Nová nejmenší a nejlehčí tiskárna Canon Zoemini se obejde bez inkoustu. Tiskne i ze sociálních sítí

PRAHA, 2. srpna 2018 – Canon dnes představil Zoemini – lehkou, kapesní a snadno přenositelnou fototiskárnu, která se díky tiskové technologii ZINK obejde bez inkoustu (Zero INK). Prostřednictvím Bluetooth a aplikace Canon Mini Print lze tuto tiskárnu připojit k jakémukoliv mobilnímu zařízení a rychle vytisknout snímek ve formátu 5 x 7,6 cm. Díky vysoké mobilitě nové tiskárny – při rozměrech 118 x 82 x 19 mm váží pouhých 160 gramů – mohou uživatelé kdykoliv využívat všechny kreativní možnosti včetně tvorby personalizovaných výstupů.

Zoemini BK FRT.jpg
Zoemini WHT FRT.jpg
Zoemini Rose Gold FRT.jpg

Přednosti fototiskárny Canon Zoemini:

  • Kompaktní, tenká a lehká tiskárna, která se vejde do kapsy nebo malé tašky
  • Inovativní bezinkoustová technologie ZINK
  • Tisk fotografií s odolností vůči roztržení ve formátu 5 x 7,6 cm (2 x 3 palce)
  • Tisk nálepek pro ozdobení různých předmětů a povrchů, například notebooku
  • Podpora kreativity s možností personalizovaných výstupů
  • Snadné připojení k aplikaci Canon Mini Print prostřednictvím Bluetooth*

Canon Zoemini využívá technologii ZINK, která pro tisk fotografií nepotřebuje inkoust. Díky rozměrům 118 x 82 x 19 mm, hmotnosti 160 g a provozu na dobíjecí baterii je ideálním zařízením použitelným kdekoliv a kdykoliv. Tato fototiskárna se hodí pro všechny příznivce focení, kteří si užívají sdílení i tisk výjimečných okamžiků, které se podařilo zachytit.

Nová fototiskárna je předurčená pro tvůrčí práci s fotografiemi – uživatelé na rodinných oslavách, dovolených či při setkání s přáteli určitě ocení možnost snadného tisku nálepek, které lze využít například k personalizaci běžných předmětů – od zrcátek a krytů mobilních telefonů až po tašky či notebooky. A taková fotografická koláž přátel, rodiny, domácích mazlíčků či selfie snímků může být skvělou dekorací například školní tašky – představivosti se meze nekladou.

Elegantní novinka se díky svým rozměrům snadno vejde do dlaně, kapsy i kabelky a k dispozici je ve třech barevných kombinacích – dle volby v růžovo-zlato/bílém, bílo-stříbrném nebo černo-břidlicově/šedém provedení.

Zdarma dostupná aplikace Canon Mini Print nabízí širokou škálu módních filtrů, orámování a efektů pro rozšířenou realitu, díky kterým mohou uživatelé dát volný průchod tvůrčím nápadům. Nechybí ani podpora tvorby velkých plakátů složených ze čtyř nebo devíti fotografií nebo jedinečné šablony pro tisk personalizovaných koláží. Nová tiskárna si také rozumí se sociálními sítěmi a cloudovými službami, vedle Facebooku a Instagramu například s Google Photos nebo Dropboxem.

Canon Zoemini bude v prodeji od 5. září 2018 a součástí standardního balení bude vedle samotné fototiskárny také jedna sada fotopapírů Canon ZINK (10 listů fotopapíru - samolepek odolných vůči vodě, rozmazání i roztržení + 1 kalibrační list), nabíjecí kabel mikro USB (USB A->USB mikro) a dokumentace i se stručným návodem. Zakoupit půjdou i samostatné sady fotopapírů ZINK v balení po 20 nebo 50 listech.


* Propojení fototiskárny Canon Zoemini s mobilním zařízením vyžaduje podporu technologie Bluetooth a aplikaci Canon Mini Print, která bude v obchodech App Store a Google Play dostupná od 5. září 2018. Tato aplikace je kompatibilní s operačními systémy iOS verze 9.0 a novějšími i Android verze 4.4 a novějšími.

Číst další článek

Canon spouští CCM Online: novou cloudovou službu pro konzistentní a atraktivní multikanálovou komunikaci se zákazníky

Londýn, 24. říjen 2018 – Společnost Canon Europe, světový lídr v oblasti zobrazovacích technologií, představila novou službu Customer Communications Management Online (CCM Online), která umožňuje zcela změnit systém komunikace se zákazníky. CCM Online je komplexní cloudové řešení, které dává firmám možnost zavést efektivnější a konzistentnější obousměrnou komunikaci se zákazníky. Celý systém navíc nevyžaduje žádnou předchozí investici. Canon se postará o proces od začátku až do konce – bezpečně připraví, sestaví a předá komunikovanou informaci prostřednictvím vybraného komunikačního kanálu. Každý kontakt se zákazníkem se tak stane novou příležitostí k obchodu.