Sanne from Books & Quills is filmed writing in her journal.

VLOGGING

Nejlepší fotoaparáty Canon pro vlogování

Vlogování je skvělý způsob, jak vás lidé mohou opravdu poznat – a k natáčení vlogu potřebujete fotoaparát pro vlogování. Ať už se chcete stát vlivnou osobností s tisíci fanoušky, nebo prostě jen chcete pro zábavu zdokumentovat své koníčky nebo prázdninová dobrodružství, máte na výběr z mnoha způsobů, jak být kreativní a ukázat své pravé já pomocí vlogu. Pravda, již existuje mnoho vloggerů, ale přátelští a kreativní lidé, kteří se chtějí podělit o něco zajímavého, si vždy najdou způsob, jak se prosadit.

Co se týče vašeho přístupu a zprávy, kterou chcete předat, vše záleží jen na vás. Pokud však jde o nejlepší fotoaparáty Canon pro vlogování, pak vám tyto tři modely usnadní a zpříjemní realizaci vašich nápadů a poskytnou vám kvalitu videa a kreativní ovládání, které potřebujete k vytvoření dokonalého vlogu. Všechny tři fotoaparáty Canon pro vlogování mají vestavěnou funkci Wi-Fi a Bluetooth a umožňují okamžité sdílení videí a snímků bezdrátovým přenosem vašich výtvorů do chytrého zařízení a jejich nahrání na sociální média.

A flatlay of a vlogger's equipment, including the Canon EOS 250D.

Ideální základní studiový fotoaparát Canon pro vlogování

• Snímač: APS-C s rozlišením 24,1 MP
• Obrazovka: Otočná 8cm dotyková obrazovka
• Systém automatického zaostřování: Systém Dual Pixel CMOS AF se sledováním obličeje a objektů a s detekcí očí při natáčení
• Maximální rozlišení videa: 4K (3 840 × 2 160)
• Systém objektivů: Kompatibilní s objektivy typů EF a EF-S
•  Zvuk: Mikrofonní vstup

Tato lehká a přenosná digitální zrcadlovka nabízí skvělý výkon a působivé vlastnosti. Její výklopná otočná obrazovka s uchycením na kloubu vám pomůže najít ideální úhel při filmování doma nebo ve studiu. Praktické uživatelské rozhraní s průvodcem vás také provede různými funkcemi a vysvětlí, jak vytvářet různé efekty. Fotoaparát Canon EOS 250D je ideální pro vloggery, kteří se snaží přestoupit z chytrého telefonu na něco, co jim dá větší kontrolu nad kreativním zpracováním.

Systém Dual Pixel CMOS AF s detekcí obličeje a očí zajišťuje, že při mluvení přímo do fotoaparátu a při pohybu okolo na vás bude vždy zaostřeno. Po odpojení fotoaparátu od stativu pro pořízení doplňkového materiálu je fotoaparát Canon EOS 250D vyvážený a snadno se drží. Z těchto tří uvedených fotoaparátů se jedná se o větší model, který umožňuje snazší a pevné uchopení pro plynulé a stabilní záběry.

Sanne from Books & Quills sits at a desk writing in her journal.

Investice do fotoaparátu se systémem EOS zahrnuje kromě všech těchto užitečných funkcí i to, že máte k ˆdispozici celou řadu příslušenství, ze kterého si můžete vybírat, a tím i větší tvůrčí flexibilitu. Kompatibilita s objektivy typů EF a EF-S znamená, že při výběru ohniskové vzdálenosti máte k dispozici spoustu možností a můžete vytvářet snímky s nádhernou nízkou hloubku ostrosti. Lepší kvality zvuku dosáhnete připojením externího mikrofonu do 3,5mm stereofonního minikonektoru.

Spolehlivý a všestranný fotoaparát Canon EOS 250D si vybraly osobnosti, jako je například Sanne z kanálů YouTube Books and Quills, která využívá širokou řadu objektivů společnosti Canon k dosažení jemných efektů snímků s nízkou hloubkou ostrosti, které dávají jejím videím profesionální nádech.

Související články
Adventurer Laura Bingham pictured from behind, facing dense jungle, as she films a vlog with a Canon PowerShot G7 X Mark II.

VLOGGING

Laura Binghamová: pokoření řeky Essequibo

Dobrodružka Laura Binghamová vedla historicky první sjezd řeky Essequibo a svůj zážitek vlogovala pomocí fotoaparátu PowerShot G7 X Mark II.

Two women pose in front of a camera in a clothes shop.

VLOGGING

Sdílejte svou vášeň a osobnost: Jak můžete začít vlogovat ještě dnes

Začít s vlogem je zábavné a obohacující – stačí se řídit našimi tipy pro vlogování a naučit se, jak pořídit nádherné záznamy, které potěší i náročnější diváky.

A flatlay of a vlogger's equipment, including the Canon M50.

Všestranný bezzrcadlový fotoaparát Canon určený pro použití uvnitř i venku

• Snímač: Formát APS-C s rozlišením 24,1 MP
• Obrazovka: Otočná 8cm dotyková obrazovka
• Systém automatického zaostřování: Systém Dual Pixel CMOS AF se sledováním obličeje a objektů
• Maximální rozlišení videa: 4K (3 840 × 2 160)
• Systém objektivů: Speciální malé, lehké objektivy EF-M a kompatibilita s objektivy typů EF a EF-S s upevňovacím adaptérem Canon EF-EOS M.
• Zvuk: Mikrofonní vstup

Fotoaparát Canon EOS M50 byl vyvinut s ohledem na pořizování videozáznamů, a zejména na vlogování. Pro začátek, systém Dual Pixel AF fotoaparátu Canon EOS M50 nabízí až 143 bodů automatického zaostřování (v závislosti na použitém objektivu), což umožňuje sledování obličeje a objektů. Ruční nastavení zaostření v celém záběru znamená, že při natáčení akčního doplňkového materiálu můžete tažením prstu po dotykové obrazovce posunout AF bod nebo vytvořit profesionální efekt plynulé změny zaostřovací vzdálenosti.

Fotoaparát Canon EOS M50 je skvělý při natáčení za slabého osvětlení. Při snímání v rozlišení 4K nabízí fotoaparát citlivost ISO až 6400, což znamená, že se můžete spolehnout na čisté záznamy s přesnými barvami, ať už natáčíte sebe v noci, kterak v ložnici osvětlené lampičkou rozbalujete nový produkt, nebo procházíte ulicemi hlavního města v jasném poledním slunci. Pokud nepotřebujete snímat v rozlišení 4K, můžete přepnout na kvalitu HD a posunout rozsah citlivosti ISO ze 100 až na 25600, což znamená, že i při natáčení v měsíčním světle diváci stále uvidí váš obličej!

Otočnou obrazovku uchycenou na kloubu můžete rychle otočit a dostat se do záběru. Na cestách tak můžete snímat rychlé záběry, ať už jdete na místní trh s potravinami, nebo jste uprostřed túry přes Apalačskou stezku. Špičkový systém automatického zaostřování fotoaparátu Canon EOS M50 zaostří na váš obličej pomocí čtverce a integrovaná digitální stabilizace obrazu se postará o stabilní záznam, i když snímáte z ruky.

A portrait of vlogger Joel from Gallucks.

K dosažení tvůrčí flexibility můžete použít objektivy typů EF a EF-S s upevňovacím adaptérem Canon EF-EOS M, ale pro vlogování se nejvíce hodí kompaktní a speciální objektivy Canon EF-M.

A co dál? K dispozici je vestavěný stereofonní mikrofon a 3,5mm stereofonní minikonektor pro připojení externího mikrofonu. A s připojeným objektivem Canon EF-M 15-45mm f/3.5-6.3 IS STM sedí fotoaparát EOS M50 příjemně v ruce. To znamená, že se můžete natáčet na délku paže, aniž byste se unavili. Jedná se o techniku, kterou často uvidíte ve videích osobností, jako je třeba Joel z kanálu Gallucks.

A flatlay of a vlogger's equipment including the Canon G7 X Mark II.

Kapesní fotoaparát Canon pro vlogování venku a na cestách

• Snímač: BSI 1.0 s rozlišením 20,1 MP
• Obrazovka: Naklápěcí 7,5cm dotyková obrazovka
• Systém automatického zaostřování: Souvislé automatické zaostřování s detekcí tváře a objektu, 31bodové automatické zaostřování; IS s rozsahem 4 EV a posunem objektivu, inteligentní IS s pětiosým pokročilým dynamickým IS a automatickou vodováhou
• Maximální rozlišení videa: Full HD (1 920 × 1 080) rychlostí 60 sn./s
• Filtr: Vestavěný filtr ND

Fotoaparát Canon PowerShot G7 X Mark II je kapesní kompaktní fotoaparát s velkým snímačem a vestavěným objektivem 24–100 mm (ekvivalentním) se světelností f/1,8–2,8. Kombinace nízké hmotnosti a velkého snímače se z něj dělá vlogerské monstrum. Můžete ho strčit do kapsy a vzít si ho s sebou, kamkoli se vydáte – natočí vše, co se vám připlete do cesty. Vestavěný objektiv je bleskurychlý, takže nikdy nezmeškáte jediný okamžik, a díky výklopné obrazovce se z natáčení na cestách stane hračka.

Fotoaparát Canon PowerShot G7 X Mark II nabízí vynikající výkon za všech světelných podmínek, ať už se jedná o zářivé sluneční světlo, nebo lampičkou osvětlenou ložnici, což z něj činí dokonalý fotoaparát, který si poradí úplně všude. O tom, jak jsou jeho záznamy čisté, se můžete přesvědčit ve videích od Ellie z kanálu YouTube doyouknowelllie, která natáčí od svítání do soumraku.

Ellie from doyouknowellie sits at a table in a cafe.

Fotoaparát Canon PowerShot G7 X Mark II nabízí velký rozsah ohniskových vzdáleností s velkým přiblížením. Takže například při sportovní akci můžete pojmout celou scénu, přiblížit na 100mm konec rozsahu ohniskové vzdálenosti a zachytit akci. Poté obraz oddálit, otočit dotykovou obrazovku ne sebe, stisknout ji a zaznamenat svou reakci!

Fotoaparát Canon PowerShot G7 X Mark II se může pochlubit také vynikající detekcí tváře a režimem sledování. To znamená, že se můžete volně pohybovat, mávat nadšeně rukama ve vzduchu a reagovat na dění kolem sebe, aniž byste si museli dělat starosti, že váš obličej nebude zaostřený.

Díky pětiosému pokročilému dynamickému IS, který působí proti rozhýbání fotoaparátu, budete moci pořizovat neuvěřitelně stabilní filmové záběry i při plném zoomu – i při sledování pohybujícího se objektu nebo za pohybu.

Autor: Jeff Meyer