Enjoy a reward on compatible lenses
alt text goes here

VYUŽIJTE ODMĚNU ZA NÁKUP KOMPATIBILNÍCH OBJEKTIVŮ*

Produkty a obnos vrácených peněz se u této propagační akce mohou od 4. března 2020 změnit.

ŽÁDOST

*Platí pro vybrané produkty uvedené níže

*Na nabídku se vztahují podmínky

Nabídka

Kupte si kterýkoli z vybraných fotoaparátů a doplňte jej objektivem, který potřebujete pro zachycení rozhodujícího okamžiku.

Zaregistrujte vybraný fotoaparát společně s kompatibilním objektivem během propagační akce a získejte odměnu až 500 EUR.

Už jste podali žádost? Klikněte níže a sledujte její stav.

SLEDUJTE SVOU ŽÁDOST

Vybrané objektivy typu EF

Vybrané objektivy Cinema

Vybrané objektivy typu RF

Vybrané objektivy EF-M a příslušenství

Kde koupit

Spotřební výrobky od společnosti Canon lze zakoupit u důvěryhodných prodejců po celé zemi. Chcete-li vyhledat nejbližší obchod, použijte interaktivní mapu.

*Na nabídku se vztahují podmínky

Where to Buy

Často kladené dotazy

Otázka: Kdy dostanu peníze zpět?

Společnost Canon se bude snažit zadat bankovní převod do 28 dní od přijetí platné žádosti o vrácení peněz, NIKOLI do 28 dní od data nákupu. Pokud v žádosti o vrácení peněz budou chybějící nebo nepřesné údaje, dojde ke zdržení procesu, protože bankovní převod proběhne do 28 dní od přijetí správných informací. Upozorňujeme, že neneseme odpovědnost za prodejce, kteří zákazníkům nesprávně tvrdí, že platbu obdrží do 28 dní od data nákupu.

Ot.: Jak se dozvím, že je moje žádost zpožděna kvůli nepřesným nebo chybějícím informacím?

Po úspěšné online registraci do propagační akce vrácení peněz společnosti Canon obdržíte e-mailem potvrzení o přijetí vaší žádosti, v němž bude uvedeno vaše referenční číslo a osobní přihlašovací údaje k webové stránce, kde můžete zkontrolovat stav žádosti a průběh zpracování platby. Pokud jste zaregistrovali nějaké nesprávné informace, projeví se to na této stránce a také obdržíte e-mail se sdělením, že je příslušná informace stále požadována. Nejrychlejším způsobem, jak nám poskytnout chybějící informace, je přihlásit se na tuto stránku a aktualizovat své údaje.

Ot.: Jaké formáty je možné použít při odesílání dokumentů v rámci registračního procesu a platí nějaká omezení ohledně velikosti?

Vezměte prosím na vědomí: Soubor nesmí být větší než 4 MB. Odeslat je možné pouze soubory JPG, TIF a PDF.

Otázka: Jak zjistím, kdy bude provedena platba?

Po úspěšném potvrzení vaší žádosti zahájíme proces vyřízení platby a pošleme vám e-mail s informací o očekávaném datu převedení platby na bankovní účet, jehož podrobnosti jste zadali.

Otázka: Jak se platba objeví na mém bankovním účtu?

Upozorňujeme, že platby v rámci propagační akce vrácení peněz budou provedeny jménem oddělení Sales Promotions, takže v bankovních údajích bude pravděpodobně uvedeno toto jméno, nikoli společnost Canon.

Otázka: Zaplatil(a) jsem produkt kreditní kartou. Proč nelze peníze jednoduše vrátit na stejnou kartu?

Společnost Canon v tuto chvíli provádí platby v rámci propagační akce vrácení peněz výhradně převodem ze své banky na váš osobní bankovní účet, který jste zadali při registraci.

Otázka: Co mám dělat, když se od okamžiku mé registrace do propagační akce vrácení peněz změnily některé údaje a chci je upravit?

Bankovní údaje můžete kdykoli změnit prostřednictvím online systému pro zákazníky s využitím poskytnutých přihlašovacích údajů. Tento způsob aktualizace údajů poskytuje největší zabezpečení. Pokud se blíží termín zaslání platby, měli byste nás také kontaktovat telefonicky a upozornit nás na změnu údajů, aby platba nebyla provedena s využitím původních údajů o bankovním účtu, které máme k dispozici.

Otázka: Jakou mám jistotu, že je bezpečné v rámci propagační akce vrácení peněz společnosti Canon zadávat údaje o bankovním účtu online?

Naše webové stránky jsou chráněny prostřednictvím certifikátu RapidSSL.

Otázka: Co je to SSL?

Secure Sockets Layer (SSL) je protokol, který umožňuje šifrování dat na internetu a pomáhá uživatelům potvrdit identitu vlastníka webových stránek. SSL se nejčastěji používá k ochraně komunikace mezi webovými prohlížeči a servery. Stále častěji se však využívá i při komunikaci mezi servery a ve webových aplikacích.

Otázka: Jak návštěvníci webových stránek poznají, že web používá SSL?

Když se prohlížeč připojí k zabezpečenému serveru, stáhne si certifikát SSL a zkontroluje, zda je platný, vydaný důvěryhodnou autoritou a zda je použitý na webových stránkách, pro které byl vydán. Pokud některá z těchto kontrol selže, uživateli se v prohlížeči zobrazí varování. Pokud kontroly proběhnou úspěšně, moderní prohlížeče disponují několika ukazateli zabezpečení, které signalizují, že je navázáno připojení SSL.
• Začátek adresy URL nebo webové adresy se změní z http:// na https://.
• Ikona zámku v okně prohlížeče se změní z otevřeného na uzavřený zámek.
• Při připojení k webu chráněnému certifikátem SSL s rozšířeným ověřením bude adresní řádek zelený a zobrazí se v něm název vlastníka webových stránek.
Kromě toho se na stránkách zabezpečeného serveru může zobrazovat známka důvěryhodnosti, jako je pečeť RapidSSL.

Otázka: Objednal(a) jsem si produkt Canon ve dnech, kdy se konala tato propagační akce, doručen však bude až po jejím skončení. Mohu přesto zažádat o vrácení peněz v rámci této propagační akce?

Uchovejte si prosím potvrzení objednávky (která je v období propagační akce) a pošlete jej společně s fakturou, když vyplňujete žádost. Po posledním datu nákupu poskytujeme dodatečnou lhůtu v délce jednoho měsíce, abyste mohli dodat příslušné dokumenty.

Otázka: O této propagační akci jsem nevěděl(a) a zakoupil(a) jsem produkt několik týdnů před/po období trvání propagační akce. Může společnost Canon udělat výjimku a schválit vrácení peněz za můj nákup?

Je nám líto, že se vám něco takového stalo, nicméně této propagační akce se můžete zúčastnit, pouze pokud jste produkt zakoupili v období stanoveném v podmínkách.

Ot.: Co je považováno za přípustný doklad o nákupu?

V případě nákupů v prodejně vyžaduje společnost Canon kopii účtenky, která obsahuje informace o platbě, a nezbytné informace o sériovém čísle produktu. V případě online nákupů vyžaduje společnost Canon kopii potvrzení platebního příkazu, nezbytné informace o sériovém čísle produktu a také informace o obchodu a produktu.

Otázka: Na jaké transakce/produkty se vrácení peněz nevztahuje?

Vyloučené položky jsou uvedeny v podmínkách. Souhrnně vzato, mezi vyloučené položky patří:
1. Produkty nezařazené do propagační akce
2. Produkty zakoupené mimo období nebo území propagační akce
3. Produkty z druhé ruky, renovované či repasované produkty nebo produkty, které jsou padělané či jakkoliv porušují práva k duševnímu vlastnictví skupiny společností Canon (mimo jiné nezákonně dovezené produkty a produkty z černého trhu)

Ot.: Co je míněno výrazem „metoda platby“ uvedeným ve formuláři žádosti online?

To znamená způsob, jakým jste produkt původně zakoupili.

Ot.: Kde se nachází sériové číslo produktu?

Chcete-li najít sériové číslo, NAVŠTIVTE TENTO ODKAZ [http://www.canon.co.uk/Support/Consumer_Products/where_to_find_your_serial_number/]. Zde se dozvíte, kde jej na vašem produktu hledat. Dejte pozor, abyste sériové číslo NEZAMĚNILI s číslem EAN, resp. čárovým kódem. Na níže uvedené fotografii je zachyceno číslo EAN, resp. čárový kód, který je obvykle umístěn na boční straně krabice produktu. Toto NENÍ sériové číslo produktu, které musíte odeslat pro ověření vaší žádosti. Sériové číslo se nachází na těle vlastního produktu. Pokud potřebujete pomoci s nalezením sériového čísla, prostudujte si zde uvedenou příručku.

FAQ

Ot.: Proč se na webovou stránku nemohu přihlásit pomocí svého sledovacího kódu?

Upozorňujeme, že u přihlašovacích údajů se rozlišují velká a malá písmena, proto se ujistěte, že údaje zadáváte přesně (s velkými a malými písmeny).
Další problémy, k nimž může dojít při snaze o registraci online:
– Snažím se již nějakou dobu zaregistrovat, ale nedaří se mi to.
– Stále dostávám zprávu, že nemám oprávnění.
– Snažím se opakovaně odeslat formulář, ale nedaří se mi to.
Ve VĚTŠINĚ případů spočívá problém v zařízení, z něhož se snažíte získat přístup k webu, jako je mobilní telefon, smartphone, Apple Mac či jiné zařízení. Nejedná se o chybu na webu. V takových případech bude potřebné obrátit se na výrobce používaného produktu. Pokud výše uvedené nejčastější dotazy neposkytly odpověď na vaši otázku, můžete nám poslat e-mail na níže uvedenou e-mailovou adresu. V případě, že je váš dotaz naléhavý, můžete nám zavolat na telefonní číslo +420 296 335 619 nebo můžete navštívit stránku podpory společnosti Canon.

Proč nebyla moje e-mailová adresa rozpoznána, když jsem registroval(a) objektiv pro vrácení peněz?

Při registraci fotoaparátu a zakoupených objektivů z akčního seznamu je nutné použít STEJNOU e-mailovou adresu. Tak bude nákup rozpoznán a spojen s nákupem objektivu.

Otázka: Musím zaplatit daně, nebo mohu požádat při vrácení peněz o vrácení DPH?

Účastníci nesou výhradní odpovědnost za uhrazení veškerých daní vyžadovaných zákonem. Společnost Canon nenese odpovědnost ani neručí účastníkům za žádné škody, ztráty nebo výdaje vzniklé v důsledku neuhrazení nebo pozdního uhrazení takových daní. Stejně tak společnost Canon neposkytuje informace o postupech vracení daní. Obraťte se na místní daňové úřady.

Otázka: Proč mi banka účtuje poplatek za převedení vracených peněz?

Společnost Canon převede přesnou částku vracených peněz v místní měně, jak inzeruje, nemůže však nést odpovědnost za vzniklé bankovní poplatky. Pokud si banka příjemce účtuje zvláštní poplatky nebo provize, musí je uhradit spotřebitel.

Ot.: Kteří prodejci se účastní této propagační akce? Kde si mohu fotoaparát koupit?

Navštivte sekci kde koupit.