Společnost Canon CZ spustila provoz modernizovaného pražského skenovacího a vytěžovacího centra

PRAHA, 16. června 2016 – Společnost Canon CZ slavnostně zahájila provoz pražského digitalizačního centra v nových prostorách v budově sídla společnosti. Ta sídlí v Prague Marina Office Center v Praze 7.

Pražské Center of Excellence for Intelligent Data Processing (CoE-IDP) bylo od roku 2007 umístěno v pronajatých prostorách v Praze-Libuši. V květnu letošního roku však bylo po několikaměsíčních přípravách během jediného víkendu přestěhováno do pražských Holešovic.

Výsledkem stěhování je komplexní modernizace, která přispěje zejména ke zvýšení variabilnosti kapacity centra v případě potřeby jejího navýšení (jednorázového i dlouhodobého). CoE-IDP bylo tedy doplněno o nová zařízení, má k dispozici vlastní IT support team, je připojeno na rychlejší a modernější IT infrastrukturu a v neposlední řadě toto přísně režimové pracoviště v nových prostorách nabízí i větší komfort pro zaměstnance, kterých je více než 45.

Kromě zákazníků s tuzemským zastoupením (Allianz, DB Schenker, Carrier) zpracovává pražské skenovací a vytěžovací centrum také zakázky ze zahraničí. „V rámci Evropy v kooperaci s našimi zahraničními obchodními pobočkami zajišťujeme digitalizační služby například pro rakouského železničního dopravce ÖBB, společnost Océ Technologies nebo realitně-investiční společnost CBRE Group,“ vyjmenovává Václav Hána, Manager Center of Excellence for Intelligent Data Processing, jenž zmiňuje i prestižní zakázku Rakouské obchodní komory, která si objednala digitalizaci kompletního archivu, tedy všech dokumentů z doby od přelomu roku 1900 až po současnost.

Canon prostřednictvím svého digitalizačního centra (CoE-IDP) poskytuje outsourcingové služby v oblasti dokumentových procesů, kdy pražská pobočka takto pro zákazníky ročně zpracuje přes 15 milionů stran dokumentů.

Číst další článek

Canon spouští CCM Online: novou cloudovou službu pro konzistentní a atraktivní multikanálovou komunikaci se zákazníky

Londýn, 24. říjen 2018 – Společnost Canon Europe, světový lídr v oblasti zobrazovacích technologií, představila novou službu Customer Communications Management Online (CCM Online), která umožňuje zcela změnit systém komunikace se zákazníky. CCM Online je komplexní cloudové řešení, které dává firmám možnost zavést efektivnější a konzistentnější obousměrnou komunikaci se zákazníky. Celý systém navíc nevyžaduje žádnou předchozí investici. Canon se postará o proces od začátku až do konce – bezpečně připraví, sestaví a předá komunikovanou informaci prostřednictvím vybraného komunikačního kanálu. Každý kontakt se zákazníkem se tak stane novou příležitostí k obchodu.