlostí 120 sn./s (snímků za sekundu) a získat plynulý zpomalený záznam. Neustále aktivní připojení Bluetooth a Wi-Fi vám pak umožní spárovat fotoaparát PowerShot G7 X Mark III se smartphonem nebo tabletem a snadno sdílet pořízený obsah online.

Pro rodinné filmaře: Fotoaparát Canon EOS M50

Vlogger Stef Michalak natáčí svého malého syna při jízdě na odrážedle.

Pro ty, kteří chtějí začít natáčet videa, je fotoaparát EOS M50 dokonalým dárkem.

Fotoaparát Canon EOS M50.

Fotoaparát EOS M50 nahrává jedinečně vypadající videa ve filmové kvalitě a s vysokým rozlišením.

Fotoaparát Canon EOS M50 vám v malém a lehkém těle nabízí ovládání a snímač jako u digitální zrcadlovky a poskytuje úplnou kontrolu nad fotografováním. Má bezzrcadlové provedení, takže je tenčí a tišší než digitální zrcadlovka. Je také vybaven vestavěným elektronickým hledáčkem OLED, takže ještě před pořízením snímku uvidíte efekty kreativních filtrů a veškeré úpravy expozice.

Pokud jde o výkon, fotoaparát EOS M50 předčí vaše očekávání. Díky rychlosti kontinuálního snímání 10 sn./s a 24,1MP snímači CMOS dokáže zachytit dokonalý okamžik. Proslulá technologie Dual Pixel CMOS AF od společnosti Canon poskytuje rychlé a přesné sledování automatického zaostřování a 3,0palcová otočná dotyková obrazovka maximálně usnadňuje výběr zaostřovacího bodu a úpravu nastavení.

K fotoaparátům EOS patří také speciální lehké objektivy řady EF-M, ze kterých si můžete vybrat – a s kompatibilním adaptérem můžete používat i objektivy řady EF a EF-S. Široký zoom, jakým se pyšní objektiv EF-M 11-22mm f/4-5.6 IS STM, je dokonalou volbou při zkoumání zimních krajin nebo fotografování rodinných portrétů v interiéru. Díky plynulému a tichému zaostřování s krokovým motorem a dynamickému stabilizátoru obrazu je snadné natočit i profesionálně vypadající filmy s rozlišením 4K UHD.

Když hledáte cenově dostupný způsob, jak začít fotografovat s digitální zrcadlovkou: Fotoaparát Canon EOS 850D

Digitální zrcadlovka Canon EOS 850D.

Objevte svou kreativitu a mějte vše pod kontrolou díky modelu Canon EOS 850D, všestranné digitální zrcadlovce pro fotografy a filmaře.

Malý hnědo-bílý pes běží lesem.

Fotoaparát EOS 850D je kompatibilní s objektivy řady EF a EF-S a pomůže vám pozvednout vaše fotografování na novou úroveň. Pořízeno fotoaparátem Canon EOS 850D s objektivem Canon EF 70-200mm f2.8L IS III USM a nastavením f/2,8 1/2 700 s a ISO 800.

Pokročilý a všestranný fotoaparát Canon EOS 850D dokáže pořizovat neuvěřitelně detailní 24,1MP snímky a ostré video v rozlišení 4K. Díky své kompaktní a lehké konstrukci je tento fotoaparát ideální na cesty. Otočná dotyková obrazovka pro kompozici snímků z vysokých a nízkých úhlů posouvá jeho všestrannost ještě dál.

Fotoaparát EOS 850D překypuje kreativními funkcemi a je skvělou volbou pro všechny, kteří chtějí pozvednout své fotografování na novou úroveň. Je větší než fotoaparát EOS M50, ale má silnější baterii a je vybaven optickým, nikoli elektronickým hledáčkem, což očím zajišťuje pohodlnější dlouhodobé prohlížení skrz hledáček. Rozvržení ovládání zahrnuje horní volič a zadní ovladač, které umožňují rychlé úpravy nastavení snímání, a 45 volitelných křížových bodů AF vám umožňuje zajistit přesným detailům ostré zaostření.

Objektiv EF-S 18-135mm f/3.5-5.6 IS USM je ideálním hlavním objektive pro fotoaparát EOS 850D, protože nabízí široký rozsah zoomu, který vám umožní vyplnit záběr scénickými prvky a městskými vyhlídkami, přiblížit se a zachytit akci. Jeho technologie Nano USM poskytuje plynulé tiché zaostřování, které se skvěle hodí pro nahrávání videa, a optický stabilizátor obrazu s rozsahem 4 EV pomáhá udržet objekty ostré i při snímání za slabého osvětlení nebo při použití zoomu.

Pro další krok směrem k nové generaci plnoformátové bezzrcadlové technologie: Fotoaparát Canon EOS RP

Fotoaparát Canon EOS RP při nočním snímání osvětleného města.

Bajonet pro uchycení objektivu fotoaparátu Canon EOS RP vám umožní využít výhodu řady objektivů Canon RF nové generace.

Fotoaparát Canon EOS RP.

Tento všestranný plnoformátový bezzrcadlový fotoaparát je ideální pro snímání portrétů i krajin.

Chystáte se udělat další krok v plnoformátovém fotografování? 26,2MP fotoaparát Canon EOS RP je základním modelem v řadě plnoformátových bezzrcadlových fotoaparátů systému Canon EOS R. Má podobnou hmotnost jako model se snímačem APS-C, což dokazuje, že plnoformátový model nemusí být nutně těžší, a je skvělý pro všechny, kteří chtějí rozvíjet své dovednosti a kteří se zajímají o nejnovější technologie. Není ochuzen ani o pokročilé funkce, takže můžete objevovat svět a rozšiřovat své zkušenosti.

Jeden z nejlepších prvků fotoaparátu Canon EOS RP je bajonet pro uchycení objektivu typu RF, který se stará o vysokorychlostní komunikaci mezi fotoaparátem a objektivem. Kromě toho, že umožňuje rychlejší automatické zaostřování, poskytuje také vylepšenou stabilizaci obrazu a novou úroveň kvality obrazu, a to díky rostoucí řadě objektivů typu RF nové generace.

Spárujte fotoaparát se standardním objektivem typu RF se zoomem, jako je Canon RF 24-105mm F4-7.1 IS STM nebo Canon RF 24-240mm F4-6.3 IS USM, nebo s kompaktním a cenově dostupným objektivem s pevnou ohniskovou vzdáleností Canon RF 50mm F1.8 STM získáte možnost zachytit vše, co si zamanete, od krajin až po portréty. Díky řadě volitelných upevňovacích adaptérů EF-EOS R je fotoaparát EOS RP také plně kompatibilní s vašimi objektivy EF a EF-S bez ztráty kvality.

Mimořádně citlivý systém Dual Pixel CMOS AF fotoaparátu Canon EOS RP nabízí až 4 779 volitelných pozic AF, přičemž zadní obrazovka funguje jako dotykový ovladač pro AF body i při používání elektronického hledáčku. Pokud aktivujete funkci automatického zaostření na oči, fotoaparát dokáže automaticky rozpoznat a kontinuálně sledovat oči osoby, a zajistit tak mimořádně ostré portréty.

Pro okamžité vzpomínky a památky: Fotoaparáty Canon Zoemini S a Canon Zoemini C

Žena v jedné ruce drží fotoaparát Canon Zoemini S a v té druhé zase fotoaparát Canon Zoemini C.

Instantní fotoaparáty 2 v 1 od společnosti Canon budou zábavným dárkem pro každého, kdo chce kompaktní zařízení, které dokáže vytvářet skupinové snímky selfie, výtisky a mnoho dalšího.

Fotoaparát Canon Zoemini S ve zlatavě růžové barvě.

Kapesní 8MP fotoaparát Canon Zoemini S je vybaven vestavěným kruhovým světlem, které zajistí dokonalé snímky selfie a je dostupný ve třech barvách včetně zlatavě růžové.

Instantní fotoaparáty 2 v 1 od společnosti Canon umožňují začínajícím fotografům snímat a tisknout z jednoho kapesního zařízení. Fotoaparáty Canon Zoemini CCanon Zoemini S jsou vepředu vybaveny zrcátky pro kompozici dokonalých snímků selfie a skupinových fotografií. Oba modely mají kapacitu až 10 listů fotografického papíru ZINK™ 2 × 3 palce se samolepicí zadní stranou od společnosti Canon – a nemusíte se bát komplikací s inkoustem, protože každý snímek je pokrytý vrstvou mikroskopických krystalů, které reagují na zahřátí, a je odolný vůči rozmazání, roztržení či vodě. Stačí namířit, stisknout spoušť a snímek vytisknout a nalepit.

Fotoaparát Canon Zoemini S je také vybaven vestavěným kruhovým světlem, které zajišťuje lichotivé výsledky, a připojením Bluetooth, takže fotoaparát a jeho možnosti tisku – včetně tisku přímo z úložiště fotoaparátu – můžete ovládat pomocí smartphonu nebo tabletu prostřednictvím bezplatné aplikace Canon Mini Print.

Zábavné instantní fotoaparáty Canon Zoemini jsou dostupné v několika barvách. Děti si zamilují zářivé odstíny fotoaparátu Canon Zoemini C – vyberte si ze čmeláčí žluté, mátově zelené, přímořské modré nebo žvýkačkově růžové. Dospívajícím, kterým záleží na stylu, se možná bude líbit zlatavě růžová, perlově bílá nebo matně černá varianta, které jsou dostupné pro fotoaparát Canon Zoemini S.

Pro tisk a sdílení odkudkoli: Fototiskárny Canon SELPHY Square QX10 a SELPHY CP1300

Čtyři fototiskárny Canon SELPHY Square QX10 v různých barvách.

Fototiskárna Canon SELPHY Square QX10 je dokonalý dárek pro každého, kdo chce na cestách tisknout snímky ze smartphonu – a je dostupná ve čtyřech různých barvách.

Fototiskárna Canon SELPHY CP1300

Model Canon SELPHY CP1300 je rychlá, elegantní a přenosná fototiskárna podporující sítě Wi-Fi a je mimo jiné ideální pro vytváření jedinečných výtisků z kompatibilních chytrých zařízení, fotoaparátů.

Kompaktní fototiskárny Canon SELPHY jsou stylová a přenosná zařízení, která produkují vysoce kvalitní výtisky, dokonce i na cestách.

Fototiskárna Canon SELPHY Square QX10 je kompaktní a praktická a je dostupná ve čtyřech stylových barvách. Umožní vám přímo ze smartphonu tisknout detailní čtvercové snímky s rozměry 68 × 68 mm. Tato tiskárna napájená baterií je navržena tak, abyste si ji mohli vzít kamkoli s sebou, a lze ji snadno nabíjet pomocí kabelu USB. Fototiskárna SELPHY Square QX10 používá sublimační tiskovou technologii, což znamená, že snímky uložené v albu zůstanou krásné až po dobu 100 let. Zářivé tištěné nálepky jsou vyrobeny z vysoce kvalitního papíru a mají popisovatelný okraj, a pomocí bezplatné aplikace SELPHY Photo Layout od společnosti Canon můžete dokonce přidat kreativní razítka a filtry.

Pokud chcete získat větší kontrolu nad procesem tisku, potom je pro vás fototiskárna Canon SELPHY CP1300 ta pravá. Tato Wi-Fi tiskárna dokáže za pouhých 47 sekund vytvořit výtisky s rozměry 10 × 15 cm (4 × 6 palců) v kvalitě fotolaboratoře a je vybavena velkou naklápěcí obrazovkou pro snadné použití. Tiskárna Canon SELPHY CP1300 vám umožní vybrat si čtyř konečných úprav tisku a nabízí celou řadu možností rozvržení a náhodného uspořádání prostřednictvím bezplatné aplikace SELPHY Photo Layout, včetně proužků fotografií jako z fotoautomatu a fotografií na doklady.

Fotoaparát vhodný pro všechny venkovní aktivity: Fotoaparát Canon IVY REC

Akční fotoaparát Canon IVY REC v modré barvě.

Výkonný fotoaparát Canon IVY REC má jednoduchý design a poslouží jako dokonalý společník při venkovních dobrodružstvích.

Mladá žena se dívá skrz hledáček akčního fotoaparátu Canon IVY REC.

Spona fotoaparátu Canon IVY REC funguje zároveň jako hledáček, který vám pomůže nastavit kompozici.

Dobrodruzi a fanoušci extrémních sportů si fotoaparát Canon IVY REC zamilují – jedná se o zábavný a cenově dostupný fotoaparát pro venkovní aktivity, který je přímo stvořen pro dobrodružný život. Ať už se jedná o horskou cyklistiku po drsném terénu, nebo brodění v řece, můžete si být jisti, že fotoaparát Canon IVY REC je odolný proti nárazům1 a vodotěsný2.

Velká spona, která slouží také jako hledáček, vám pomůže nastavit kompozici snímků a navíc vám umožní tento malý fotoaparát připnout na tašku nebo za opasek, takže si jej můžete vzít kamkoli s sebou. Pořizování snímků je díky jednoduchému ovládání fotoaparátu Canon IVY REC naprostá hračka.

Fotoaparát Canon IVY REC zaznamenává 13MP fotografie a videa v rozlišení Full HD rychlostí 60 sn./s a je vybaven elektronickou stabilizací obrazu pro ostré snímky i za špatných podmínek. Umí se také bezdrátově připojit k mobilnímu zařízení, takže můžete fotoaparát ovládat na dálku prostřednictvím bezplatné aplikace Canon Mini Cam a fotografie a videa prohlížet a sdílet online.


Autor: Marcus Hawkins


1 Odolný proti nárazům až ze dvou metrů. Testovací metody odolnosti proti nárazům se vztahují výhradně na tento produkt a nezaručují odolnost proti poškození nebo závadě produktu.
2 Vodotěsný po dobu až 30 minut v hloubce až dva metry. Testováno pouze ve sladké vodě. Pokud je vystaven jiné než sladké vodě, doporučujeme fotoaparát okamžitě opláchnout sladkou vodou.

Související články

  • Proměňte den s rodinou ve fantastický domácí film

    TECHNIKY VIDEA

    Proměňte den s rodinou ve fantastický domácí film

    Zachyťte vzácné rodinné okamžiky. Rodinný vlogger Stef Michalak vám pomůže co nejlépe využít video funkcí fotoaparátu EOS.

  • KREATIVNÍ TISK

    Tipy pro okamžitý tisk s modelem Canon SELPHY SQUARE QX10

    Rady a tipy pro kreativní práci s tiskárnou Canon SELPHY SQUARE QX10.

  • Fotoaparáty Canon Zoemini C a Canon Zoemini S na stole se sešitem, ve kterém jsou přilepeny snímky.

    KREATIVNÍ NÁPADY

    Buďte kreativní s řadou Canon Zoemini

    8 způsobů, jak na cestách popustit uzdu kreativity s pomocí instantního fotoaparátu a kapesní tiskárny.

  • Hvězda kanálu YouTube a vlogger Mike Gray při stisku tlačítka nahrávání na dotykové obrazovce fotoaparátu Canon PowerShot G7 X Mark III.

    VLOGGING

    Kreativní vlogging s fotoaparátem PowerShot G7 X Mark III

    MikeVisuals, hvězda kanálu YouTube, prozrazuje, jak vytváří úchvatné vlogy s kompaktním fotoaparátem Canon PowerShot G7 X Mark III, a dělí se o své nejlepší tipy pro vlogging.