A Canon SELPHY SQUARE QX10 in front of a book full of pictures.

KREATIVNÍ TISK

Bavte se s tiskem: Skvělé způsoby, jak vdechnout fotografiím život

Je rok 2020 a účet na Instagramu má snad každý. Většina lidí nyní umí upravovat své fotografie tak, aby vypadaly dokonale. Tak proč na chvíli nevybočit z davu a nevytvořit osobní výtisky, které nebudou hned zapomenuty?

Vyberte si stylovou přenosnou tiskárnu SELPHY SQUARE QX10 v elegantní černé, bílé, pastelově růžové nebo mátově zelené barvě a budete moci popustit uzdu své kreativitě a vdechnout svým vzpomínkám život. Zde nabízíme několik jednoduchých tipů, jak realizovat své tiskařské nápady.

Přijměte nedokonalost

A woman’s hand placing a photograph of a couple at the beach into a holiday

Experimentujte, využijte příležitosti a vytvořte něco, co je pro vás jedinečné. Můžete vyzkoušet, co všechno funguje, ať už se jedná o fotografie pořízené s bleskem ve stylu 90. let nebo o fotografování z nízkého úhlu za účelem zachycení netypické perspektivy. To také znamená, že se musíte smířit se s tím, že snímky nemusí být dokonalé, aby je bylo možné vytisknout. Zapomeňte na pravidla a bavte se. 

Baterií napájená přenosná tiskárna SELPHY SQUARE QX10 nemá žádné kabely a poskytuje vám možnost tisknout na cestách, ať jste kdekoli. Dejte si tento malý přístroj do batohu a tiskněte, kdykoli budete mít náladu. 

Tato praktická tiskárna vytváří čtvercové štítky s okraji, které jsou ideální do alb výstřižků, k lepení na notebooky nebo zdobení nástěnek. Tiskárna SELPHY SQUARE QX10 navíc používá speciální metodu sublimačního tisku, což znamená, že vaše skvělé výtvory zůstanou zřetelné a nevybledlé až 100 let. Ano, přesně tak. 100 let.

Vyprávějte příběhy

Pomocí aplikace SELPHY Photo Layout můžete připojit kompaktní tiskárnu SELPHY SQUARE QX10 s technologií Wi-Fi k mobilnímu zařízení, případně propojit tablet či telefon s tiskárnou Canon Zoemini přes Bluetooth® pomocí aplikace Canon Mini Print a okamžitě sdílet poutavé fotografické samolepky.

Fotografie můžete umístit na blahopřání k narozeninám nebo kreslit na jejich okraje a vytvořit unikátní poděkování. Nalepte je do deníku, abyste si zapamatovali vytvořené oděvy, zaznamenejte úžasný make-up nebo fotografujte do sytosti na večírcích – je to jen na vás. Sdílejte své zážitky a příběhy způsobem, který podněcuje vaši vlastní představivost.

Dejte styl svému okolí

A garland of photos printed on the Canon SELPHY SQUARE QX10 hanging from the wall.

Když doma na zeď vyvěsíte své fotografie, můžete tím vyjádřit svou osobnost. Tiskněte si inspirativní fotografie do prostředí, kde se pohybujete – od portrétů domácích mazlíčků a letních dobrodružství po zábavné snímky přátel a rodiny. 

Rychlá přenosná tiskárna SELPHY CP1300 nabízí rychlý a snadný bezdrátový tisk ze smartphonů a tabletů se systémy Android a iOS, a to buď přímo nebo přes aplikaci Canon PRINT. Vytváří bezchybné výtisky v celé řadě velikostí, od pohlednic až po miniaturní samolepicí listy, a je dostupná v černé, bílé nebo růžové barvě.

Autor: Lorna Dockerillová

Související články
A cat and a koala printed on a Canon PIXMA TS5350 printer.

TISK A UMĚLECKÁ TVORBA

Vyrábějte, vytvářejte a spravujte s umělcem vystupujícím pod přezdívkou @paperboyo

Když jsme hledali někoho, s kým bychom zjistili, jak mohou různé typy médií inspirovat kreativitu, umělec @paperboyo se stal ideální volbou.

Canon Zoemini C and Canon Zoemini S on a table alongside a notebook with pictures stuck to it.

KREATIVITA

Buďte kreativní s řadou Canon Zoemini

Popusťte uzdu své kreativitě na cestách s pomocí celé škály našich instantních fotoaparátů a kapesních tiskáren.