Canon získal zlaté hodnocení EcoVadis za trvalou udržitelnost

PRAHA, 13. července 2018 – Společnost Canon obdržela zlaté hodnocení EcoVadis čtvrtým rokem v řadě a řadí se tak mezi 5 % společností s nejlepšími výsledky v oblasti trvalé udržitelnosti.

EcoVadis.png

Systém analýzy CSR agentury EcoVadis zkoumá v rámci hodnocení společností 21 kritérií v těchto čtyřech oblastech: ochrana životního prostředí, férové zaměstnávání, etika/férové obchodní jednání a dodavatelské řetězce. Canon poskytl pro výše uvedené hodnocení příslušná data, která se týkají aktivit CSR všech jeho organizačních složek a dceřiných společností.

„Máme velkou radost, že jsme získali zlaté hodnocení EcoVadis, které je dalším dokladem skutečnosti, že naši zákazníci a partneři mohou důvěřovat naší reputaci v oblasti trvalé udržitelnosti,“ poznamenal Stuart Poore, ředitel pro oblast EMEA, odpovědný za trvalou udržitelnost a vztahy s veřejnou správou. „Trvalá udržitelnost je základem všech našich aktivit. Tím, že prostřednictvím našich zaměstnanců a produktů aktivně přispíváme k ochraně životního prostředí, dostatečně dokazujeme, že se důsledně řídíme naší filozofií Kyosei: žijme a pracujme společně pro dobro všech.“

Úsilí společnosti Canon o trvalou udržitelnost zahrnuje odpovědné podnikání, podporu společnosti a ochranu životního prostředí. Canon sleduje a vyhodnocuje svůj vliv na životní prostředí a neustále hledá nové způsoby, jak vylepšovat své aktivity ve všech oblastech svého podnikání z hlediska trvalé udržitelnosti.

EcoVadis je nezávislou agenturou pro posuzování výsledků v oblasti CSR. Její jedinečná metodologie hodnocení aktivit v oblasti CSR zahrnuje 150 nákupních kategorií, 110 zemí a 21 ukazatelů CSR. Metodologie vychází rovněž z mezinárodních standardů CSR včetně standardů GRI (Global Reporting Initiative), Global Compact OSN a ISO 26000.

Číst další článek

Canon spouští CCM Online: novou cloudovou službu pro konzistentní a atraktivní multikanálovou komunikaci se zákazníky

Londýn, 24. říjen 2018 – Společnost Canon Europe, světový lídr v oblasti zobrazovacích technologií, představila novou službu Customer Communications Management Online (CCM Online), která umožňuje zcela změnit systém komunikace se zákazníky. CCM Online je komplexní cloudové řešení, které dává firmám možnost zavést efektivnější a konzistentnější obousměrnou komunikaci se zákazníky. Celý systém navíc nevyžaduje žádnou předchozí investici. Canon se postará o proces od začátku až do konce – bezpečně připraví, sestaví a předá komunikovanou informaci prostřednictvím vybraného komunikačního kanálu. Každý kontakt se zákazníkem se tak stane novou příležitostí k obchodu.