Produkty Canon uspěly v soutěži iF Design Award 2018. Canon toto ocenění sbírá už 24 let po sobě

Praha, 14. února 2018 – Šest produktů značky Canon může používat nálepku, která potvrzuje výjimečnost jejich vzhledu. Získaly totiž prestižní ocenění iF Design Award 2018.

iF Design Award 2018 logo.jpg

Oceněné produkty Canon:

EOS 5D Mark IV.jpg

EOS 5D Mark IV
Digitální zrcadlovka

EOS M5.jpg

EOS M5
Bezzrcadlový fotoaparát

EF70–300mm f4-5.6 IS II USM.jpg

EF70–300mm f/4-5.6 IS II USM
Výměnný objektiv kompatibilní s digitálními zrcadlovkami série EOS

PIXMA G series.jpg

PIXMA G series
Inkoustová tiskárna
(na obrázku je PIXMA G3510)

i-SENSYS MF730630 series.jpg

i-SENSYS MF730/630 série
Laser MFP (na obrázku je i-SENSYS MF735Cx)
i-SENSYS LBP650/610 série
LBP (na obrázku je i-SENSYS LBP654Cx)

iF Design Award patří mezi nejsledovanější ocenění průmyslového designu. Soutěž hodnotící produkty z celého světa existuje už od roku 1953. Letos se o typický červený štítek, který potvrzuje vysokou designovou úroveň, ucházelo 6402 výrobků z 54 zemí. Jejich kvalitu posuzovala mezinárodní expertní porota, jejíž členové hodnotili produkty v sedmi kategoriích – produkt, obal, komunikace, interiér, architektura, design služeb / UX, profesionální koncept.

Canon v této designové soutěži uspěl již po čtyřiadvacáté za sebou. Zisk tohoto ocenění i v letošním roce je závazkem k tomu, aby i nadále produkty Canon kombinovaly nejvyšší úroveň výkonu a designu.

Číst další článek

Canon spouští CCM Online: novou cloudovou službu pro konzistentní a atraktivní multikanálovou komunikaci se zákazníky

Londýn, 24. říjen 2018 – Společnost Canon Europe, světový lídr v oblasti zobrazovacích technologií, představila novou službu Customer Communications Management Online (CCM Online), která umožňuje zcela změnit systém komunikace se zákazníky. CCM Online je komplexní cloudové řešení, které dává firmám možnost zavést efektivnější a konzistentnější obousměrnou komunikaci se zákazníky. Celý systém navíc nevyžaduje žádnou předchozí investici. Canon se postará o proces od začátku až do konce – bezpečně připraví, sestaví a předá komunikovanou informaci prostřednictvím vybraného komunikačního kanálu. Každý kontakt se zákazníkem se tak stane novou příležitostí k obchodu.