Canon LX-MU500Z – nový laserový projektor s vysokou kvalitou obrazu a nízkými provozními náklady

PRAHA, 5. dubna 2018 – Canon představil kompaktní laserový projektor – LX-MU500Z. Novinka je ideální pro použití v prostředí firem, akademické sféře a v dalších odvětví. Uživatelům nabízí výhody zobrazovací technologie DLP, tedy především vysoký kontrast, živé podání barev a absenci artefaktů typických pro LCD projektory, ale také světelný výkon 5 000 lumenů a nativní rozlišení WUXGA.

Canon LX-MU500Z.jpg

Canon LX-MU500Z

Hlavní přednosti projektoru LX-MU500Z:

  • Nativní rozlišení WUXGA (1 920 x 1 200 pixelů)
  • Světelný výkon 5 000 lumenů a dynamický kontrastní poměr 50 000:1
  • Technologie DLP (Digital Light Processing)
  • Kombinace modrého laserového světla a kolečka ze žlutého fosforu
  • Životnost lampy 20 000 hodin
  • Čtyřbodová korekce lichoběžníkového zkreslení

Canon LX-MU500Z se díky vysokému světelnému výkonu může pochlubit jasným obrazem, a to i v silně osvětlených učebnách nebo zasedacích místnostech.  Díky kombinaci modrého laserového světla s kolečkem ze žlutého fosforu může nový projektor nabídnout perfektní ostrost, realistické barvy i přesné zobrazení jasných a tmavých oblastí (dynamický kontrastní poměr je 50 000:1). Rozlišení WUXGA – tedy 1 920 x 1 200 pixelů – a technologie DLP zaručují vysokou kvalitu bez ohledu na obsah výstupu, od prostého textu přes grafiku až po multimediální obsah.

K dispozici je pět přednastavených a dva uživatelsky definovatelné obrazové režimy. Správnou volbou a nastavením je možné zajistit věrnou reprodukci za jakékoli situace včetně zobrazování digitální reklamy. Novinka si dokonce poradí i se zpracováním různých typů 3D signálůi. Jinými slovy, LX-MU500Z bude nepostradatelným pomocníkem pro všechny, kteří chtějí divákům předávat naprosto přesné obrazové informace – tedy například pro učitele promítající studentům detailní snímky i pro řečníky na konferencích, kteří chtějí zaujmout precizností vizuální stránky své přednášky.

Špičková flexibilita
Nejnovější projektor z dílny společnosti Canon je nejen malý, ale také lehký a tichý – hlučnost dosahuje maximálně 35 decibelů. Uživatelé také ocení velký posun objektivu ±50%, podporu zobrazení na výšku nebo čtyřbodovou korekci lichoběžníkového zkreslení – všechny tyto vlastnosti umožňují instalovat projektor pod libovolným úhlem, aniž by vznikaly problémy se zkreslením obrazu.

Canon LX-MU500Z je kompatibilní se standardem HDBaseT pro přenos HD obrazu, audia i řídících signálů na velkou vzdálenost (pomocí kabelu CAT5e až na 100 m). Nový projektor tak nemusí být připojený v blízkosti zdroje signálu, což je skvělé řešení například pro velké konferenční místnosti nebo přednáškové sály. Uplatnění najde i síťové rozhraní LAN umožňující vzdálený monitoring, diagnostiku i ovládání projektoru.

Nízké náklady
Canon LX-MU500Z generuje obraz pomocí modrého laserového světla a žlutého fosforu – díky tomu není nutné měnit lampu tak často a nový projektor zvládne bez údržby až 20 000 hodin provozu, což je podstatně déle než v případě tradičních projektorů. Zdroj světla lze navíc okamžitě vypínat i zapínat. Provozní náklady příznivě ovlivňuje také nízká spotřeba za běžného provozu i v režimu spánku. Malá energetická náročnost, minimální doba výpadků i snadná údržba významně vylepšují jeden z klíčových ukazatelů užitné hodnoty i konkurenceschopnosti – provozní náklady.



i Jsou nutné 3D brýle (nejsou součástí standardní dodávky).

Přílohy

LX-MU500Z Obrázky

Číst další článek

Canon spouští CCM Online: novou cloudovou službu pro konzistentní a atraktivní multikanálovou komunikaci se zákazníky

Londýn, 24. říjen 2018 – Společnost Canon Europe, světový lídr v oblasti zobrazovacích technologií, představila novou službu Customer Communications Management Online (CCM Online), která umožňuje zcela změnit systém komunikace se zákazníky. CCM Online je komplexní cloudové řešení, které dává firmám možnost zavést efektivnější a konzistentnější obousměrnou komunikaci se zákazníky. Celý systém navíc nevyžaduje žádnou předchozí investici. Canon se postará o proces od začátku až do konce – bezpečně připraví, sestaví a předá komunikovanou informaci prostřednictvím vybraného komunikačního kanálu. Každý kontakt se zákazníkem se tak stane novou příležitostí k obchodu.