Buďte o Vánocích #selfieless se společností Canon

PRAHA, 28. listopadu 2016 – Společnost Canon má radost, že se k iniciativě #selfieless připojily již tisíce příznivců, kteří místo pořizování prostých selfie snímků obrací své fotoaparáty směrem k obětavým skutkům.

Iniciativu zahájila společnost Canon dotací ve výši 1 miliónu EUR Červenému kříži, tedy charitativní organizaci, která má mnohaletou tradici v uskutečňování nezištných činů. #selfieless zachycuje lidi z celé Evropy při konání dobrých skutků, k nimž následně vyzývají i své přátele. Na sociálních sítích již bylo osloveno 49 milionů lidí.

Do celé akce se zapojila řada známých fotografů, včetně Petra Hricka, Jakuba Freye a Jana Šibíka, a pozadu nezůstávají ani zaměstnanci Canon. Ti všichni sdílí své snímky nezištných činů od hlídání dětí přátelům, kteří si zaslouží chvilku klidu jen pro sebe, až po nabídku pomoci útulkům pro bezdomovce.

Ve světě, v němž každý den vznikne v průměru 93 miliónů selfie snímků*, představuje iniciativa #selfieless důležité připomenutí významu Vánoc i naší obětavosti a nesobeckosti. Vánoční čas je skvělou příležitostí, jak vrátit svému okolí alespoň něco z toho dobrého, co nám život dal.

 „Vánoční svátky jsou tím správný okamžikem, kdy se můžeme zastavit a udělat něco dobrého pro své okolí,“ říká Lee Bonniface, Marketing Director ve společnosti Canon Europe pro region Evropy, Středního Východu a Afriky. „I malý laskavý skutek může mít obrovský pozitivní dopad na život někoho dalšího. A obzvláště pak právě o Vánocích. Právě proto si myslíme, že vyzvat všechny lidi k využití svých fotoaparátů pro sdílení pocitu dobré vůle, je opravdu skvělý nápad. Navíc se každý může k této iniciativě připojit velmi snadno a vybrat si dobrý skutek přesně podle svého uvážení, malý či velký. Jediné pravidlo je, že snímek musí vycházet z naprosto nezištné aktivity.“

Pro zapojení do akce jsou potřeba čtyři kroky:

  • Vybrat si nějaký laskavý čin
  • Pořídit snímek (ne selfie)
  • Sdílet jej na sociálních sítích s hashtagem #selfieless
  • Vyzvat tři své přátele, aby udělali totéž

Mezi příklady skutků pro iniciativu #selfieless patří:

  • Zaplacení oběda někomu neznámému
  • Darování krve
  • Doručení nákupu staršímu člověku
  • Pohlídání dětí členům rodiny nebo přátelům, aby si mohli užít volno
  • Návštěva místního pečovatelského domu a rozmluva s jeho obyvateli
Číst další článek

6. setkání nakladatelů se neslo v duchu nových trendů v tisku knih

PRAHA, 19. dubna 2018 – Knižní trh se mění a s ním i knižní nabídka. Kde dříve bylo méně titulů ve vyšším nákladu, se nyní vydává větší počet titulů s nižším nákladem. Na tuto situaci musí zareagovat polygrafický průmysl, jelikož ofsetový tisk se v nově nastalém případě začíná prodražovat a je neefektivní. Společnost Canon reaguje na změny knižního trhu a přináší řešení v podobě výhodných digitálních tiskových technologií. Na toto téma se zaměřilo také 6. setkání nakladatelů s výrobcem knih, které uspořádala společnost PowerPrint ve svém sídle v Horoměřicích u Prahy dne 10. dubna 2018.