Pořizujte o svátcích opravdové fotky. Canon vás za to navíc odmění

PRAHA, 1. listopadu 2016 – S blížícími se vánočními svátky připravila společnost Canon pro své zákazníky v České republice a na Slovensku promoční akci na vybrané kompaktní fotoaparáty, kamery, zrcadlovky, objektivy, blesk či inkoustové tiskárny, při jejichž nákupu mohou zákazníci získat až 5 tisíc korun zpět. Canon také při koupi vybraných zrcadlovek řady EOS odmění zákazníky dárky v hodnotě až 11 tisíc korun. Kromě toho společnost přichází i s iniciativou #selfieless, která chce lidi napříč Evropou motivovat k obětavým skutkům a jejich sdílení s přáteli.

Zimní Cashback až 5 000 korun
Oblíbený kompaktní fotoaparát PowerShot G9 X se zvýhodněním tisíc korun, digitální zrcadlovka EOS 80D se zvýhodněním tři tisíce korun, více než desítka objektivů se zvýhodněním až pět tisíc korun nebo inkoustová tiskárna PIXMA PRO-1 se zvýhodněním dva tisíce korun. To jsou jen některé z vybraných produktů zahrnutých do nové promoční akce značky Canon, která potrvá do 20. ledna 2017. Jejich kompletní přehled je možné nalézt na webu  www.canon.cz/zimnicashback. Zájemci o získání cenového zvýhodnění musí po zakoupení produktu vyplnit a odevzdat on-line formulář na www.canon.cz/zimnicashback, a to nejpozději do 15. února 2017. Po obdržení a ověření žádosti budou do 28 dnů zákazníkům peníze zaslány zpět na účet.

Speciální akce EOS Promo
Ti, kteří si do konce letošního roku pořídí některou z digitálních zrcadlovek EOS 5DS, EOS 5DS R nebo EOS 7D Mark II, získají nárok na odměnu v podobě kvalitního batohu Manfrotto a v závislosti na zakoupeném modelu případně i na roční předplatné Adobe Creative Cloud Fotografování. Hodnota odměny tak může dosáhnout částky až jedenáct tisíc korun. Podmínkou pro získání odměn je registrace nákupu produktu na www.canon.cz/eospromo nejpozději do 14. ledna 2017.

Buďte (nejen) o Vánocích #selfieless
Uvedené akce nabízející cenové zvýhodnění produktů Canon či dárky za jejich pořízení. Není to ale to jediné, co společnost Canon na zimní, tedy i na vánoční období chystá. Canon totiž rovněž stojí za iniciativou #selfieless (#nejsemtusam), která si klade za cíl, aby majitelé fotoaparátů a jejich přátelé napříč celou Evropou místo pořizování prostých selfie snímků obraceli své přístroje směrem k obětavým skutkům. Společnost Canon Europe tento projekt zahájila dotací ve výši 1 miliónu EUR Červenému kříži, tedy charitativní organizaci, která má mnohaletou tradici v uskutečňování nezištných činů.

„Vánoční svátky jsou tím správný okamžikem, kdy se můžeme zastavit a udělat něco dobrého pro své okolí,“ říká Lee Bonniface, Marketing Director Canon Europe pro region Evropy, Středního Východu a Afriky. „I malý laskavý skutek může mít obrovský pozitivní dopad na život někoho dalšího. A obzvláště pak právě o Vánocích. Právě proto si myslíme, že vyzvat všechny lidi k využití svých fotoaparátů pro sdílení pocitu dobré vůle, je opravdu skvělý nápad. Navíc se každý může k této iniciativě připojit velmi snadno a vybrat si dobrý skutek přesně podle svého uvážení, malý či velký. Jediné pravidlo je, že snímek musí vycházet z naprosto nezištné aktivity.“

Zapojení do celé akce je velmi snadné – stačí si vybrat jakýkoli dobročinný akt, pořídit snímek, sdílet jej na sociálních sítích pomocí hashtagů #selfieless a #nejsemtusam a inspirovat k dobrým skutkům i své další přátele.

Číst další článek

Canon spouští CCM Online: novou cloudovou službu pro konzistentní a atraktivní multikanálovou komunikaci se zákazníky

Londýn, 24. říjen 2018 – Společnost Canon Europe, světový lídr v oblasti zobrazovacích technologií, představila novou službu Customer Communications Management Online (CCM Online), která umožňuje zcela změnit systém komunikace se zákazníky. CCM Online je komplexní cloudové řešení, které dává firmám možnost zavést efektivnější a konzistentnější obousměrnou komunikaci se zákazníky. Celý systém navíc nevyžaduje žádnou předchozí investici. Canon se postará o proces od začátku až do konce – bezpečně připraví, sestaví a předá komunikovanou informaci prostřednictvím vybraného komunikačního kanálu. Každý kontakt se zákazníkem se tak stane novou příležitostí k obchodu.