Canon obdržel certifikát Ekologická firma

PRAHA, 26. září 2016 – Společnost Canon klade velký důraz na ekologickou a odpovědnou stránku svého podnikání již mnoho let. Zapojuje se do řady projektů spojených s recyklací a tříděním odpadů a motivuje své zaměstnance i zákazníky k odpovědnějšímu přístupu k životnímu prostředí. Za svůj odpovědný přístup získal Canon CZ certifikát „Ekologická firma“, který uděluje společnost ASEKOL za sběr vysloužilých elektrospotřebičů ve firmách a institucích.

Firma v loňském roce odevzdala k recyklaci více než 700 tun vysloužilých elektrospotřebičů. „Podařilo se nám uspořit přes 17 tisíc MWh elektřiny, 12 tisíc hl ropy či 650 tisíc hl vody,“ vyjmenovává Helena Indráková, Sustainability Manager ve společnosti Canon CZ. „Navíc jsme snížili emise skleníkových plynů o 3 tisíce tun CO2 ekv. a produkci nebezpečných odpadů o 13 500 tun,“ dodává.

Závazky společnosti Canon k udržitelnému rozvoji korespondují s odpovědným přístupem k podnikání, společnosti i životnímu prostředí a naplňují smysl firemní filosofie Kyosei – žít a pracovat společně pro společné blaho. Společnost Canon bude i nadále sledovat a vyhodnocovat dopady svých kroků na okolní prostředí, a to tak, aby mohla identifikovat způsoby, jak zlepšit udržitelnost rozvoje ve všech oblastech podnikání.

Číst další článek

Canon spouští CCM Online: novou cloudovou službu pro konzistentní a atraktivní multikanálovou komunikaci se zákazníky

Londýn, 24. říjen 2018 – Společnost Canon Europe, světový lídr v oblasti zobrazovacích technologií, představila novou službu Customer Communications Management Online (CCM Online), která umožňuje zcela změnit systém komunikace se zákazníky. CCM Online je komplexní cloudové řešení, které dává firmám možnost zavést efektivnější a konzistentnější obousměrnou komunikaci se zákazníky. Celý systém navíc nevyžaduje žádnou předchozí investici. Canon se postará o proces od začátku až do konce – bezpečně připraví, sestaví a předá komunikovanou informaci prostřednictvím vybraného komunikačního kanálu. Každý kontakt se zákazníkem se tak stane novou příležitostí k obchodu.