Společnost Canon Europe ocenila na výroční partnerské konferenci své nejúspěšnější partnery

PRAHA, 6. října 2016 – Společnost Canon, lídr v oblasti digitálního zpracování obrazu, ocenila na konferenci European Premier Partner Conference 2016 své nejúspěšnější a nejvěrnější partnery. Výroční partnerská konference proběhla v Praze a přivítala 60 nejvýznamnější partnerů v oblasti B2B prodeje z celkem 12 evropských zemí.

IT@Spectrum - Solutions Award.jpg

Canon během konference představil některé ze svých nejnovějších technologií a k dispozici byly i workshopy zaměřené na transformaci služeb, na vybraná řešení i na způsoby využití rozsáhlého portfolia produktů značky Canon.  Na konferenci vystoupil Yoshinori Ikeda, Deputy Chief Executive of Office Imaging Products Group společnosti Canon, i výkonní viceprezidenti a hlavní ředitelé společnosti Canon Europe.

Součástí dvoudenní konference byla i galavečeře v Lobkovickém paláci, kde byly vyhlášeny největší partnerské úspěchy v oblastech jako podpora podnikání, růst, nejlepší řešení, přínosy pro zákazníka a inovace.

„Naším cílem bylo ocenit partnery, kteří prokázali své skvělé schopnosti při prodeji široké škály hardware, řešení i služeb z portfolia značky Canon,“ uvedl směrem k oceněným partnerům Markus Naegeli, Executive Vice President ve společnosti Canon Europe. „A samozřejmě i partnery, kteří vykazují významné inovační úsilí otevírající nové obchodní příležitosti i zcela nové trhy.“

Další informace o partnerském programu společnosti Canon Europe jsou k dispozici na www.canon-europe.com/for_work/partners.

Číst další článek

Canon spouští CCM Online: novou cloudovou službu pro konzistentní a atraktivní multikanálovou komunikaci se zákazníky

Londýn, 24. říjen 2018 – Společnost Canon Europe, světový lídr v oblasti zobrazovacích technologií, představila novou službu Customer Communications Management Online (CCM Online), která umožňuje zcela změnit systém komunikace se zákazníky. CCM Online je komplexní cloudové řešení, které dává firmám možnost zavést efektivnější a konzistentnější obousměrnou komunikaci se zákazníky. Celý systém navíc nevyžaduje žádnou předchozí investici. Canon se postará o proces od začátku až do konce – bezpečně připraví, sestaví a předá komunikovanou informaci prostřednictvím vybraného komunikačního kanálu. Každý kontakt se zákazníkem se tak stane novou příležitostí k obchodu.