Kampaň módní značky Hackett demonstruje obrovský potenciál technologií digitálního tisku společnosti Canon

PRAHA, 20. února 2017 – Společnost Canon, lídr v oblasti digitálního zpracování obrazu, tento týden návštěvníkům veletrhu Hunkeler Innovationdays 2017 ukazuje, jak maximální využití možností tisku dokáže podpořit zajištění integrovaných multikanálových marketingových kampaní.

Aston Martin_Hackett image_Hunkeler Innovationdays 2017.jpg

Návštěvníci veletrhu si mohou prohlédnout prvky pokročilé hypotetické kampaně pro koncové zákazníky, kterou Canon vytvořil s použitím snímků pánského oblečení módní značkyHackett. Cílem této kampaně je propagace nové kolekce nadčasového oblečení značky Aston Martin by Hackett, která doprovází uvedení nového sportovního vozu Aston Martin DB11.

Základem kampaně jsou čtyři typy marketingových materiálů, které vznikly s využitím snímků pořízených pomocí fotoaparátů a kamer systémů Canon EOS i Cinema EOS. Jejich kvalita pak byla prověřená na velkoformátové tiskárně Canon imagePROGRAF PRO-4000. Jedná se o tyto marketingové produkty:

  • ‘lookbook’ ve formátu A5 vytištěný na produkční tonerové tiskárně imagePRESS C10000VP. Cílem této publikace je, aby zaujala pozornost módních novinářů z celého světa.
  • personalizovaná a vázaná VIP verze ‘lookbooku’ ve formátu A3. Také tato publikace vznikla na tiskárně imagePRESS C10000VP a je určená k použití v obchodech značky Hackett po celém světě tak, aby zákazníkům nabídla ještě lepší představu o jednotlivých modelech.
  • marketingový self-mailer materiál (tedy takový, který lze zaslat přímo bez obálky) vytvořený na novém kontinuálním inkoustovém stroji Canon ProStream. Tato obrazově bohatá zásilka je personalizovaná podle nákupních zvyklostí konkrétního příjemce a obsahuje výzvu k návštěvě kamenného nebo elektronického obchodu za účelem osobního seznámení s novou módní kolekcí.
  • personalizovaná pohlednice vytvořená na archovém inkoustovém tiskovém stroji Océ VarioPrint i300, která je určená k zaslání po výše uvedeném self-mailer materiálu.   

Chceme naprosto konkrétně ukázat, jak mohou i nejhodnotnější značky spolu s poskytovateli tiskových služeb dosáhnout na širokou škálu výhod současných technologií digitálního tisku,“ vysvětluje záměr tohoto projektu Peter Wolff, Senior Director, Customer Group Commercial Printer and Production CRD ve společnosti Canon Europe. „Digitální inovace podporované stále sofistikovanějšími analýzami marketingových dat umožňují jednotlivým značkám, aby se odlišily od konkurence prostřednictvím vysoce personalizovaných kampaní, které zohledňují individuální preference jednotlivých zákazníků. Takto výrazná míra zacílení prokazatelně zvyšuje počet kladných reakcí ze strany cílové skupiny, přijetí dané značky i motivaci zákazníků k návštěvě elektronického nebo kamenného obchodu.

Kvalita výstupů dosažitelná s aktuálními technologiemi inkoustového tisku znamená, že digitální tisk je pro oblast marketingu komerčně atraktivní záležitostí. A to i v případě exkluzivních lifestylových značek, u nichž hraje kvalita tisku a živá reprodukce barev naprosto zásadní roli,“ dodává Peter Wolff.

Vedle čtyř tištěných marketingových materiálů pro podporu kampaně mohou návštěvníci stánku společnosti Canon na veletrhu Hunkeler Innovationdays 2017 vidět scénáře i bonusové filmy vysvětlující detailně celý proces vzniku této marketingové kampaně.