Canon hospodaří s energií podle ISO 50001

Praha, Česká republika, 3. března 2016 – Dalším důkazem systematického přístupu společnosti Canon ke snižování nákladů a emisí je certifikace podle normy ISO 50001 o Systému managementu hospodaření s energiemi. Její požadavky zavádějí energetickou strategii s konkrétními cíli, mezi které patří monitoring využívání energie, snížení její spotřeby a ověření úspor energií. Osvědčení společnost Canon získala od United Registrar of Systems.

„Klademe velký důraz na aspekt udržitelnosti a šetrný přístup k životnímu prostředí. Jsme proto velmi rádi, že byl náš přístup ke snižování energetické náročnosti vlastních procesů potvrzen získáním certifikace dle normy ISO 50001. Mottem boje proti globálnímu oteplování je „Úsporou energií ke snížení emisí CO2“, což plně odpovídá naší firemní filosofii Kyosei,“ říká Helena Indráková, Sustainability Manager ve společnosti Canon CZ.

Norma ISO 50001 specifikuje požadavky na systém managementu hospodaření s energií tak, aby bylo společnostem umožněno vytváření politik a cílů, které berou v úvahu legislativní požadavky a informace týkající se významných energetických aspektů. Je založena na managementu neustálého zlepšování a její požadavky zavádějí energetickou strategii s konkrétními cíli, mezi které patří monitoring využívání energie, snížení její spotřeby a ověření úspor energií. Efektivní využívání energie pomáhá organizacím snižovat náklady a přispívá k úspoře zdrojů.

Číst další článek

Canon spouští CCM Online: novou cloudovou službu pro konzistentní a atraktivní multikanálovou komunikaci se zákazníky

Londýn, 24. říjen 2018 – Společnost Canon Europe, světový lídr v oblasti zobrazovacích technologií, představila novou službu Customer Communications Management Online (CCM Online), která umožňuje zcela změnit systém komunikace se zákazníky. CCM Online je komplexní cloudové řešení, které dává firmám možnost zavést efektivnější a konzistentnější obousměrnou komunikaci se zákazníky. Celý systém navíc nevyžaduje žádnou předchozí investici. Canon se postará o proces od začátku až do konce – bezpečně připraví, sestaví a předá komunikovanou informaci prostřednictvím vybraného komunikačního kanálu. Každý kontakt se zákazníkem se tak stane novou příležitostí k obchodu.