VLOGGING

Nejlepší fotoaparáty Canon pro vlogování

Tyto skvělé fotoaparáty Canon pro vlogování s mnoha možnostmi ovládání a ohromující kvalitou videa vdechnou vašim vlogům život.
Vloger s fotoaparátem Canon EOS R10. Na pozadí je strom obalený pomerančovými plody.

Vlogování je skvělý způsob, jak vás lidé mohou opravdu poznat – a k natáčení vlogu potřebujete fotoaparát pro vlogování. Ať už se chcete stát vlivnou osobností s tisíci fanoušky a odběrateli na YouTube, nebo prostě jen chcete pro zábavu zdokumentovat své koníčky nebo prázdninová dobrodružství, můžete si vybrat z mnoha způsobů, jak být kreativní a ukázat své pravé já pomocí vlogu. Pravda, již existuje mnoho vloggerů, ale přátelští a kreativní lidé, kteří se chtějí podělit o něco zajímavého, si vždy najdou způsob, jak se prosadit.

Co se týče vašeho přístupu a zprávy, kterou chcete předat, vše záleží jen na vás. Pokud však jde o nejlepší vlogovací fotoaparáty Canon, pak zde uvedené modely usnadní a zpříjemní realizaci vašich nápadů a poskytnou vám kvalitu videa a kreativní ovládání, které potřebujete k vytvoření dokonalého vlogu. Všechny tyto fotoaparáty Canon pro vlogování mají vestavěnou funkci Wi-Fi a Bluetooth a umožňují okamžité sdílení videí a snímků bezdrátovým přenosem vašich výtvorů do chytrého zařízení a jejich nahrání na sociální média.

Zde jsou nejlepší vlogovací fotoaparáty Canon – zjistěte proč.

Venkovní produktový snímek fotoaparátu Canon EOS R10 a připojeného mikrofonu a mini stativu, které jsou připraveny na natáčení.

Fotoaparát Canon EOS R10 byl vytvořen s ohledem na dobrodružné tvůrce. Díky hmotnosti pouhých 429 g je dokonalým společníkem pro cestovatelské vlogery a pro ty, kdo fotografují z ruky a na cestách.

1. Canon EOS R10

Nejlepší vlogovací fotoaparát od společnosti Canon pro začátečníky i příležitostné tvůrce obsahu pro sociální média

  • Snímač: Formát APS-C s rozlišením 24,2 MP
  • Systém automatického zaostřování: Systém CMOS AF s dvojitými pixely se sledováním obličeje, zvířat a vozidel
  • Displej: Dotykový displej LCD s variabilním úhlem natočení, úhlopříčkou 7,6 cm a rozlišením 1,04 milionu bodů
  • Maximální rozlišení videa: 4K (3 840 × 2 160); 6K (převzorkované)
  • Systém objektivů: Objektivy typu RF-S; objektivy typu RF (s 1,6× faktorem oříznutí); objektivy typu EF a EF-S s použitím upevňovacích adaptérů
  • Hledáček: Elektronický hledáček s 2,36 miliony bodů a zvětšením 0,95×
  • Zvuk: Vestavěný mikrofon s vnitřní redukcí šumu; vstup mikrofonu
  • Režim samospouště videa: 2 sekundy, 10 sekund, dálkové ovládání
  • Video: K dispozici je aspekt vertikálního filmu
  • Hmotnost: 429 g


Ať už jste nadšený kameraman s ostře sledovaným účtem na sociálních sítích, nebo začátečník, který hledá nejlepší zařízení pro vlogování, aby mohl začít svou kariéru na YouTube, fotoaparát Canon EOS R10 vám dopřeje vše, co potřebujete. Fotoaparát EOS R10 je cenově dostupný základní model bezzrcadlové řady systému EOS R od společnosti Canon a jako takový vám nabízí přístup k profesionálnímu bajonetu RF od společnosti Canon pro bleskové automatické zaostřování pomocí speciálních objektivů typu RF-S. Mezi ně patří cenově dostupný a kompaktní objektiv Canon RF-S 18-45mm F4.5-6.3 IS STM – všestranný objektiv ideální pro seznámení s bezzrcadlovým systémem.

Inteligentní automatické zaostřování s technologií hloubkového učení od společnosti Canon umožňuje fotoaparátu EOS R10 snadno sledovat oči a tváře na 100 % záběru1, takže budete vždy středem pozornosti bez ohledu na světelné podmínky. Aby vaši domácí mazlíčci neunikli ze záběru, fotoaparát EOS R10 dokáže sledovat i zvířata.

Jeho snímač APS-C s rozlišením 24,2 megapixelu poskytuje potřebnou kvalitu k vytváření skvěle vypadajícího obsahu, a nabízí rozlišení 4K až 60p bez omezení doby záznamu. Fotoaparát EOS R10 pořizuje zpomalené záběry filmové kvality rychlostí 120 sn./s v rozlišení Full HD a díky vertikálním režimům snímání zase nabízí záznam připravený pro použití na sociálních sítích pro Instagram Stories a TikTok.

Fotoaparát EOS R10 byl navržen s ohledem na vloggery snímající z ruky. Díky hmotnosti pouhých 429 g a dotykovému displeji s variabilním úhlem natočení pro větší všestrannost a lepší zobrazení při snímání můžete vlogovat z ruky po celý den. Zkombinujte jej s lehkým a kompaktním objektivem Canon RF 16 mm F2,8 STMcož je skvělý objektiv pro začínající vloggery – a získáte ostrý, čistý a mimořádně širokoúhlý obraz. Uvědomte si, že použití objektivu typu RF navrženého pro plnoformátový fotoaparát na fotoaparátu se snímačem APS-C v podstatě 1,6× zvýší dosah objektivu, což znamená, že objekt vyplní větší část snímku.

V minulosti dokonce i některé z nejlepších vlogovacích fotoaparátů pro youtubery a tvůrce vyžadovaly externí mikrofony. Fotoaparát EOS R10 se však dodává s vestavěným mikrofonem, který automaticky snižuje vnitřní šum fotoaparátu a zajišťuje čistý zvuk, což je ideální při vlogování v pohybu.

Žena otočená zády k fotoaparátu drží v natažené ruce fotoaparát Canon EOS R7 s připojeným mikrofonem.

Díky snímači s rozlišením 32,5 megapixelu a stejně propracovanému systému automatického zaostřování, kterým jsou vybaveny profesionální modely Canon, jako jsou fotoaparát EOS R5 a kamera EOS R5 C, je fotoaparát EOS R7 skvělou volbou pro tvůrce, kteří chtějí posunout svůj obsah na vyšší úroveň.

2. Canon EOS R7

Pro tvůrce digitálního obsahu a nadšence, kteří chtějí profesionálnější funkce

  • Snímač: Formát APS-C s rozlišením 32,5 MP
  • Systém automatického zaostřování: Systém CMOS AF s dvojitými pixely se sledováním obličeje, zvířat a vozidel
  • Vestavěný stabilizátor obrazu (IBIS): Ano
  • Displej: Dotykový displej LCD s variabilním úhlem natočení, úhlopříčkou 7,6 cm a rozlišením 1,62 milionu bodů
  • Maximální rozlišení videa: 4K (3 840 × 2 160); 7K (převzorkované)
  • Úložiště: Dva sloty pro paměťové karty SD
  • Hledáček: Elektronický hledáček s 2,36 milionu bodů a 1,15× zvětšením
  • Systém objektivů: Objektivy typu RF-S; objektivy typu RF (s 1,6× faktorem oříznutí); objektivy typu EF a EF-S s použitím upevňovacích adaptérů
  • Zvuk: Vestavěný mikrofon s vnitřní redukcí šumu; vstup mikrofonu
  • Režim samospouště videa: 2 sekundy, 10 sekund, dálkové ovládání
  • Video: K dispozici je aspekt vertikálního filmu
  • Hmotnost: 539 g


Pokud jste zkušeným tvůrcem digitálního obsahu nebo chcete jednoduše zvýšit úroveň obsahu vlogu, aby vynikl, pak se z fotoaparátu Canon EOS R7 se snímačem APS-C a profesionálním systémem EOS R stane váš ideální společník. Fotoaparát EOS R7 kombinuje 32,5MP snímač s bajonetem RF, který poskytuje přístup k řadě profesionálních objektivů typu RF od společnosti Canon, nebo ke stávajícím objektivům typů EF-SEF, a poskytne tak vašemu obsahu čistý, profesionální vzhled a výhodu potřebnou k tomu, abyste vynikli na YouTube nebo Instagramu. Fotoaparát EOS R7 využívá výhod stejného inteligentního automatického zaostřování jako fotoaparát EOS R10 a 527 zón AF (651 pro fotografování) ke sledování objektů, tváří a očí napříč celým záběrem1, což zajišťuje, že každá sekunda vašeho video obsahu zůstane ostrá.

Fotoaparát EOS R7 je určen pro nezávislé tvůrce obsahu, kteří chtějí být připravení na budoucnost. Nabízí rozlišení 4K rychlostí 60p a převzorkované video s rozlišením 7K rychlostí 30p a poskytuje neuvěřitelné detaily při rozlišení až 4K. Díky internímu záznamu Canon Log 3 získáte také obrovskou kreativní flexibilitu při postprodukci.

Fotoaparát EOS R7 obsahuje vestavěnou funkci IBIS s 5 osami a je tedy navržen s ohledem na stabilní snímání z ruky, a to i v nejhorších světelných podmínkách a s objektivy bez stabilizace obrazu. Při spárování s objektivem typu RF vybaveným stabilizací obrazu, jako je všestranný objektiv Canon RF 35mm F1.8 MACRO IS STM, kombinuje fotoaparát EOS R7 široký pozorovací úhel s vysokou světelností a nabízí stabilizaci obrazu s rozsahem až 7 EV2 pro plynulý obsah bez otřesů, i když snímáte za chůze.

Fotoaparát EOS R7 je odolný proti prachu i vodě a je také vybaven dvěma sloty pro karty s funkcí simultánního záznamu, která zajistí zálohování všech vašich videí. Díky všem těmto funkcím je fotoaparát EOS R7 ideální pro dobrodružné tvůrce, kteří nikdy nevědí, v jakých podmínkách se nakonec při snímání ocitnou.

Stejně jako fotoaparát EOS R10 je i model EOS R7 vybaven displejem LCD s variabilním úhlem natočení pro ruční vlogování a vestavěným mikrofonem s interní redukcí šumu, která poskytuje zvuk odpovídající kvalitě videa.

Žena ve světle modré bundě, která se dívá na dotykový displej s variabilním úhlem natočení fotoaparátu Canon EOS RP připevněného na stativ.

Snímač CMOS fotoaparátu EOS RP s rozlišením 26,2 megapixelu funguje neuvěřitelně dobře za slabého osvětlení, zatímco dotykový displej LCD s variabilním úhlem natočení poskytuje jasný výhled na objekt.

3. Canon EOS RP

Výkonný plnoformátový bezzrcadlový fotoaparát pro vloggery, kteří chtějí nové kreativní příležitosti

  • Snímač: Plnoformátový snímač CMOS s rozlišením 26,2 MP
  • Systém automatického zaostřování: Systém CMOS AF s duálními pixely se sledováním obličeje a očí a detekcí až do -5 EV
  • Displej: Dotykový displej LCD s variabilním úhlem natočení, úhlopříčkou 7,5 cm a rozlišením 1,04 milionu bodů
  • Maximální rozlišení videa: 4K (3 840 × 2 160)
  • Systém objektivů: Profesionální objektivy Canon typu RF, objektivy typu RF-S; objektivy typu EF a EF-s použitím upevňovacích adaptérů
  • Hledáček: Barevný elektronický hledáček OLED s rozlišením 2,36 milionu bodů
  • Zvuk: Vestavěné stereofonní mikrofony; vstup pro mikrofon
  • Režim samospouště videa: 2 sekundy, 10 sekund, dálkové ovládání
  • Video: K dispozici je aspekt vertikálního filmu
  • Hmotnost: 485 g


Plnoformátový fotoaparát, jako je Canon EOS RP, je skvělý způsob, jak rozšířit kreativní obzory, až nasbíráte trochu zkušeností. Velký a vysoce citlivý 35mm snímač poskytuje vyšší výkon v náročných a proměnlivých světelných podmínkách a také vám dává větší kontrolu nad hloubkou ostrosti, což vám může pomoci upravit náladu a atmosféru vašeho obsahu.

Fotoaparát EOS RP je vybaven všemi nástroji, které budete potřebovat k posouvání hranic, jako je například inteligentní systém automatického zaostřování společnosti Canon, který dokáže detekovat a sledovat tváře a oči, v kombinaci s pokročilými objektivy typu RF s rychlým zaostřováním, aby váš obsah vypadal úhledně a ostře až do rozlišení 4K. Jedná se o dokonalé tělo pro nasazení rychlého a cenově dostupného ultraširokoúhlého objektivu typu RF, jako je Canon RF 16mm F2.8 STM, který byl navržen pro vloggery a tvůrce kreativního obsahu.

Skvělou volbou by byl také lehký objektiv RF 24mm F1.8 MACRO IS STM, který má funkci polovičního makra pro nádherně rozostřené pozadí, nebo všestranný model RF 15-30mm F4.5-6.3 IS STM s plynulým a tichým mimořádně širokoúhlým zoomem. Oba objektivy jsou vybaveny vestavěnou stabilizací obrazu, která zaručuje stabilní obraz při snímání z ruky.

Na fotoaparátu EOS RP najdete stejné intuitivní uživatelské rozhraní a rozvržení nabídek jako na všech jiných digitálních fotoaparátech Canon. K dispozici je 23 uživatelských funkcí, které lze mapovat na tlačítka Fn, a také aplikace Canon Photo Companion, která vás provede jednotlivými funkcemi fotoaparátu. Všechny profesionální funkce fotoaparátu navíc dostanete v malém a lehkém těle, což znamená, že fotoaparát EOS RP lze používat k tvorbě obsahu z ruky po celý den.

Muž v béžovém svetru a brýlích sleduje otočnou obrazovku fotoaparátu Canon M50 Mark II.

Známý pekař a vloger Matt Adlard použil fotoaparát Canon EOS M50 Mark II k zachycení svých pozoruhodných pekařských výtvorů.

Výbava uspořádaná do čtverce, včetně fotoaparátu EOS M50 Mark II, objektivů, blesku a mikrofonu.

K dosažení tvůrčí flexibility může fotoaparát EOS M50 Mark II využít objektivy typů EF a EF-S s upevňovacím adaptérem Canon EF-EOS M, ale pro vlogování se nejvíce hodí speciální kompaktní objektivy Canon typu EF-M.

4. Canon EOS M50 Mark II

Všestranný bezzrcadlový fotoaparát Canon určený pro použití uvnitř i venku

  • Snímač: Formát APS-C s rozlišením 24,1 MP
  • Obrazovka: Otočná 7,5cm dotyková obrazovka
  • Systém automatického zaostřování: Systém Dual Pixel CMOS AF se sledováním obličeje a objektů
  • Maximální rozlišení videa: 4K (3 840 × 2 160)
  • Systém objektivů: Speciální malé, lehké objektivy typu EF-M a kompatibilita s objektivy typů EF a EF-S s upevňovacím adaptérem Canon EF-EOS M.
  • Zvuk: Vstup pro mikrofon
  • Režim samospouště videa: 2 sekundy, 10 sekund, dálkové ovládání
  • Video: K dispozici je aspekt vertikálního filmu


Fotoaparát Canon EOS M50 Mark II byl vyvinutý s ohledem na pořizování videozáznamů, zejména pak vlogování. Pro začátek, systém Dual Pixel AF fotoaparátu EOS M50 Mark II nabízí až 143 bodů automatického zaostřování (v závislosti na použitém objektivu), což umožňuje sledování obličeje a objektů. Vyberte objekt z libovolného místa na téměř celé ploše záběru – nemusíte táhnout prstem, pouze se dotkněte místa, na které chcete zaostřit – a přesuňte tak bod automatického zaostření nebo vytvořte profesionální efekt plynulé změny zaostřovací vzdálenosti.

Fotoaparát EOS M50 Mark II se skvěle hodí na natáčení za slabého osvětlení. Při snímání v rozlišení 4K nabízí fotoaparát citlivost ISO až 6400, což znamená, že se můžete spolehnout na čisté záznamy s přesnými barvami, ať už natáčíte sebe v noci, kterak v ložnici osvětlené lampičkou rozbalujete nový produkt, nebo procházíte ulicemi hlavního města v jasném poledním slunci. Pokud nepotřebujete snímat v rozlišení 4K, můžete přepnout na kvalitu HD a posunout rozsah citlivosti ISO ze 100 až na 25600, což znamená, že i při natáčení v měsíčním světle diváci stále uvidí váš obličej!

Otočnou obrazovku uchycenou na kloubu můžete rychle otočit a dostat se do záběru. Na cestách tak můžete snímat rychlé záběry, ať už jdete na místní trh s potravinami, nebo jste uprostřed túry přes Apalačskou stezku. Špičkový systém automatického zaostřování fotoaparátu Canon EOS M50 Mark II zaostří na váš obličej pomocí čtverce a integrovaná digitální stabilizace obrazu (Movie Digital IS) se postará o stabilní záznam, i když snímáte z ruky.

K dispozici máte také vestavěný stereofonní mikrofon a 3,5mm stereofonní minikonektor pro připojení externího mikrofonu. A s připojeným objektivem Canon EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS STM sedí fotoaparát EOS M50 Mark II příjemně v ruce. To znamená, že se můžete natáčet s nataženou rukou, aniž by vás hned rozbolela.

Muž v dlouhém kabátě, který s fotoaparátem Canon PowerShot G7 X Mark III natáčí na ručním gimbalu.

Filmař a fotograf Jamie James otestoval fotoaparát Canon PowerShot G7 X Mark III během venkovního natáčení.

Fotoaparát Canon PowerShot G7 X Mark III na tyrkysové podložce s externím mikrofonem a dálkovým ovládáním.

Nenechte se zklamat zvukem. Fotoaparát PowerShot G7 X Mark III je vybaven 3,5mm konektorem pro externí mikrofon, což znamená, že video v neuvěřitelné kvalitě bude doplněno také dokonalým zvukem.

5. Canon PowerShot G7 X Mark III

Kapesní fotoaparát Canon pro vlogování venku a na cestách

  • Snímač: Vrstvený snímač CMOS typu 1.0 s rozlišením 20,1 MP
  • Obrazovka: Naklápěcí 7,5cm dotyková obrazovka
  • Systém automatického zaostřování: Souvislé automatické zaostřování se sledováním tváře a objektu, 31bodové automatické zaostřování; IS s rozsahem 4 EV a posunem objektivu, inteligentní IS s pětiosým pokročilým dynamickým IS a automatickou vodováhou
  • Maximální rozlišení videa: 4K (3 840 × 2 160)
  • Filtr: Vestavěný filtr ND
  • Video: K dispozici je aspekt vertikálního filmu


Fotoaparát Canon PowerShot G7 X Mark III je kapesní kompaktní fotoaparát s velkým snímačem a vestavěným objektivem s ohniskovou vzdáleností 24–100 mm (ekvivalentním) a světelností f/1,8–2,8. Díky kombinaci nízké hmotnosti a velkého snímače jde o správnou volbu pro vloggery a nejlepší fotoaparát pro youtubery vlogující na cestách. Můžete ho strčit do kapsy a vzít si ho s sebou, kamkoli se vydáte – natočí vše, co se vám připlete do cesty. Vestavěný objektiv je bleskurychlý, takže nikdy nezmeškáte jediný okamžik, a díky výklopné obrazovce se z natáčení na cestách stane hračka.

Fotoaparát PowerShot G7 X Mark III nabízí velký rozsah ohniskových vzdáleností s velkým přiblížením. Takže například při sportovní akci můžete zakomponovat celou scénu a poté přiblížit na 100mm konec rozsahu ohniskové vzdálenosti a zachytit akci. Poté obraz oddálit, otočit dotykovou obrazovku ne sebe, stisknout ji a zaznamenat svou reakci!

Fotoaparát Canon PowerShot G7 X Mark III se může pochlubit také vynikající detekcí obličeje a režimem sledování. To znamená, že se můžete volně pohybovat, mávat nadšeně rukama ve vzduchu a reagovat na dění kolem sebe, aniž byste si museli dělat starosti, že váš obličej nebude zaostřený.

Fotoaparát PowerShot G7 X Mark III nabízí vynikající výkon za všech světelných podmínek, ať už se jedná o zářivé sluneční světlo, nebo lampičkou osvětlenou ložnici, což z něj činí dokonalý fotoaparát, který si poradí úplně všude.

Díky pětiosému pokročilému dynamickému IS, který působí proti rozhýbání fotoaparátu, budete moci pořizovat neuvěřitelně stabilní filmové záběry i při plném zoomu – i při sledování pohybujícího se objektu nebo za pohybu.

6. Nejlepší objektivy Canon pro vlogování





Existuje mnoho objektivů Canon, které se skvěle hodí pro vlogování a kombinují široké zorné pole s vynikající kvalitou obrazu. Cenově dostupný ultraširokoúhlý objektiv Canon RF 16mm F2.8 STM je skvělým prvním objektivem pro začínající vloggery, který nabízí vynikající kreativní příležitosti tvůrcům obsahu, kteří chtějí pořizovat snímky interiéru i rozmáchlé záběry. Objektiv RF 24mm F1.8 MACRO IS STM zase kombinuje široký pozorovací úhel s vysokou světelností a interní stabilizací, zatímco model RF 15-30mm F4.5-6.3 IS STM nabízí univerzální rozsah ohniskových vzdáleností, který vyhoví vašim potřebám – od ultraširokoúhlých úhlů pro ruční vlogování až po užší úhly, když potřebujete trochu větší dosah. Kompaktní, zasouvací a lehký objektiv Canon RF-S 18-45mm F4.5-6.3 IS STM je také ideální volbou pro dlouhé dny na cestách.

Napsali Jeff Meyer a Peter Wolinski

  1. Platí v případě, že se při sledování zobrazí rámeček objektu, na fotoaparátu je nasazen kompatibilní objektiv a je aktivní plně automatické zaostřování nebo je objekt úspěšně detekován v jiném režimu oblasti.
  2. 7 EV podle standardu asociace CIPA s objektivem Canon RF-S 18-150mm F3.5-6.3 IS STM při ohniskové vzdálenosti 150 mm.

Související produkty

Související články

  • Žena v letních šatech a klobouku proti slunci, která stojí před španělskou architekturou s mnoha detaily, drží fotoaparát Canon EOS R10 u obličeje a dívá se přes hledáček.

    FOTOGRAFOVÁNÍ NA CESTÁCH

    Procházka Sevillou s fotoaparátem EOS R10

    Blogerka Diana Millosová zjišťuje, proč je tento kreativní fotoaparát dokonalým společníkem na cesty.

  • Žena nastavuje fotoaparát Canon PowerShot G7 X Mark III vedle notebooku, aby mohla natáčet lekci jógy v obývacím pokoji.

    KOMPAKTNÍ FOTOAPARÁTY

    Nejlepší kompaktní fotoaparát pro vytváření obsahu

    Zjistěte, jak můžete díky fotoaparátu PowerShot G7 X Mark III zažehnout jiskřičku kreativity a obohatit tak svůj každodenní život.

  • Známý pekař Matt Adlard fotí čokoládový dezert s fotoaparátem Canon EOS M50 Mark II.

    FOTOGRAFOVÁNÍ JÍDLA

    Recept na úspěch: Představujeme fotoaparát Canon EOS M50 Mark II

    Pekař samouk a hvězda sociálních sítí Matt Adlard přichází na chuť bezzrcadlovému fotoaparátu EOS M50 Mark II.

  • Žena drží fotoaparát na stativu na délku paže a míří jím směrem k sobě, za ní jsou vidět nejasné terasovité barevné budovy na břehu řeky.

    VLOGGING

    Jak se stát vlogerem

    Pusťte se do toho a vytvářejte kvalitní vlogy s našimi tipy pro začínající vlogery.