Zaměstnanci Canon CZ v rámci EKO týdne odevzdali přes 80 vysloužilých mobilních telefonů

PRAHA, 14. prosince 2016 – Canon CZ mezi svými zaměstnanci uspořádala sbírku vysloužilých mobilních telefonů. Zaměstnanci, kteří se do akce zapojili, jednak podpořili odpovědný přístup společnosti Canon k životnímu prostředí, ale především se zapojili do akce „Věnuj mobil“, na jejímž konci je dar v podobě nového mobilního telefonu vybranému dětskému domovu.

Zaměstnanci Canon CZ v rámci EKO týdne odevzdali přes 80 vysloužilých mobilních telefonů

Podmínkou k darování nového mobilního telefonu dětskému domovu bylo sesbírání stovky starých a nepoužívaných mobilů. Ve stánku organizace ASEKOL, postaveném v pražské centrále Canon, jich zaměstnanci během týdne nakonec odevzdali přes osmdesát. „Dosáhnout stovky se nám sice nepodařilo, ale daleko jsme k tomu neměli. Proto jsme se se společností ASEKOL dohodli, že nový mobilní telefon i přesto pořídíme a vybranému dětskému domovu ho rádi věnujeme. Jeho zástupci ho v rámci charitativní akce v brzké době předáme přímo v naší centrále v pražských Holešovicích,“ říká Helena Indráková, Sustainability Manager ve společnosti Canon CZ.

Další součástí ekologicky zaměřené akce je přistavení kontejneru na vysloužilá elektrozařízení přímo před budovu sídla Canon CZ. Kontejner zde zůstane po dobu dvou měsíců a bude sloužit nejen zaměstnancům společnosti Canon, ale také všem zaměstnancům společností sídlících v budově Prague Marina Office Center i rezidentům v okolí.

Společnost Canon klade velký důraz na ekologickou a odpovědnou stránku svého podnikání. V loňském roce odevzdala k recyklaci více než 700 tun vysloužilých elektrospotřebičů. „Díky tomu se nám podařilo uspořit přes 17 tisíc MWh elektřiny, 12 tisíc hl ropy či 650 tisíc hl vody,“ dodává Helena Indráková.

Závazky společnosti Canon k udržitelnému rozvoji korespondují s odpovědným přístupem k podnikání, společnosti i životnímu prostředí a naplňují smysl firemní filosofie Kyosei – žít a pracovat společně pro společné blaho. Canon CZ bude i nadále sledovat a vyhodnocovat dopady svých kroků na okolní prostředí, a to tak, aby mohla identifikovat způsoby, jak zlepšit udržitelnost rozvoje ve všech oblastech podnikání.

Číst další článek

Canon spouští CCM Online: novou cloudovou službu pro konzistentní a atraktivní multikanálovou komunikaci se zákazníky

Londýn, 24. říjen 2018 – Společnost Canon Europe, světový lídr v oblasti zobrazovacích technologií, představila novou službu Customer Communications Management Online (CCM Online), která umožňuje zcela změnit systém komunikace se zákazníky. CCM Online je komplexní cloudové řešení, které dává firmám možnost zavést efektivnější a konzistentnější obousměrnou komunikaci se zákazníky. Celý systém navíc nevyžaduje žádnou předchozí investici. Canon se postará o proces od začátku až do konce – bezpečně připraví, sestaví a předá komunikovanou informaci prostřednictvím vybraného komunikačního kanálu. Každý kontakt se zákazníkem se tak stane novou příležitostí k obchodu.