A person printing on a Canon PIXMA printer from a tablet using the Canon Easy-PhotoPrint Editor App.

TIPY PRO TISK

Uvolněte nový kreativní potenciál pomocí aplikace Easy-PhotoPrint Editor od společnosti Canon

Technologie umožňují snadno pořídit tisíce digitálních snímků během několika let, ale pak už je nijak moc neupravujeme. Ale co kdybyste si mohli vychutnat všechny tyto snímky v „reálném“ světě? Aplikace Canon Easy-PhotoPrint Editor nabízí jednoduchou cestu, jak mimořádně kreativním a individuálně přizpůsobeným způsobem proměnit oblíbené fotografie ve stylové výtisky nebo jedinečné dárky, protože usnadňuje tisk, ale navíc ho také dělá zábavným.

Aplikace je kompatibilní s mnoha tiskárnami Canon, včetně tiskáren řady PIXMA. Lze ji používat v řadě různých zařízení, včetně smartphonů a tabletů (se systémem iOS nebo Android), a k dispozici je také verze pro stolní počítače určená pro uživatele počítačů PC a Mac. Chcete-li rychle připojit tiskárnu k aplikaci, klikněte na ikonu tiskárny v horním rohu domovské obrazovky a v seznamu Available Printers (Dostupné tiskárny) vyberte svou tiskárnu Canon.

A flat lay image of a hand holding a smartphone, an envelope, calendar, note paper and printed pictures.
Vytvářejte přizpůsobené výtisky, pohlednice a plakáty pro školy nebo jako dárky pro členy rodiny. Aplikaci můžete také použít k úpravě fotografií, než je odešlete na sociální média.

Výběr snímků

A person uses the Canon Easy-PhotoPrint Editor App.
Můžete vybírat snímky z vlastních úložných platforem, včetně sociálních médií, nebo ze složky fotoaparátu ve smartphonu.

Pokud jde o výběr snímků, se kterými chcete pracovat, aplikace Canon Easy-PhotoPrint Editor je vybavena celou řadou možností. Snímky a dokumenty můžete vybrat přímo ze svého zařízení (klikněte na tlačítko Browse (Procházet)) nebo z řady oblíbených externích cloudových služeb a platforem sociálních médií, jako jsou image.canon, Dropbox, Facebook, Disk Google, Instagram a OneDrive. Toto užitečné nastavení vám ušetří spoustu času, pokud máte uloženo více snímků na různých platformách.

Pokud jste začali pracovat na šabloně a chcete se k ní později vrátit, stačí stisknout tlačítko Save (Uložit) a šablona bude uložena do souboru na kartě Your Items (Vaše položky) na domovské obrazovce. K zajištění rychlého a snadného přístupu můžete kliknout na symbol hvězdičky a přidat tak oblíbené šablony do nabídky Favourites (Oblíbené). Skvělou funkcí pro úsporu času je také nástroj filtru šablon (dostupný v každém nastavení hlavní nabídky), který umožňuje vybrat šablony podle různých kategorií, včetně velikosti papíru a počtu snímků.

Přizpůsobení snímků

A flat lay image of a PIXMA printer, printing out holiday pictures, surrounded by other printed pictures.
Aplikace Canon Easy-PhotoPrint Editor vám umožní upravit pořízené snímky a vytvářet z nich individuálně přizpůsobené pohlednice z dovolené nebo blahopřání.

Canon Easy-PhotoPrint Editor je intuitivní a jednoduchá aplikace určená pro všechny uživatele, která zaujme každého, kdo si užívá tvůrčí proces, a to bez ohledu na věk. Pokud jde o tisk a přizpůsobení fotografií, máte k dispozici různé možnosti, které lze vybrat na domovské obrazovce.

Chcete-li rychle a snadno tisknout jednotlivé snímky, vyberte možnost Photos (Fotografie). Tím získáte možnost oříznout snímek nebo přidat stylový efekt filtru. Pokud si přejete snímky dále přizpůsobit, doporučujeme vybrat možnost Photo Layout (Rozvržení fotografií), která umožňuje přidat zvláštní efekty, jako jsou změna barvy pozadí, zahrnutí textu, přidání rámečku kolem fotografie a použití kreativního nástroje Stamps (Razítka). Tyto možnosti jsou dostupné také v mnoha dalších návrzích šablon. Nástroj Stamps (Razítka) obsahuje různé grafické ikony, jako jsou šipky, textové bubliny, zvířata, čísla a symboly, takže do každé své fotomontáže můžete přidat jedinečné umělecké prvky.

Tvorba koláží

Aplikace Canon Easy-PhotoPrint Editor byla navržena s ohledem na celou rodinu, takže možnost Scrapbook (Výstřižkové album) vám umožní shromažďovat vzpomínky na zvláštní událost v jedinečném výstřižkovém albu určeném pro vaše vlastní potěšení nebo jako dárek.

Můžete si vybrat tisknutelné návrhy balicího papíru, které lze přizpůsobit dekorativními razítky, textem a snímky, abyste dosáhli požadované zakázkové povrchové úpravy. Můžete rovněž vytvářet nálepky se svými oblíbenými snímky, přičemž použití opakovaně nalepitelného fotografického papíru Canon Restickable Photo Paper vám zajistí fantastické výsledky. Pokud používáte návrh šablony s více nálepkami a chcete použít různé snímky, zrušte zaškrtnutí políčka Add the same image to all frames (Přidat stejný snímek do všech rámečků). Opět můžete upravit nálepky pomocí rámečků, razítek, textu a barev pozadí, abyste dosáhli jedinečného vlastního vzhledu.

Správa pro firemní nebo osobní účely

A fridge with pictures, posters, notes and magnets stuck to it.
Můžete vytvářet a tisknout plakáty ze svých oblíbených fotografií, přičemž máte k dispozici mnoho návrhů, z nichž si můžete vybrat ten nejvhodnější pro příslušnou událost nebo záležitost.

Aplikace Canon Easy-PhotoPrint Editor není určena pouze pro fotografování členů rodiny a vytváření zábavných fotografických projektů, ale můžete ji také použít pro firemní a osobní správu. K dispozici jsou například šablony pro plakáty, včetně návrhů pro podporu prodeje nebo s bezpečnostními pokyny, které můžete přizpůsobit tak, aby vyhovovaly potřebám vaší firmy. Aplikace také nabízí možnosti tisku fotografií na doklady, návrhu vlastních vizitek nebo tvorby kalendáře pomocí jednoměsíční, šestiměsíční nebo dvanáctiměsíční šablony.

Zásluhou technologií používaných smartphony a tvůrčích aplikací, jako je Canon Easy-PhotoPrint Editor, může být tisk snímků zábavný a kreativní. Jedná se o skvělý nástroj, který máte na dosah ruky – ať už pro firemní, nebo osobní použití. Při použití tiskárny Canon PIXMA vám tato metoda tisku nejen ušetří čas, ale také vám umožní proměnit zvláštní digitální okamžiky v cenné produkty, které si můžete užít vy i ostatní.

Autorka: Claire Gillová

Související články
A woman with her back to the camera uses a tablet. A Canon printer is on a desk in the background.

TISK

Pracujte bezdrátově v domácí kanceláři a tiskněte odkudkoli

Bezdrátová tiskárna pro vás znamená, že při práci či studiu z domu nemusíte sedět u stolu. Nastavení je snadné – zde je postup.

A Canon PIXMA TS5350 Series printer next to school books, a pencil case and a pair of scissors.

TIPY PRO TISK

Učte se prostřednictvím tisku

Jaké aplikace jsou užitečné pro studenty? Zjistěte, jak mohou tiskárny Canon PIXMA podpořit výuku a pomoci s domácími úkoly.

A printout on a printer tray of an iron-on transfer of a polar bear, different print applications, smartphone, cloth bag, t-shirt and party glasses.

KREATIVNÍ TISK

Dejte pomocí tisku průchod své kreativitě

Zjistěte, jak používat papír, aplikace a tiskárnu od společnosti Canon, proměňte svou domácnost a přizpůsobte si každý prvek, od telefonu až po ledničku.