Canon pokračuje v úspěšném tažení za uspokojováním potřeb kanceláří a interních tiskových oddělení zítřka

PRAHA, 2. února 2016 – Canon Europe, lídr v oblasti digitálního zpracování obrazu, oznamuje novou řadu černobílých multifunkčních zařízení pro vytížené kanceláře a interní tisková oddělení. Canon série imageRUNNER ADVANCE 6500 a 8500 PRO navrhl s cílem rozptýlit obavy, které firmy mají v souvislosti s organizačními náklady, bezpečností a efektivitou zaměstnanců. Součástí nových zařízení jsou proto důležitá vylepšení, která snižují celkové náklady na zpracování dokumentů a zdokonalují ochranu informací i tisková a digitalizační workflow.

iR ADV 6555i.jpg

“Nejnovější zařízení z produktové řady imageRUNNER ADVANCE rozšiřují rozsáhlou škálu našich tiskových řešení a staví na špičkových technologiích značky Canon. Nové modely tak mohou reagovat na současné i budoucí potřeby firemních zákazníků,“ říká Francis Thornhill, Marketing Manager ve společnosti Canon Europe.

Snížení nákladů na zpracování dokumentů
Devadesát procent¹ celkových nákladů na zpracování dokumentů přímo souvisí s publikací a manipulací s dokumenty a se správou zařízení. Nové série imageRUNNER ADVANCE 6500 i 8500 PRO tyto skryté náklady snižují jak pomocí snadné správy a bezproblémového provozu, tak i díky výkonným možnostem digitalizace a tisku dokumentů.

Zdaleka největší podíl má na těchto skrytých nákladech manipulace s dokumenty a začlenění jejich zpracování do digitálních workflow. Nová zařízení v sobě kombinují špičkovou podporu skenování s oceňovanou platformou značky Canon pro integraci a zefektivnění „papírových“ procesů. Uživatelé mohou digitalizovat, archivovat, zpracovávat a sdílet dokumenty přímo ze zařízení do takřka libovolného místa i formátu.

Nová zařízení se mohou pochlubit grafickou nabídkou, která je běžnou součástí modelů produktové řady imageRUNNER ADVANCE a ve spojení s novým kapacitním dotykovým displejem s rozlišením WSVGA umožňuje stejně snadné ovládání jako u chytrých telefonů a tabletů. Nechybí ani nové možnosti pro automatizované přizpůsobení úvodní obrazovky, osobních workflow, jazyka, adresářů i dalších nastavení konkrétním preferencím každého uživatele. Mezi další vylepšení patří video asistent a automatická detekce velikosti média i chybného podání papíru pro rychlejší zpracování nebo přidání pohybových senzorů, které eliminují prostoje a snižují spotřebu elektrické energie. 

Díky přidání podpory technologie Mopria, tisku PDF dokumentů a Wi-Fi konektivity i volitelné možnosti komunikace na krátkou vzdálenost (NFC) rozšiřují nové série již tak rozsáhlou nabídku značky Canon pro mobilní práci.

Robustní design, flexibilní manipulace s médii a univerzální možnosti dokončování zpřístupňují firmám velkoobjemovou interní produkci dokumentů v profesionální kvalitě, a to bez nutnosti vynakládat prostředky za outsourcing tiskových služeb nebo na ruční finalizaci výstupů.

Nejnovější modely se mohou pochlubit také podporou průmyslových IT standardů i možnostmi centralizované a vzdálené správy. Nová zařízení jsou tak ideální pro tisková řešení založená na službách, která v podnikových prostředích eliminují obtíže se správou tisku.

Zvýšená bezpečnost
Nová zařízení podporují nejnovější bezpečnostní mechanismy včetně spolehlivého vymazání úloh na disku, protokolu IPSec i šifrování celého pevného disku, které získalo certifikaci podle standardu FIPS 140-2. Nově je k dispozici i funkce, která seskupuje všechna bezpečnostní nastavení do jednoho místa a zjednodušuje tak správu i prosazování bezpečnostních politik.

Standardní součástí dodávky je nyní i špičkový software Universal Login Manager, který nabízí jedinečnou kombinaci ověřování uživatelů, personalizace, řízení přístupu a reportingu. Větší organizace ocení bezproblémovou integraci s centralizovaným řešením uniFLOW, které umožňuje z jednoho místa řídit přístupy uživatelů i všechny ostatní oblasti správy tisku a skenování v celém tiskovém prostředí firmy.

„V naší společnosti děláme vše pro to, abychom porozuměli obavám zákazníků a vyvíjeli řešení, která usnadní naplňování jejich podnikatelských cílů,“ dodává Francis Thornhill. „Nová zařízení staví na dosavadním úspěchu i zkušenostech značky Canon a přináší firmám spolehlivé řešení pro zpracování dokumentů, které dlouhodobě sníží celkové náklady, zdokonalí ochranu informací a zvýší produktivitu zaměstnanců.“

Obě modelové série imageRUNNER ADVANCE 6500 a 8500 PRO budou v Evropě v prodeji od 1. března 2016.

Klíčové vlastnosti série imageRUNNER ADVANCE 6500:

  • Černobílý tisk rychlostí až 75 stran za minutu
  • Nastavitelný dotykový barevný displej s úhlopříčkou 25,7 cm a rozlišením WSVGA
  • Zásobník s kapacitou až 7 700 listů, flexibilní manipulace s médii i dokončování
  • Inteligentní digitalizace a zpracování dokumentů
  • Pokročilá bezpečnost
  • Snadná správa jednotlivých zařízení i celého tiskového prostředí
  • Nízká spotřeba elektrické energie

Klíčové vlastnosti série imageRUNNER ADVANCE 8500 PRO:

  • Černobílý tisk rychlostí až 105 stran za minutu
  • Nastavitelný dotykový barevný displej s úhlopříčkou 26,4 cm a rozlišením WSVGA
  • Zásobník s kapacitou až 7 700 listů a možnosti pro profesionální dokončování
  • Podpora médií až do formátu SRA3
  • Pokročilá bezpečnost
  • Snadná správa jednotlivých zařízení i celého tiskového prostředí
  • Nízká spotřeba elektrické energie


¹ Hodnoty vychází z průzkumu, který v roce 2012 uskutečnila společnost ALL Associates Group
Číst další článek

Canon spouští CCM Online: novou cloudovou službu pro konzistentní a atraktivní multikanálovou komunikaci se zákazníky

Londýn, 24. říjen 2018 – Společnost Canon Europe, světový lídr v oblasti zobrazovacích technologií, představila novou službu Customer Communications Management Online (CCM Online), která umožňuje zcela změnit systém komunikace se zákazníky. CCM Online je komplexní cloudové řešení, které dává firmám možnost zavést efektivnější a konzistentnější obousměrnou komunikaci se zákazníky. Celý systém navíc nevyžaduje žádnou předchozí investici. Canon se postará o proces od začátku až do konce – bezpečně připraví, sestaví a předá komunikovanou informaci prostřednictvím vybraného komunikačního kanálu. Každý kontakt se zákazníkem se tak stane novou příležitostí k obchodu.