VLOGGING

Nejlepší fotoaparáty Canon pro vlogování

Tyto skvělé fotoaparáty Canon pro vlogování s mnoha možnostmi ovládání a ohromující kvalitou videa vdechnou vašim vlogům život.
Canon Camera
Vlogování je skvělý způsob, jak vás lidé mohou opravdu poznat – a k natáčení vlogu potřebujete fotoaparát pro vlogování. Ať už se chcete stát vlivnou osobností s tisíci fanoušky, nebo prostě jen chcete pro zábavu zdokumentovat své koníčky nebo prázdninová dobrodružství, máte na výběr z mnoha způsobů, jak být kreativní a ukázat své pravé já pomocí vlogu. Pravda, již existuje mnoho vloggerů, ale přátelští a kreativní lidé, kteří se chtějí podělit o něco zajímavého, si vždy najdou způsob, jak se prosadit.

Co se týče vašeho přístupu a zprávy, kterou chcete předat, vše záleží jen na vás. Pokud však jde o nejlepší fotoaparáty Canon pro vlogování, pak vám tyto tři modely usnadní a zpříjemní realizaci vašich nápadů a poskytnou vám kvalitu videa a kreativní ovládání, které potřebujete k vytvoření dokonalého vlogu. Všechny tři fotoaparáty Canon pro vlogování mají vestavěnou funkci Wi-Fi a Bluetooth a umožňují okamžité sdílení videí a snímků bezdrátovým přenosem vašich výtvorů do chytrého zařízení a jejich nahrání na sociální média.
Muž v béžovém svetru a brýlích sleduje otočnou obrazovku fotoaparátu Canon M50 Mark II.

Známý pekař a vloger Matt Adlard použil fotoaparát Canon EOS M50 Mark II k zachycení svých pozoruhodných pekařských výtvorů.

Výbava uspořádaná do čtverce, včetně fotoaparátu EOS M50 Mark II, objektivů, blesku a mikrofonu.

K dosažení tvůrčí flexibility může fotoaparát EOS M50 Mark II využít objektivy typů EF a EF-S s upevňovacím adaptérem Canon EF-EOS M, ale pro vlogování se nejvíce hodí speciální kompaktní objektivy Canon typu EF-M.

1. Canon EOS M50 Mark II

Všestranný bezzrcadlový fotoaparát Canon určený pro použití uvnitř i venku

  • Snímač: Formát APS-C s rozlišením 24,1 MP
  • Obrazovka: Otočná 7,5cm dotyková obrazovka
  • Systém automatického zaostřování: Systém Dual Pixel CMOS AF se sledováním obličeje a objektů
  • Maximální rozlišení videa: 4K (3 840 × 2 160)
  • Systém objektivů: Speciální malé, lehké objektivy typu EF-M a kompatibilita s objektivy typů EF a EF-S s upevňovacím adaptérem Canon EF-EOS M.
  • Zvuk: Vstup pro mikrofon
  • Režim samospouště videa: 2 sekundy, 10 sekund, dálkové ovládání
  • Video: K dispozici je aspekt vertikálního filmu


Fotoaparát Canon EOS M50 Mark II byl vyvinutý s ohledem na pořizování videozáznamů, zejména pak vlogování. Pro začátek, systém Dual Pixel AF fotoaparátu EOS M50 Mark II nabízí až 143 bodů automatického zaostřování (v závislosti na použitém objektivu), což umožňuje sledování obličeje a objektů. Vyberte objekt z libovolného místa na téměř celé ploše záběru – nemusíte táhnout prstem, pouze se dotkněte místa, na které chcete zaostřit – a přesuňte tak bod automatického zaostření nebo vytvořte profesionální efekt plynulé změny zaostřovací vzdálenosti.

Fotoaparát EOS M50 Mark II se skvěle hodí na natáčení za slabého osvětlení. Při snímání v rozlišení 4K nabízí fotoaparát citlivost ISO až 6400, což znamená, že se můžete spolehnout na čisté záznamy s přesnými barvami, ať už natáčíte sebe v noci, kterak v ložnici osvětlené lampičkou rozbalujete nový produkt, nebo procházíte ulicemi hlavního města v jasném poledním slunci. Pokud nepotřebujete snímat v rozlišení 4K, můžete přepnout na kvalitu HD a posunout rozsah citlivosti ISO ze 100 až na 25600, což znamená, že i při natáčení v měsíčním světle diváci stále uvidí váš obličej!

Otočnou obrazovku uchycenou na kloubu můžete rychle otočit a dostat se do záběru. Na cestách tak můžete snímat rychlé záběry, ať už jdete na místní trh s potravinami, nebo jste uprostřed túry přes Apalačskou stezku. Špičkový systém automatického zaostřování fotoaparátu Canon EOS M50 Mark II zaostří na váš obličej pomocí čtverce a integrovaná digitální stabilizace obrazu (Movie Digital IS) se postará o stabilní záznam, i když snímáte z ruky.

K dispozici máte také vestavěný stereofonní mikrofon a 3,5mm stereofonní minikonektor pro připojení externího mikrofonu. A s připojeným objektivem Canon EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS STM sedí fotoaparát EOS M50 Mark II příjemně v ruce. To znamená, že se můžete natáčet s nataženou rukou, aniž by vás hned rozbolela.
Muž v dlouhém kabátě, který s fotoaparátem Canon PowerShot G7 X Mark III natáčí na ručním gimbalu.

Filmař a fotograf Jamie James otestoval fotoaparát Canon PowerShot G7 X Mark III během venkovního natáčení.

Fotoaparát Canon PowerShot G7 X Mark III na tyrkysové podložce s externím mikrofonem a dálkovým ovládáním.

Nenechte se zklamat zvukem. Fotoaparát PowerShot G7 X Mark III je vybaven 3,5mm konektorem pro externí mikrofon, což znamená, že video v neuvěřitelné kvalitě bude doplněno také dokonalým zvukem.

2. Canon PowerShot G7 X Mark III

Kapesní fotoaparát Canon pro vlogování venku a na cestách

  • Snímač: Vrstvený snímač CMOS typu 1.0 s rozlišením 20,1 MP
  • Obrazovka: Naklápěcí 7,5cm dotyková obrazovka
  • Systém automatického zaostřování: Souvislé automatické zaostřování se sledováním tváře a objektu, 31bodové automatické zaostřování; IS s rozsahem 4 EV a posunem objektivu, inteligentní IS s pětiosým pokročilým dynamickým IS a automatickou vodováhou
  • Maximální rozlišení videa: 4K (3 840 × 2 160)
  • Filtr: Vestavěný filtr ND
  • Video: K dispozici je aspekt vertikálního filmu


Fotoaparát Canon PowerShot G7 X Mark III je kapesní kompaktní fotoaparát s velkým snímačem a vestavěným objektivem s ohniskovou vzdáleností 24–100 mm (ekvivalentním) a světelností f/1,8–2,8. Díky kombinaci nízké hmotnosti a velkého snímače jde o správnou volbu pro vloggery a nejlepší fotoaparát pro youtubery vlogující na cestách. Můžete ho strčit do kapsy a vzít si ho s sebou, kamkoli se vydáte – natočí vše, co se vám připlete do cesty. Vestavěný objektiv je bleskurychlý, takže nikdy nezmeškáte jediný okamžik, a díky výklopné obrazovce se z natáčení na cestách stane hračka.

Fotoaparát PowerShot G7 X Mark III nabízí velký rozsah ohniskových vzdáleností s velkým přiblížením. Takže například při sportovní akci můžete zakomponovat celou scénu a poté přiblížit na 100mm konec rozsahu ohniskové vzdálenosti a zachytit akci. Poté obraz oddálit, otočit dotykovou obrazovku ne sebe, stisknout ji a zaznamenat svou reakci!

Fotoaparát Canon PowerShot G7 X Mark III se může pochlubit také vynikající detekcí obličeje a režimem sledování. To znamená, že se můžete volně pohybovat, mávat nadšeně rukama ve vzduchu a reagovat na dění kolem sebe, aniž byste si museli dělat starosti, že váš obličej nebude zaostřený.

Fotoaparát PowerShot G7 X Mark III nabízí vynikající výkon za všech světelných podmínek, ať už se jedná o zářivé sluneční světlo, nebo lampičkou osvětlenou ložnici, což z něj činí dokonalý fotoaparát, který si poradí úplně všude.

Díky pětiosému pokročilému dynamickému IS, který působí proti rozhýbání fotoaparátu, budete moci pořizovat neuvěřitelně stabilní filmové záběry i při plném zoomu – i při sledování pohybujícího se objektu nebo za pohybu.
Ambasador společnosti Canon Piotr Malecki klečí na pláži a natáčí volejbalisty.

Fotoaparát EOS M6 Mark II je nejlepší vlogovací fotoaparát pro tvůrce, kteří chtějí, aby jejich sada rostla spolu s nimi. Díky odnímatelnému elektronickému hledáčku, 3,5mm konektoru pro připojení externích mikrofonů a patici pro upevnění blesku a dalšího kompatibilního příslušenství poskytuje fotoaparát EOS M6 Mark II spoustu možností pro rozvoj vaší kreativity.

3. Canon EOS M6 Mark II

Dokonalý vlogovací fotoaparát Canon pro tvůrce obsahu

  • Snímač: APS-C s rozlišením 32,5 MP
  • Obrazovka: Naklápěcí 7,5cm dotyková obrazovka
  • Systém automatického zaostřování: Systém Dual Pixel CMOS AF se sledováním obličeje a objektů a automatické zaostřování na oči
  • Maximální rozlišení videa: 4K (3 840 × 2 160)
  • Systém objektivů: Speciální malé, lehké objektivy typu EF-M a kompatibilita s objektivy typů EF a EF-S s upevňovacím adaptérem Canon EF-EOS M.
  • Zvuk: Vstup pro mikrofon


Fotoaparát Canon EOS M6 Mark II nabízí všechny funkce pro tvůrce obsahu v jednom. Díky přenosnému a kompaktnímu provedení a nativní kompatibilitě s kompaktními objektivy typu EF-M může být fotoaparát EOS M6 Mark II po vašem boku, ať už vás kreativita a dobrodružství zastihnou kdekoli.

Díky snímači s rozlišením 32,5 megapixelu dokáže fotoaparát EOS M6 Mark II natáčet detailní videa v rozlišení 4K, zatímco citlivost ISO až 25600 zajistí skvělý obraz kdekoli – od jasných studiových prostor až po noční městské scenérie. Pořizuje také snímky v rozlišení Full HD rychlostí až 120 sn./s, díky čemuž můžete pořizovat zpomalené záběry filmové kvality.

Hledáte nejlepší fotoaparát s výklopnou obrazovkou vhodný na vlogování? Dotykový displej fotoaparátu EOS M6 Mark II lze naklopit o 180 °nahoru, abyste mohli natáčet sami doma nebo ve studiu, a o 45 stupňů dolů, takže získáte vynikající záběr bez ohledu na úhel, ve kterém se nacházíte.

Díky pokročilému systému automatického zaostřování Dual Pixel CMOS dokáže fotoaparát EOS M6 Mark II automaticky detekovat obličeje a objekty a sledovat je napříč záběrem. Umožňuje také ruční výběr bodu zaostření pouhým dotykem obrazovky, což znamená, že se v záběru vždy můžete soustředit přesně na to, na co chcete.

Na fotoaparát EOS M6 Mark II lze připevnit upevňovací adaptér EF-EOS M a je také kompatibilní s objektivy typů EF-S a EF, což vám umožní dosáhnout plynulé a mělké hloubky ostrosti, která vašim videím dodá profesionální vzhled.

Napsali Jeff Meyer a Peter Wolinski

Související produkty

Související články

  • Žena nastavuje fotoaparát Canon PowerShot G7 X Mark III vedle notebooku, aby mohla natáčet lekci jógy v obývacím pokoji.

    KOMPAKTNÍ FOTOAPARÁTY

    Nejlepší kompaktní fotoaparát pro vytváření obsahu

    Zjistěte, jak můžete díky fotoaparátu PowerShot G7 X Mark III zažehnout jiskřičku kreativity a obohatit tak svůj každodenní život.

  • Známý pekař Matt Adlard fotí čokoládový dezert s fotoaparátem Canon EOS M50 Mark II.

    FOTOGRAFOVÁNÍ JÍDLA

    Recept na úspěch: Představujeme fotoaparát Canon EOS M50 Mark II

    Pekař samouk a hvězda sociálních sítí Matt Adlard přichází na chuť bezzrcadlovému fotoaparátu EOS M50 Mark II.

  • Osoba na pláži, která před sebou drží fotoaparát připevněný na gripu s funkcí stativu.

    VLOGGING

    Začněte s vlogováním už dnes

    Podívejte se na naše tipy pro vlogování a naučte se pořizovat nádherné záběry, které potěší i zkušené diváky.

  • Hvězda kanálu YouTube a vlogger Mike Gray při stisku tlačítka nahrávání na dotykové obrazovce fotoaparátu Canon PowerShot G7 X Mark III.

    VLOGGING

    Kreativní vlogging s fotoaparátem PowerShot G7 X Mark III

    MikeVisuals, hvězda kanálu YouTube, prozrazuje, jak vytváří úchvatné vlogy s kompaktním fotoaparátem Canon PowerShot G7 X Mark III, a dělí se o své nejlepší tipy pro vlogging.