Na Vánoce hledí Canon do budoucnosti

PRAHA, 1. listopadu 2017 – Canon ve své komunikaci do konce roku volí místo vánoční tématiky nové zítřky. Kampaň s názvem Nový rok. Nové příběhy_ navazuje na předcházející aktivity firmy, tedy na příběhy, zachycené a vytištěné produkty Canon. Vybrané produkty s dárkem a cashbackem představí Canon prostřednictvím kampaně v on-line prostředí.

Videa a bannery budou zákazníky lákat na stránku, která jim pomůže s výběrem pravého produktu podle jejich potřeb. K výrobkům, které si vybere, může zákazník získat slevu formou cashbacku, hodnotné dárky v podobě stativu a k tiskárnám si může vybrat například fotopapíry či fotoalbum.

„Nasazení celoevropské kampaně i v ČR je známkou toho, že český trh je v rámci celého Canonu stále důležitější,“ říká Eva Kučmášová, Corporate Communications & Marketing Services Manager. „A online prostředí je pro nás priorita, proto se celá kampaň odehrává právě na internetu.“

Kampaň probíhá od 1. listopadu do konce ledna 2018.