Pražské skenovací a vytěžovací centrum Canon změnilo název na Delivery Center Prague

PRAHA, 8. září 2016 – Společnost Canon CZ oznamuje změnu názvu svého digitalizačního centra sídlícího v Prague Marina Office Center v Praze 7. Původní název Center of Excellence for Intelligent Data Processing (CoE-IDP) se 1. srpna změnil na Delivery Center Prague.

Delivery Center Prague (tehdy Center of Excellence for Intelligent Data Processing) se v květnu letošního roku přestěhovalo z Libuše do Holešovic, a to během jediného víkendu. Náročné, několik měsíců připravované stěhování, nyní doplňuje změna názvu. „Stěhování i změna názvu jsou kroky, které přímo souvisí s obchodní politikou naší společnosti. Canon celosvětově upevňuje díky nabídce outsourcingu svou pozici na trhu dokumentových procesů a investice do pražského centra je toho důkazem. Digitalizační centrum jsme s přestěhováním technologicky modernizovali a navýšili tak jeho kapacitní potenciál. Výrazně jsme také posílili IT infrastrukturu i bezpečnostní zabezpečení režimového pracoviště. Následná změna názvu je pak logickým krokem pro snazší komunikaci zejména na evropské zákazníky,“ uvádí Antonín Brož, ředitel divize Canon Business Services.

Digitalizační centrum v Praze funguje od roku 2007 a každoročně zpracuje pro zákazníky přes 15 milionů stran dokumentů, nejčastěji faktur. Služby využívají zákazníci z 19 států regionu Evropy, Středního Východu a Afriky, kdy těmi nejčastějšími jsou společnosti z oblasti finančnictví, logistiky a služeb. Mezi významné klienty patří například společnosti Allianz, DB Schenker nebo Carrier. V rámci Evropy pak v kooperaci se zahraničními obchodními pobočkami zajišťuje služby například pro rakouského železničního dopravce ÖBB, společnost Océ Technologies nebo realitně-investiční společnost CBRE Group. 

Číst další článek

Canon spouští CCM Online: novou cloudovou službu pro konzistentní a atraktivní multikanálovou komunikaci se zákazníky

Londýn, 24. říjen 2018 – Společnost Canon Europe, světový lídr v oblasti zobrazovacích technologií, představila novou službu Customer Communications Management Online (CCM Online), která umožňuje zcela změnit systém komunikace se zákazníky. CCM Online je komplexní cloudové řešení, které dává firmám možnost zavést efektivnější a konzistentnější obousměrnou komunikaci se zákazníky. Celý systém navíc nevyžaduje žádnou předchozí investici. Canon se postará o proces od začátku až do konce – bezpečně připraví, sestaví a předá komunikovanou informaci prostřednictvím vybraného komunikačního kanálu. Každý kontakt se zákazníkem se tak stane novou příležitostí k obchodu.